Wie herkent dit? Ik ben echt niet te houden rond m'n eisprong haha. Wij klussen op commando vanwege de Clomid maar ik heb echt weinig nodig om dan in de mood te komen. Ben benieuwd of meer meiden dit hebben....
Dat had ik ook hoor, mijn man vond dat ook helemaal niet erg �� Bij mij was het nadeel wel dat ik een week erna een dipje had en zo goed als geen zin had. Is/was nogal een roller coaster �� hahaha
Zoals ik het begrepen heb, is dat door onze hormonen... Dat is natuurlijk zo geregeld... Ons lichaam zit nogal slim in elkaar Dus rond de eisprong is er een bepaalde stijging van bepaalde hormonen waardoor je meer zin hebt!
Ja ik heb daar weleens wat over gelezen Juf1987 is inderdaad een slim trucje van de natuur. Heb ook weleens een cyclus gehad waarbij dit veel minder was maar deze keer is t wel heel erg haha
Ja idem hier, het lukt dan niet altijd om er een dag tussen te laten Eens op het wachtbankje volgt er dan idd een dipje, zeer herkenbaar allemaal!
Maar toch al 2 keer gelukt zie ik Marlijn ik heb daar ook last van maar in the heat of the moment heb ik daar lak aan haha
Zoooo herkenbaar. Ik heb het elke maand. Het heeft nog niet voor een beebje gezorgd helaas maar ik weet wel dat daarom heen mijn eisprong is.