Hoeveel cm is jullie buik vanaf het schaambot en bij welk aantal weken? Ik wil namelijk een beetje vergelijken. Ook al is iedereen anders zwanger. En is iedere buik anders. Week 26= 25 cm Week 30= 27 cm Week 33= 37 cm! Aangezien er bij mij zo'n grote groei is geconstateed heb ik afgelopen vrijdag in het ziekenhuis een echo moeten laten maken. De baby loopt qua groei gewoon gelijk met de zwangerschapsduur en ook het vruchtwater is normaal. Ze hebben me wel geprikt op zwangerschapssuiker. Hier krijg ik morgen de uitslag van. Ik vond zelf ook wel dat mijn buik in een paar weken echt enorm geworden was, maar zoveel had ik niet verwacht. Ik voel me nu echt al hoogzwanger (qua buik dan) terwijl ik nog 6 weken moet. Groetjes, Linda
ik kreeg met 13 weken te horen dat baarmoeder 2vingrs boven schaambot uitkwam wat ik zelf minimaal vindmaar vele zeggen dat dit goed zit
inimine kon je dat zelf al voelen? n wat voelde je dan? het lukt mij niet om te kunnen voelen waar je schaambot ophoud... het voelt allemaal zo zacht... x jose
als je even plat op je rug gaat liggen,ga je ongeveer voelen waar je schaamhaar stopt,en dan houd die botgang op,en daar eindigd dus je schaambot moet je soms wel even wat duwen en voelen,want nu voel je het mischien iets minder snel,wegens de groeiende baarmoeder
ik ben zo,n muts had echt het idee dat dat bot doorloopt tot minstens boven je schaamhaar... maar dat is dus niet zo.. heb even een plaatje van een vrouwlijk skelet opgezocht..het loopt helemaal niet ver door.. ik denk dat het m,n baarmoeder al is die een beetje naar boven komt zetten want ik voel iets beginnen waar het bot ophoud... het is daardoor ook erg moeilijk te voelen en ik durf niet zo hard te duwen.. gaat de verloskundige erg hard op je buik duwen? gr Jose
25 Weken 22 cm 28 Weken 27 cm Ik ben al op suiker getest maar dat was verder niet aan de orde. Mijn buik ligt iets voor op groei, maar het kindje ligt verder op schema. Met de pretecho van 26 weken was het niet te groot en niet te klein.
ja zelf had ik dat ook,dat ik niet hard durfde te duwen,maar verloskundige en vooral me gyn duwt er goed in hoor,om alles goed te voelen,maar dat geeft niks,je baby is goed ingepakt hoor,en tussen de 12 en 14 weken ongeveer(verschilt per vrouw) groeit je baarmoeder langzaam achter je schaambot vandaan,maar dat zie je toch wel direkt hoor,krijg je ene soort kussentje(bolling) daar
Bij ons meten ze je buik niet maar voelen ze gewoon of alles goed is. Ze houden het gewicht goed in de gaten en je suiker. Maar ik weet dat ik bij Gwen echt op het einde een enorme buik had. Had zelf elke keer mijn omvang gemeten en op het laatst was het 1.33 meter.... hoezo zwenkt uit...
24 weken - 23 cm 27 weken - 25 cm 30 weken - 27 cm 32 weken - 33 cm 34 weken - 35 cm 36 weken - 40 cm daarna niet meer gemeten ben met 38 weken ingeleid omdat het al dik over de 8 pond was mijn buikomvang was aan het einde 145 cm (rond)
misschien toch een ovaalvormige buik ofzo (dat je wat meer de hoogte in draag) je weet het soms niet, het is goed dat ze hett hebben gechecked kan je nu weer rustig genieten van je grote buik
Bijna 12 weekjes en drie vingers boven schaambot (gister bij VK geweest). Ik heb het ook kunnen voelen en vriend ook, heel grappig. Wist niet dat het nu al boven het schaambot