Hallo iedereen, Ik ben Kirin, 26 jaar, en wil graag samen met met mijn vriend gaan voor een 1e kindje. Nadat ik op 6 oktober mijn laatste pil geslikt heb, heb ik alleen nog een ontrekkingsbloeding gehad en daarna ben ik dus niet meer ongesteld geworden. Helaas heb ik ook nog niet zwanger getest. Ik ben dus inmiddels al 70 dagen aan het wachten Ik ben ruim 10 jaar aan de pil geweest, slikte hem ook geregeld door. Zo'n 2 maanden elke keer ivb erge menstraitie klachten. In diti topic zou ik graag met dames kletsen, die of inhetzelfde schuitje zitten, of dit hebben meegemaakt, en opbeurdende tips hebben.
he Kirin. zoals je al wel zal weten zit ik in t zelfde schuitje.... Ben 28 en heb 24 oktober voor t laatst een ontrekkingsbloeding gehad, wacht nu inmiddels 52 dagen..... heb de pil 13 jaar geslikt, en ook af en toe door geslikt. Echt geweldig leuk he zo'n vrouwenlijf.... zeker als je in andere topic's leest dat er al zwanger zijn,en mensen met regelmatige cyclus... echt om jaloers op te worden... de fam begint nu ook echt te vragen goh ben je al zwanger...ik NEE, wil soms bijna zeggen, om zwanger te worden moet je ongesteld zijn geweest en dat ben ik nog niet grrrrrr Hopelijk krijgen wij onze ongi als kertskado!!! groetjes miek
Helaas zijn er bij in mijn omgeving ook wat mensen die weten, dat ik gestopt ben met de pil. Dus er is nu een vriendin die bij elk mailje wat ze me stuurt, afsluit met de zin, en al beschuit met muisjes? Aaarrgghhh ging het maar zo snel. Soms heb ik nu wel spijt dat ik niet al eerder gestopt ben met de pil. Maar dan relativeert mijn vriend weer, dat we pas echt vanaf oktober zouden gaan stoppen. Ook heb ik nu een zwangere collega wat ook niet echt meewerkt aan je gemoedstoestand.