Al iets te zien op echo met 3,5 week?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg morgen een echo ivm intake IVF, maar vrijdag zit ik twee weken na inseminatie. Er is dus een kans dat ik zwanger ben.
    Zou de arts nu al iets kunnen zien op de echo bij een eventuele zwangerschap? Bijvoorbeeld verdikte baarmoeder of afwijkend baarmoederslijmvlies ofzo?
    Ik weet dat het vruchtje met deze termijn iig nog niet zichtbaar is, maar ergens hoop ik dat de arts morgen zegt dat IVF niet nodig is omdat ik zwanger ben (een mens mag dromen toch?!).

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik denk dat er helaas niet veel te zien zal zijn. Het eerste dat je ziet bij een zwangerschap is een klein rondje, een zogenaamde zwangerschapsring, maar dit is meestal pas zo rond de 4 weken. Maar goed 3,5wk scheelt natuurlijk niet zoveel met 4wkn dus mocht je vruchtje zich al vroeg hebben ingenesteld dan is het heel misschien wel mogelijk. Maar je moet natuurlijk niet teleurgesteld zijn als je niets ziet, want die kans is heel groot. Spannend, succes!!

3. Hazel

Hazel Lid

14 okt 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ovulatie-inductie en krijg altijd een uitgangsecho als ik ongesteld ben geworden. Dat is dus 2-2,5 weken na de ovulatie. Heb het bij zo'n echo een keer gevraagd aan mijn ferti arts en zij zegt dat ze het dan wel kan zien, als ik dan toch zwanger zou zijn. Maar veel zal er nog niet te zien zijn.

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Bij mij hebben ze een paar dagen voor nod een echo gedaan.
    Had toen enkel verdikt baarmoederslijmvlies. Achteraf bleek ik zwanger van onze dochter

5. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Ik heb een echo gehad met 4 weken en 4dagen en daar was echt een heel klein stipje op te zien!

6. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de echo gehad en er was helaas (nog) niks te zien :(

7. Spannend1

Spannend1 Nieuw lid

30 nov 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben onze eerste iui gehad en nu zijn er bijna 2 weken voorbij, zo spannend vinden we het.

als dit niet lukt dan gaan we ivf doen, omdat het zon kleine kans is met het zaad van mijn man!!

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Jammer, maar dat was wel te verwachten en het zegt heel weinig over je kansen voor deze maand. Hopelijk test je over een paar dagen positief!

Deel Deze Pagina