is een leren jas warm genoeg in de (koude!!) winter?

Discussie in 'De lounge' gestart door duveltje, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    :):D

Tja....ik heb nog nooit een leren jas gekocht! Ik draag altijd een wollen, of zo'n lekkere dikke gevoerde, winterjas. Maar nu heb ik toch maar eens een halflange leren jas besteld (kan hem nog terugsturen als ik het niets vind)....

En opeens slaat de twijfel toe!! Ik ben best een hele koukleum; gaat dat leren jasje mij daar wel genoeg tegen beschermen??

Ik vind het heerlijk om, zeker als er sneeuw ligt, samen naar het bos te gaan en en beetje te ravotten. Kan dat wel met een leren jas? Ik hoop het wel hoor, het was op het plaatje althans, een errug mooie jas!!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik persoonlijk vind van niet

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb ook een halflange leren jas, maar is zeker niet warm genoeg voor de winter. Is ie helemaal gevoerd vanbinnen?

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    hmmm, een beetje de antwoorden waar ik al bang voor was...

Volgens mij is de jas niet echt gevoerd van binnen, maar hij moet nog bezorgd worden dus ik kan nog verrast worden....

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik had vroeger een leren winterjas (heeeeeeeeeel vroeger) En ik vond het wel lekker warm.

Maar het haalt het niet bij een wollen jas.

6. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    ik hoop het eigenlijk wel!!! Ik vond hem zo mooi!! Maar....ik heb een maatje te groot besteld, dus als ik er nu een lekker vest onder aan doe.....:D

Nee, da's niet echt de bedoeling. Ik hoop dat-ie rond 18 uur wordt bezorgd, en twijfel ik, dan is het pech maar stuur ik hem terug!! Ik ga niet lopen blauwbekken!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb ook een leren jas, maar ik verrek nu al van de kou, dus ben opzoek naar een gevoerde jas :D zou er nog maar een goedkope dikke bij kopen voor de vries dagen :D

8. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Nou.....hij is net bezorgd......

en hij mag weer retour!! Pfff, bij de gedachte alleen al, krijg ik de bibbers!!
    Ben er niet heel rouwig om; in het echt viel-ie toch een beetje tegen!!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mja ik heb ook leren jas, afgelopen 2 jaar in de winter mee gelopen. Was te doen, als je van blauwe handen en lippen houdt.

Heb nu eindelijk een keer een dikke winterjas.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Manlief heeft ook een leren jas...die is allang omgeruild voor zijn dikke gevoerde 'werk'jas...... brrrrr koud! Maar zie dat hij al terug gaat....

Jammer, zo een jas is wel heel mooi en handig als het lente is en herfst...niet te koud en niet te warm dus!

Deel Deze Pagina