Vanochtend op 9 of 10 dpo een test gedaan van Z&K, veels te vroeg eigenlijk, het is geen extra gevoelige en met een cyclus van 33 dagen zit ik nog 6 dagen voor NOD. Maarrr, kon het toch niet laten, ze lagen er en tot mijn grote verbazing zag ik binnen 10 minuten een lichtroze streep verschijnen. Ik heb hem geprobeerd op de foto te zetten, lukte niet dus nu een redelijk wazige via de webcam van mijn laptop Wat denken jullie?
ja die foto's pfff, heb echt met die test het hele huis doorgelopen, overal neergelegd en met twee verschillende camera's geprobeerd op de foto te zetten, lukt me gewoon echt niet om het er beter op te krijgen
Ik zie m ook.. zelf had ik een zelfde soort streepje 6 dagen voor nod.. toevallig is mijn cyclus ook 33
Sorry, ik zie niks en je bent echt nog veel te vroeg; je hormoonpeil fluctueert nog teveel. Dan lijk je de ene dag zwanger en de andere dag niet.
dank jullie wel voor je reacties......ik ga morgenochtend weer testen, hopelijk dan een wat duidelijkere streep en ik weet dat ik erg vroeg ben hoor, had daarom ook niet zo'n duidelijk streepje verwacht, hoef hem niet eens in het licht te houden of iets
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik testte bij elke zwangerschap op 10 DPO licht positief en dat bleef zo. En ik zie de streep ook. Heb je vandaag nog getest?
hoi meiden, wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn En ja hoor, ik heb vanochtend een test gedaan van het Kruitvat 2v5 en ook daar weer binnen de tijd een streep . Kan me niet voorstellen dat ik op twee verschillende testen valse streepjes heb dus het wordt nu wel heeeel echt!! We zijn hartstikke blij ermee!!