dag dames, ik heb zondag of maandag mijn nod. ik kon me vannochtend niet inhouden en heb getest met clearblue digitale test, de test was negatief. is er nog een kans dat ik toch zwanger ben?
Hoi Cle, Die kans is er nog ja. De digi test van cb staat erom bekend dat ie wat meer HcG nodig heeft om positief te geven. En je zit zelfs nog een paar dagen voor je NOD. Ik probeer pas een digi cb als ik op een andere test een duidelijke 2e streep erbij krijg! De testen van kruidvat 2 voor 5 euro zijn erg goed! Goedkoop en gevoelig Succes!
Ik heb over 7 dagen mijn nod pas en heb gister op de middagt getest ik kon me ook niet inhoudne maar ik snap precies wat je bedeolt er zou toch maar een positief in komen te staan he succes
Ja dat kan zeker! Dat had ik bij mijn eerste kindje...Ik teste 6 dagen voor mijn nod ( tja ongeduldig hé ) de test was toen negatief..twee dagen later weer een test en toen was ie positief! Dus even wachten dan maar! Liefs Najet 1e 22 maart 2007 2e 26 april 2008 3e oktober 2009?
ik heb net ook stiekum een testje gedaan kon weeer niet wagte de vorige keer was er een ligt streepje te zien en nu test ik weer en is die gewoon dik negatief heb ik ook nog hoop
Ik had afgelopen donderdag/vrijdag mijn NOD. Getest maar het was negatief. En nu toch positieve testen gekregen ondanks dat ik geen hoop meer had.
Hey Mijn nod is zondag, heb een uurtje geleden ook een testje gedaan, niet met ochtendurine en was ook negatief. het kan nog hoor, ben natuurlijk ook wat te vroeg hé. Kon het niet laten Was een testje van het kruidvat, maar kan hé dat hcg nog niet hoog genoeg is, bij mijn eerste zwangerschap had ik getest op nod en had een heel licht streepje dus kan het nu wel dat het nog negatief is. Het voelt wel aan als toen ik zwanger was van mijn dochter. Groetjes
ik hoop het maar voor iedereen die een negatieve test in de hande krijg die te vroeg testen en zo ... brr word er zo onzeker van he egt niet leuk
heey ik heb maandag ook gestest natuurlijk ook veelste vroeg. moet denk ik zondag ongie worden verwcht ik, dus nog maar even geduldig wachtn grrr.. wachten duur lang haha