Hoi hoi allemaal . Inmiddels woon ik niet meer thuis en ben ik met mijn kinderen weg ik moet via mijn foon soms Ff op internet dus als mijn reacties traag zijn vandaar . Nou waarvoor ik dit topic start is ik had eergisteren mijn eisprong moeten hebben . Heb hem wel degelijk gevoeld want deed pijn . En ben er Ff slecht aangeweest . Maar de rest was onduidelij
De test gaf een iets donkerde streep de 12 en de 13 en bij de 14 was de 2de streep aan een kant heel donker en aan de andere kant lichter . Heeft dit te maken dat test niet helemaal goed is gegaan en kan ik er vanuit gaan dat dat ook het ei was want nu inmiddels is de streep weer weg
Hoi, Ik herken het wel ja. Ik heb net mijn test gedaan en heb 2 dagen een donker wordende streep gehad, maar niet zo donker als de controlestreep. En vandaag heb ik hem gedaan en nu is het 2e streepje lichter dan gister. Ik snap het ook niet meer? Heb ik mijn ei dan al gehad of niet?
hoi hoi ik heb nog een geen positievetest gehad althans na die ene met die 2de streep waar de ene kant heeeel donker van was en die andere kant lichter dus denk dan maar toch dat het die dag posi was of wat denken jullie gr