Eerste ronde Ik gok 8 dpo, maar heel precies weet ik het niet Ben afgelopen maand met de pil gestopt Eerste dag van laatste Menstruatie was 13 januari
Heb je altijd een kortere cyclus? Of een kortere lf? Heb je wel je eisprong ontdekt? Ik hoop dat hij gaat oplopen, maar het zou eventueel ook nog een reactie op lh kunnen zijn .
Vermoedelijke eisprong op de 23e ( voel ik altijd heel goed ) Voordat ik de pil slikte had ik een cyclus van 24 dagen Pil een jaar geslikt
Ik zie wel een oploop, bij mij begon het ook zo, ik hoop voor je dat die morgen of overmorgen nog duidelijker is..
Hcg verdubbelt per 48 uur dus ik vind dit mooi voor 24u! action lees je wisselend over qua zichtbaarheid
Ik heb net nog getest met predictor early Geeft een zelfde streepje als gisteren en eergisteren, al deed ik die wat later op de ochtend en niet met 2e urine Streepje loopt niet op vind ik Gisterenavond flinke steekjes in baarmoeder en net wat sliertjes bloed in slijm Het kan dus alle kanten op
Is die onderste van vanochtend? Ik vind de onderste eerlijk gezegd inderdaad wel lichter dan de 2 testen daar boven. Foto's op dezelfde momenten gemaakt. Niet de ene nog nat en de andere opgedroogd?
Die van vandaag is idd lichter. Misschien je urine niet geconcentreerd genoeg?? Ik duim nog even voor je dat je morgen een mooie oploop hebt ❤️