Goedenavond allemaal, Ik ben al jaren niet ongesteld, af en toe een keertje tussendoor, maar dat is in 10 jaar tijd hooguit 15 x geweest. Nu ben ik bijna 4 jaar geleden wel zwanger geworden. succesvol want ik heb een prachtige zoon. En vorig jaar heb ik een mk gekregen dus dat moet betekenen dat ik wel vruchtbaar ben. En ik zou graag nog een kindje willen, als ik hem mag krijgen natuurlijk (kan zo veel willen ) En nu zit ik met een rare vraag? Zou het kunnen dat je niet vloeit maar wel een eisprong heb. Hoe kom ik er dan achter waarneer we moeten klussen? haha Heb nu alle verschijnselen van een zwangerschap maar de testen blijven nega ( 3 testen gedaan) Ik hoop dat iemand me kan helpen ....... Veel liefs Lianne
Jeetje dat is wel heel weinig. Ben je daar al eens voor naar de huisarts geweest? Je kunt blijkbaar wel zwanger worden, dus heb je wel een eisprong. Maar waarschijnlijk heb je ook maar heel weinig eisprongen. Ik zou toch eens naar de huisarts gaan, want goed lijkt het me niet. Succes!
Hoi Nee nog niet mee naar de huisarts geweest. Een paar geleden wel en toen zei hij ( was een andere dokter dan nu) dat ik onvruchtbaar was, maar 2 jaar erna is mijn zoontje geboren ? Ik vraag me af of ik weer met de pil moet beginnen om mijn menstruatie op gang te brengen? Durf nu nog niet omdat ik wel de verschijnselen heb van een zwangerschap ( of ik wil te graag) Groetjes Lianne
ik zou ook zeker naar de huisarts gaan en een doorverwijzing naar er gyn vragen. Niet ongi worden lijkt me ook niet goed voor de opbouw van het baarnoederslijmvlies. Als je je ei hebt gehad en nier bevrucht wordt, moetr het toch ergens heen lijkt me? Heel veel succes meid! Liefs Daantje
Hey Lianne, het lijkt heel erg op wat ik heb.. Ik heb namelijk pcos ( polycysteus ovarium syndrome ), en ik word ook niet tot nauwelijks ongesteld en heb nooit een eisprong ( jij dan waarschijnlijk wel, gezien je zoontje ). Er ontwikkeld zich wel een eitje bij mij, maar hij springt niet ( of heel zelden ). Er wordt wel baarmoederslijmvlies opgebouwd dus af en toe word ik dan ongesteld. Momenteel zit ik op 1 x in het half jaar ofzo, nog minder dan wat jij hebt. ( Edit: ik las verkeerd, je hebt ongeveer hetzelfde als ik. haha ) Het is in ieder geval een hormonale kwestie. Ik denk dat het handig is om eens een bezoekje aan de huisarts te wagen zodat hij je kan doorverwijzen naar een gyn. Er zijn tegenwoordig heel veel mogelijkheden om wel weer een regelmatige cyclus te krijgen. Ik wil je niet bang maken, en ik ben ook geen arts, maar ik herken het vandaar. Maar laat je iig nooit aanpraten dat je onvruchtbaar bent voordat er uberhaupt uitgebreid onderzoek is gedaan door een gyneacoloog! Heb je nog meer vragen aan me, dan hoor ik het wel. Liefs