ik had 15 maart afspraak is afgezegt per mail nu verzet naar 3 april ik print wel mijn email uit dat ik wel recht heb op een gratis echo,maar heb er raar gevoel over
Ik heb zo het voorgevoel dat mijn echo van de 20ste ook niet door gaat. Verheug me er in ieder geval niet op, de vorige teleurstelling was best groot.. Als het niet door gaat ben ik er klaar mee, dan heeft Echo Vision een behoorlijk valse start gemaakt in mijn ogen. Maar we houden nog even hoop, er is nog niets aan de hand .
Ik weet het ook niet zo goed. Het kan natuurlijk dat ze inderdaad problemen hebben gehad, maar goed we wachten het af. Als het doorgaat mogen wij 26 maart ipv de 14e.
Ik heb zojuist even gebeld met Echo-vision, om te checken of mijn afspraak van 20 maart door gaat. Ze kon me niets vertellen, ik word terug gebeld. Wil het wel graag weten, anders neemt mijn vader wéér voor niets een middag vrij. Zag trouwens dat het hoofdkantoor en de telefooncentrale in Delft zitten, de echo-locatie in Nijmegen, zonder telefoonnummer. Best apart, toch?
Ah, zojuist een mail gehad, en de echo gaat door! De apparatuur is gereed, en vanaf maandag zijn ze vol in bedrijf. Ik ben benieuwd .
Woehoe ik mag vrijdag dus de voorpret kan nu echt beginnen Laten jullie weten als jullie zijn geweest? ben benieuwd!