Morgen 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aura, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

En ben echt gewoon zooo nerveus...loop al de hele dag als een zombie door het huis....ben aan de ene kant heel blij om ons kleine ding weer te zien maar aan de andere kant ook zo bang dat er iets mis is....
    Heb al een aantal prachtige goede echo's gehad maar blijf gewoon zo zenuwachtig.
    We moeten morgen om 9.45 dus hoop daarna hier geweldig nieuws te komen brengen :D

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes meis, spannend hoor ! Ik snap je wel hoor. Ik moet pas 26 jan en het zit toch ook al in mn hoofd........ ! Laat je weten hoe het gegaan is ?

3. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik denk aan je
    alles komt goed....let maar op

Ik mag volgende week

4. Aura

Aura Niet meer actief

Dankjulliewel....had even positieve woorden nodig....wat kan een mens zichzelf toch gekmaken afentoe he......
    nou ik denk dat ik zo maar ens naar bed ga....en als ik wakker wordt ga ik ons kleine meisje zien :D

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Aura succes vandaag! je bent bijna aan de beurt voor jullie 20 weken echo. Het zal heus allemaal goed zijn.

Wij moeten de 25e voor de 20-weken echo. Ik ben ook zenuwachtig hoor, maar we hebben 30-12 nog een super goede echo gehad van ons manneke, dus ben positief!

6. Aura

Aura Niet meer actief

Nou we zijn weer terug....
    Had er eigenlijk meer van verwacht :(....de echoscopiste was niet echt een vriendelijke vrouw, ze heeft niks uitgelegd en deed alles heel snel zodat het ewoon te snel ging om voor leken ogen te zien.
    Gelukkig zag alles wat ze kon zien er goed uit, alleen kon ze het hartje niet goed beoordelen, er waren 4 hartkamertjes maar we moeten volgende week terugkomen....ben er nog niet helemaal gerust op en heb ook bij iemand anders de echo gevraagd...hoop dat we dan alles gewoon kunnen zien.
    Ben heel blij dat voor zover mogelijk de kleine gezond is en het goed doet, maar had er meer van verwacht...had graag ever goed mijn kleine willen zien, maar dat zat er hier niet in.

7. bezorgde

bezorgde Actief lid

18 okt 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Nou zeg, wat jammer als je dan zo iemand treft juist bij zo'n belangrijke echo.
    Hartje is natuurlijk wel belangrijk maar 4 kamers is ook al een positief bericht hoor.

Deel Deze Pagina