Al iemand een echo bij Echo Vision in Nijmegen gehad?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door LaVitaBella, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben net terug! Helaas moeten ze daar nog veel leren.... De afspraken liepen ruim een uur uit!!! Daarnaast vielen (voor mij) de beelden erg tegen. Placenta ligt voor en daardoor konden ze geen goed beeld maken van het gezichtje. Dus dat was erg jammer. Heb geen 3D beelden. Maar bij iedereen ligt dit anders, dus wie weet wel duidelijke beelden. Ze aaide met het apparaat echt over mijn buik en ik ben van de echo's bij de VK en de 20 wk echo gewend dat ze toch wel iets harder drukken en links en rechts een beetje porren om het kindje in beweging en beter in beeld te krijgen. Kwaliteit van foto's bij de VK zijn veel beter. (In mijn geval)
    Maar goed. Het was gratis dus mag niet klagen ;)
    Veel plezier! Hopelijk liggen jullie kindjes allemaal mooi!!

2. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Wat jammer... Ik vrees dat ze veel mensen teleur gaan stellen, ondanks dat het gratis is. Ik vraag me eigenlijk af of we wel kunnen zien waar we voor komen, het geslacht. Denk dat we ons er maar niet op moeten verheugen, dan kan het altijd meevallen. Laten we ook maar de tijd nemen, zo te lezen loopt het flink uit.

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Nou ga ik wel een beetje twijfelen, wij moeten anderhalf uur heen en anderhalf uur terug rijden... Als er dan uitloop is van een uur !!! Loopt net alles in de soep qua oppas etc...

Ben benieuwd naar de ervaringen van morgen dus dames laat je hier horen morgen !!

4. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Morgen en donderdag was het rustiger. Vandaag, woe en vrijdag zaten bomvol. Wij willen het geslacht niet weten en laten ons straks verrassen! Maar zij zeiden dat ze wel een glimp opgevangen hadden. Dus dat komt wel goed denk ik. Veel plezier/succes!

5. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    ik mag vrijdag, maar wel al om half 10, dus zolang de eerste dame niet anderhalf uur bezig is ipv half uurtje dan vrees ik nog niet zo voor uitloop op vrijdag :-D
    Benieuwd naar de andere ervaringen!!

6. Elise7

Elise7 Nieuw lid

18 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de dame voor jouw rebbeka hihi mag om 9 u maar hoop niet dat het "consult" uitloopt want ga met a.s oma en die heeft nog een afspraak in de ochtend!! Ben wel erg benieuwd nu ik de vorige berichten lees!!

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha nou Elise goed te horen dat jullie meer afspraken hebben hihi want dan loopt t lekker door :)

8. Elise7

Elise7 Nieuw lid

18 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loopt vast goed door want ze beginnen om 9 u dacht ik dus dan kan de uitloop niet ernstig zijn!! Moeders afspraak is niet voor een echo dus of de doorloop verder goed zal gaan is de vraag!! Ben erg benieuwd na de kwaliteit en hopelijk kunnen ze het geslacht vertellen want ben toch wel erg benieuwd nu

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hoe ver ben je?
    Nou in ieder geval veel plezier en als iemand ongeduldig op de deur begint te kloppen om half 10 dan ben ik het haha

10. Elise7

Elise7 Nieuw lid

18 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal het afkappen om half 10 ;) hihi... Vrijdag ben ik 19 weken dus ben benieuwd!! Onze zoon liet zich duidelijk zien op dat termijn!!

11. Mamalima

Mamalima Nieuw lid

30 apr 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn vandaag ook geweest. Het was inderdaad vervelend dat het uitliep, maar dat kwam ze vantevoren wel al vertellen. En het was op zich nog best gezellig in de wachtkamer. Maar wij hebben dan ook niet ver hoeven rijden, ik kan me voorstellen dat dat nog extra vervelend is.
    Wij hebben hele mooie beelden meegekregen.. ben echt zo blij. En dat voor niks! Bij ons eerste kindje hebben we ergens anders een echo laten maken (voor 120 euro!) en toen vielen de beelden erg tegen omdat ze steeds met haar handjes voor haar gezicht lag.
    @Lot1909: Wat ontzettend jammer voor jullie dat het niet goed lukte...
    Ik vond de echoscopistes wel echt ontzettend aardig. Ze wisten ons ook heel veel te vertellen. En ondanks dat ze een uur uitliepen hebben ze wel gewoon een half uur de tijd voor ons genomen en leken ze er zelf heel rustig onder.
    De nieuwe prijzen zullen voorlopig ook zo laag blijven... ik denk dat wij over een tijdje, als ik 28 weken ben, nog een keer terug gaan voor een 3d/4d...
    Iedereen die komende week nog gaat: geniet er van! Ik hoop dat jullie ook zo'n mooie beelden kunnen krijgen..

12. Elise7

Elise7 Nieuw lid

18 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed te lezen dat het een prettige afspraak was!! Heb er zin in!!

13. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Fijn dat er ook een positieve ervaring is geweest, ik begon al een beetje bang te worden!

14. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    fijn dat er mensen al geweest zijn dat geeft mijn ook weer een gerust gevoel als ik binnenkort moet ,moet nog even geduld hebben . ik kan pas 3 april

15. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    foto's van de echo's???

16. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Fijn een goede ervaring....

Nath88 & ik gaan morgen.... dus ben erg benieuwd.

Nog iemand geweest vandaag?

En we zijn benieuwd naar jullie fotoos!!

17. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vandaag geweest, erg gezellig en goed bevallen. Alleen jammer dat ze nu het Geslacht niet konden zien, maar nu weet ik al wel dat het een jongen werd dus ja! Ga zeker over een paar weken weer terug voor een extra 3D echo was zo leuk!

18. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze onverklaarbare mail ontving ik zojuist:

Einde Echo Vision

Geachte klant,

Het spijt ons te moeten meedelen dat we de aanloopproblemen met de apparatuur onvoldoende het hoofd hebben kunnen bieden. Ondanks pogingen om nieuwe apparatuur aan te schaffen met behulp van een nieuwe investeerder is dit helaas niet gelukt en is de huidige apparatuur per direct bij ons weggehaald.

We hebben begrip voor het ongemak voor een ieder, maar kunnen de ontstane situatie helaas niet keren.

Met vriendelijke groeten,

Echo Vision

19. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik ook, zeer teleurstellend!

20. Nou tot zover echovision. Ik heb destijds nog getwijfeld om een paar dagen langer in nederland te blijven, en mijn betaalde 3D echo af te zeggen voor een gratis echo bij dit bureau maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb! Eerst een hoop negatieve verhaen en nu dit. Zo jammer voor de dames die nog moesten.

Deel Deze Pagina