Hoi, nou koffie is niet goed voor kinderen omdat er caffeine in zit. Dit is een opwekkend spul en voor ons al niet goed, laat staan voor een kleintje. Dus ze is nu al een koffieleut...
haha ja hier ook 1 die erg gek is op koffie... ze drinkt zo weinig dat ik van het CB caffeine vrije koffie mag, 1 fles per dag en erg verdunt met water. goed is het natuurlijk niet, maar ik ben blij dat ze iets binnen krijgt.
KOFFIE Hoe kom je daar achter dan ? Ik zou m'n kind echt niet voor de lol "koffie" gaan geven ! Maar goed, ieder z'n ding ! -x-
Boaz vind koffie dus ook heel erg lekker. Maar ik drink dus alleen maar caffeïnnevrije koffie. Hij mag dan altijd het laatste kleine slokje. Hij drinkt dus op een dag 1 slokje. Ik zie er het kwaad niet van in.....maar gewone koffie zou ik niet geven.
hier ook een koffie leut al krijgt hij het natuurlijk niet hoor. maar als we koffie drinken dan wil hij wel graag een drupje op het lepeltje hahaha
hier ook gek op koffie! als opa in het weekend een bakkie koffie komt halen, komt hij een theelepetje koffie bij opa halen
dat zou nou niet in me opkomen om haar dat te laten proeven. NEt zoals bier. Sommige mensen laten hun baby de laatste drup uit de fles drinken. Dat heb ik ook nooit begrepen. Maar idd ieder zn ding
Hier nog eentje die zo gek is op koffie, ik snap niet dat ze het lekker vinden maar goed ... Kano's nichtje was er vroeger ook al gek op hihiih ... ik geef hem zo af en tie eens een hapje schuim van de koffie maar voor de rest ga ik hem geen fles koffie geven ook niet als het Cafeinne vrij is maar goed ieder zijn ding
Hier ook wel es een lepeltje koffie hoor! Zie het probleem er niet van in, zolang ze geen hele fles ervan opdrinkt.
Het is de geur van koffie die kinderen aantrekt. Elk kind is er wel nieuwsgierig naar. Hier is Vigo ook verslingerd aan de geur van koffie, is werkelijk niet bij je weg te meppen als je een bakkie dringt. Maar hij lust het niet! Ik heb hem laatst voor de gein ook een keer een lepeltje koffie gedaan, en de rillingen liepen over zijn rug
Hier ook een die het wel lust, wij hebben de regel, ze mag koffie drinken als ze het zelf zetten kan (als ze net zo handig is als haar neefje heeft ze over 4 maanden door hoe ze de Senseo moet bedienen). Mijn neefje van 3 krijgt al regelmatig koffie, caffeïnne vrije, vind ie heerlijk.
Ik wou vroeger ook atijd koffie toen ik nog klein was haha Mn moeder had het een keer heel erg verdund met melk en ik dronk het zo op. Heb ik ook alleen maar gehoord van mn moeder. En met mij is het toch allemaal goed gekomen,heb er geen rare tics aan over gehouden hihi Zo heel soms een klein beetje moet geen kwaad kunnen hoor. Lieve heeft het nog nooit geproefd maar wij drinken ook niet veel koffie. Ik drink alleen caffeine vrij dus als ze een slokje zou willen is het nog geen ramp. En al dronk ik gewone koffie dan is die paar slokjes ook het einde van de wereld niet. Bier enzo vind ik een ander verhaal. Dat kan gewoon niet,het is alcohol en zo'n klein lijffie reageerd er een stuk feller op dan een volwassen lijf.
Nou, ik zou er ook niet teveel aan beginnen, maar af en toe een slokje kan geen kwaad denk ik. Jacob is er ook gek op, maar ik durf 'm niet te veel te geven, ben bang dat ie dan steeds meer wil. Mijn man had dat namelijk ook en kreeg altijd een bekertje koffie mee naar school, de kleuterschool dus! Ik wil dus niet dat het zover komt
Ook eens met bovenstaande... zou niet in me op komen ze te laten proeven vind het ook niks voor kids.