herpes stomatitis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mukkie11, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    weet niet of jullie er bekend mee zijn maar op onderstaande link kan je zien wanneer je kindje een herpesvirus heeft...ik geef de link omdat ons mannetje nu heel erg onder zit en we in eerste instantie niet wisten wat er was!als we er eerder bij waren was het wellicht minder erg allemaal...

het begon met naar wij dachten tandjes, toen leken het aften en uiteindelijk was het dus het herpes stomatitis virus. hij zit onder en ook aan z;'n lippen...door de enorme pijn eet en drinkt hij niet en moeten we hem nu voeren met een spuitje...het gaat beter maar is zo zielig!!!mochten julie iets van aften zien bij je kindje, trek meteen aan de bel! het kan nl ook herpes zijn, niet gevaarlijk maar wel heel naar en als je kindje niet wil drinken ben je verder van huis...

Ziekten - Mond - Zweertjes in mond, mijnkinderarts.nl, gids voor kindergeneeskunde.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat sneu zeg voor je kleintje. Heeft 1 van jullie wel eens koortsblaren ofzo, waardoor je kindje het heeft kunnen krijgen?
    Ik heb zelf ook wel eens koortsblaren en denk er altijd goed om met mijn kindjes. Het is zo besmettelijk.

Sterkte voor je mannetje

3. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    He Mukkie!

Toch herpes he? Ik dacht het al. Vond het al raar dat ze die diagnose niet in het ziekenhuis stelde! Of nu toch wel?
    Liefs voor je mannetje!

4. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    O, ik lees nu je mail. :p

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja in het ziekenhuis hebben ze toch niet de helemaal juiste diagnose gesteld...maar het is moeilijk te begrijpen en te zien wat het precies is! vandaar dat ik het ook even hier plaats zodat anderen het misschien ook herkennen en meteen actie ondernemen!lang leve internet hahaha!

(Thanx voor je support)

Deel Deze Pagina