Al lang ongi...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Claudia86, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    hey meiden,

Heb even een vraagje zit op dag 12 en denk al zeker 3 dagen dat me ongi aan t afzakken is... de laatste restjes zeg maar... maar het houd nie op lijkt wel, elke keer als ik denk dat het bijna over is dan ga ik na de wc en dan blijkt het tegendeel!...
    Hebben jullie advies?
    Zou het een zwangerschap kunnen zijn of een miskraam datie daarom zolang duurt!
    Begin nou echt te balen! wil beginnen met klussen! ben t zat!
    Alvast bedankt,
    Kus, Claudia

2. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Kan ook gewoon ontpillen zijn

3. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Ben al 7 maanden van de pil af! Altijd normaal cyclus gehad van 27, afgelopen cyclussen 32-43-26 de laatste is van deze maand,
    Begint echt te vervelen zeg!

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Claudia,

Ben je beginnen tellen vanaf je "rode" bloedverlies want hier zijn wel heel wat meiden die voor hun ongi eerst oud bloed verliezen. Ik heb dat zelf ook gehad dat ik 5 dagen voor mijn ongi al oud bloed verloor waardoor ik ook alles bij elkaar 12 dagen ongi was. Is bij mij opeens gekomen en is nu teruggeleid tot 2 dagen voor mijn ongi.

Heb zelf nog geen miskraam gehad maar ik denk dat bij een miskraam het eerder gepaard gaat met krampen en pijn.

Anders zou ik als dit blijft duren er toch eens mee naar je huisarts gaan... als je al 13 dagen ongesteld bent aan 1 stuk door, dit zou ook op andere dingen kunnen wijzen dus mss beter alles uitsluiten.

Ik hoop voor je dat het snel stopt.

Liefs,
    Marisha

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik ben vorgemaand ook 9 dagen ongie geweest da vond ik al lang ma 12 is echt lang.... ga anders even na je ha om te vragen...

xxxx

6. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Bij mij was het ook gister ochtend over en wij gister dus voor het eerst aan de klus :D
    Gister avond weer ongi. :(
    Nu weer iets minder maar of we vanavond kunnen klussen?
    En het is zondag... onze vaste klusavond!
    Tot vorige maand nog onze vaste oefenavond :D

Ben 16 jaar geleden aan de pil gegaan omdat ik gemiddeld 20 dagen in de maand ongi was.
    Zou dat nu gewoon 'weer' doorgaan?

7. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Dankjewel voor jullie antwoord, net onder de douch geweest, 'voelde iets' en ja hoor weer slijmerig bloed! pff! :cry: de eerste 2 dagen had ik licht bloed verlies, maar zette wel door!
    Wat zou het kunnen zijn dan?omdat je het hebt over andere dingen!?
    Zwangerschapstestje doen?

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Claudia,

Had je al eens getest? Je leest wel eens dat sommige meiden nog door hun ongi zwanger zijn geworden dus als je nog niet getest hebt kan je mss voor je gemoedsrust eens testen. Al vrees ik dat de kans klein is dat je positief test... tenzij je ook nog andere symtomen zou hebben. Maar dan hoef je je hier al geen zorgen meer over te maken.

Als ik het goed begrijp heb je nu al 13 dagen rood bloed? Waarom ik vroeg naar de kleur was omdat je indien je niet genoeg progesteron aanmaakt, soms al enkele dagen na je ei bruin bloed kan beginnen verliezen. Soms kan het ook een teken zijn dat iets mis is met je cyclus.

Indien het blijft aanhouden zou ik er toch eens mee naar je ha gaan. Ik kan van hieruit alleen maar gissen he ;)

9. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    al 13 dagen rood ja, in t begin beetje bloedverlies.. ik ga zo testen voor de zekerheid en morgen de dokter bellen!.. ik ben heel erg wisselend van stemming en moe das t enige waar ik last van heb!
    Bedankt,
    XxX Claudia

10. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Inmiddels getest en die was negatief, geen baby dus!Morgen bellen we de HA op, en hoop dat het vandaag nog overgaat!... heb ech zo grote hekel aan de huisarts!

11. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    nou succes meid en hopen dat je niet naar de huisarts hoef.

12. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Een vroege miskraam hoeft niet per se gepaard te gaan met pijn of verlies van rode stolsels. Zoals mijn gynaecologe vertelde kan een vroege miskraam lijken op ongesteld zijn (bv. 4 weken zwanger). Het blijkt trouwens vaker voor te komen dan men denkt...

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    En, heb je de ha gebeld?

Ben je nu nog altijd ongi?

Hopelijk is alles ok (en is de ongi eindelijk voorbij)

14. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    heeehee eindelijk gestopt!
    de HA niet meer nodig gehad, gelukkig!

Groetjes Claudia

Deel Deze Pagina