verdriet tijdens huiluurtje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cobravosje, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    ik was eigenlijk benieuwd of een baby daadwerkelijk verdrietig is als hij een huiluurtje of als hij een sprongetje maakt.

iemand antwoorden?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat bedoel je met een baby? Over welke leeftijd heb je het dan?

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik heb nooit de indruk gekregen dat mijn zoontje echt verdriet had. Hij zat wel met zichzelf in de weg tijdens het huiluurtje. Ik merk dat het huiluurtje veel minder is geworden. Ik vermoed dat het terugbrengen van het aantal prikkels op de dag hierbij wel geholpen heeft en natuurlijk is hij ook groter geworden (4 maanden).
    Maar wetenschappelijk weet ik het niet. Verdriet hebben is trouwens volgens mij niet zo erg. K. is ook een tijdje verdrietig geweest als de fles leeg was, ging na een paar dagen over.

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ik had wel het idee dat Merel dan echt verdrietig was, bang eigenlijk. Dus voor mijn idee echte tranen die echte troost nodig hadden. Een zeer onbehagelijk gevoel had ze dan volgens mij.

5. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    ja niet dat ik me er echt zorgen over maak maar ik was gewoon benieuwd. want ik las b.v. ook op de oei ik groei site dat pasgeborenen ook nachtmerries kunnen hebben. ik vraag me dan gewoon af waar zo'n kleintje in godsnaam een nachtmerrie over kan hebben. is meer interesse dan ongerustheid op het moment hoor..
    zou daar graag wat meer over willen weten

Deel Deze Pagina