Ik ben 26 mei jongstleden gestopt met slikken van de pil. Daarbij heb ik netjes 30 mei mijn menstruatie gehad. Nu had ik afgelopen vrijdag 28 juni ongesteld moet worden maar tot op heden nog niet gebeurd. Nu heb ik wel allerlei symptomen. Misselijkheid, buikpijn, krampen, gevoelige borsten en brandend maagzuur en veel witte afscheiding. Ben ik nu zwanger of is mn lichaam me voor de gek aan het houden?
Dat van 30 mei was nog geen menstruatie, maar nog gewoon een pilbloeding zoals je die altijd krijgt in de stopweek. Ook ben je niet overtijd, aangezien je je eerste echte menstruatie nog niet hebt gehad en je ook nog niet weet wanneer je NOD is. In de meeste gevallen wordt je na pilstop niet keurig weer na 28 dagen ongesteld. Helaas. Je natuurlijke cyclus moet weer op gang komen. De eerste cyclus duurt daardoor veelal langer dan 28 dagen. Je kunt af en toe een testje doen. Negatief is helaas nog niet zwanger. Laat je het ons weten wat de test zei?
Ik denk dat ik nog maar 1 a 2 weken wacht.. Het is nog erg vroeg en wie weet hoelang het duurt voordat mijn cyclus op gang komt.