Helaas ken ik je gevoel aan het einde van de zwangerschap. Zo bang dat het lasnog mis zou gaan. Hou je vast aan het goede gevol, straks heb je je kleine meis in je armen. gr Gaby
Trees is op vaderdag bevallen van een prachtige dochter. Ze moeten nog even in het ziekenhuis blijven maar genieten volop. Deze informatie heb ik uit een ander topic gevist.
hallo, wij hebben 13 maanden moeten proberen om zwanger te worden,had in die periode wel enorm veel last van stress,nu hadden gekeken om naar iemand te gaan om te zien hoe het kwam,paar keer bloed moeten laten nemen,nog niks van clomid ofzo moeten nemen maar moesten trug gaan in december,nu wat ik gedaan en vraag mij nie waarom want pendelen doe ik normaal niet maar de maand dec had ik voor het eerst in heel m'n leven eens gependeld,en ja wi wat zei ie dat we zwanger waren en dat het een dochtertje ging worden.nu ik die zw-test gedaan en we waren idd zo zwanger als we maar konden zijn,vlug de zw-test ingepakt met een tekstje op een briefje kon nie meer achter een kaartje moest allemaal zo vlug gaan,en heb dit onder de kerstboom gelegt tegen da et ventje thuis kwam.wat was hij stil als hij het tekstje leesde,er kwam nie veel reactie maar je zag dat hij echt wel blij was met ons eerste spruitje,begin december waren we 5weken en paar dagen zwanger,goh wat heb ik genoten,voelde zelf niet dat ik zwanger was,niet misselijk echt nergens last van een droom zwangerschap tot op 5 maand en half,mochten gaan voor een 20tig weken echo,zo spannend allemaal eindelijk nog eens ons poppemieke zien op scherm,goh wat lag ze mooi te zwaaien en en haar voetjes te tonen,zaten allemaal te lachen tot het plots stil werd en had al zo een gevoel,maar nu werd het werkelijkheid,ons klein meisje had een open rugje,ben daar beginnen wenen,hoe kon dit nu??alles gedaan wat moest nam dan al 2 jaar foliumzuur 0,4 mg.waarom had ze dit nie vroeger gezien etc...al die vragen kwamen dan onmiddelijk opgezet.gingen die donderdag op zoek gaan voor de doopsuikertjes njah...trug thuis heb ik ons meisje gans het weekend goed gevoeld precies of ze wist wat er ging gebeuren.hebben dan besloten om ons meisje te laten komen de maandag erna,nu had ik gedacht maandagvoormiddag binnen en s'avonds naar huis,dat is ook nie doorgegaan,pff...de bevalling heeft wel geteld 4 dagen geduurd,ze hebben ons alles maar dan ook alles moeten geven wat ze hadden van medicatie,had gevraagt of ze een keizersnede deden maar dat doen ze niet,wilde niks van epidurale nemen klinkt mss raar maar wilde alles zoveel mogelijk voelen etc...ik zat met het gedacht we hebben Emelina nie bij ons dan wil ik alles zoveel mogelijk voelen,nu hadden ze gezegd da het het best ging zijn van die epidurale en voel me nog altijd schuldig erover,ons meisje werd geboren op 15/04.2010,hebben foto'tjes van ons meisje,kaartje met handjes en voetjes op,en haar urne'ke staat ook bij ons,en daar ben ik wel blij om,zo hebben we ons meisje toch nog bij ons.moest het efkes van mij afschrijven. grtz