Steken in vagina

Discussion in 'Zwangerschap' started by Isis857, Sep 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden,

Gisteravond had ik ineens een aantal sterke steken in m'n vagina.. Schrok een beetje omdat ik net gistermiddag uit het zh ben gekomen. Heb er een nachtje ter observatie gelegen vanwege harde buiken en iets verweekte bmm. Ik ben vandaag 28+5 weken zwanger.

Heeft iemand een idee wat die steken kunnen zijn?? Ik las iets over indalen, maar is dat niet wat vroeg? En heeft dat ook effect op wanneer je gaat bevallen? De kleine moet nog even blijven zitten namelijk :(

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Het indalen begint meestal tussen week 30 en 32, dus je bent iets eerder. Maar het zegt niks over wanneer de baby komt hoor. Ik heb die steken al zo'n tien weken en hij zit nog heerlijk in mijn buik:) Maar bel even met de vk als je je echt zorgen blijft maken!

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    indalen week 30? ons kindje is nu sinds een week aan het indalen, en dat was volgens de vk mooi op tijd voor een eerste kindje... Bij 32 weken lag hij/ zij wel al met t bolletje beneden, maar daalde niet in hoor.. zou bij 28 weken inderdaad erg vroeg zijn... Zou idd ff overleggen met vk, ivm je verhaal!

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    heb het ook, maar qua indaling geen idee... merk er qua lucht krijgen niets van, heb het nog steeds enorm benauwd

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Isis, ik krijg van die steken doordat ons mannetje met zijn voetjes op mijn blaas trapt. Hele venijnige steken!!
    Hij ligt nu anders, geen steken meer daar beneden.

Verder gebeurd indalen normaliter inderdaad tussen week 30-32.
    Kan ook later, kan ook pas tijdens de bevalling.... maar normaliter tussen week 30-32.

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

Jun 3, 2012
    772
    1
    0
    Ik had ze inderdaad ook af en toe omdat ze op mijn blaas trapte. Nu heb ik ze af en toe omdat ze sinds anderhalve week aan het indalen is. Denk niet dat het iets ergs is hoor! Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Bedankt voor jullie reacties. Had t idd wel toen de kleine aan t bewegen was, maar voetjes kan niet, heb do. op de echo gezien dat de kleine met t hoofdje tegen de bmm aan lag..

Heb vandaag geen steken gevoeld, volgende week weer controle, zal de gyn dan ook even vragen. Maar voor indalen dus te vroeg?

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    klinkt als indalen máár het kan ook je bekken zijn.

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Je bent bijna 29 weken en vanaf 30 weken kan hij indalen, dus het is wel wat vroeg, maar ik denk toch dat het kan. Gewoon volgende week even navragen!

Share This Page