Zl van 15 maanden kijkt niet zoveel tv. hij vind heel veel programmas niet zoveel aan (zandkasteel, bumba, teletubbies etc.). Het enige wat hem wel kan boeien is Tik Tak. Hij zit dan fanatiek mee te puzzelen met de foto's die stukje bij beetje tevoorschijn komen. Weet er iemand nog meer tvprogramma's die ook dat 'gepuzzel' in zich hebben? Dat hij zn best moet doen om iets te herkennen ofzo?
Hier is BabyTV favoriet. Vooral Billy BamBam, maar dat is geen gepuzzel. Finley vindt de liedjes die op BabyTV komen, ook altijd geweldig. Verder De Wielen van de Bus (met Toet de Bus). Daar hebben wij alle DVD's van.
Hij is voor veel programma's ook nog wel erg jong... Die je noemt konden mijn dochter op die leeftijd ook nog niet boeien, nu is ze er niet bij weg te slaan... Ik zou persoonlijk je zoontje niet voor de tv zetten als hij er toch weinig aan vindt... Maar anders idd babytv
bedankt voor alle tips. ik zet zl er ook liever niet achter, maar als ik savonds moet koken en mn man is nog niet thuis dan vind ik het niet veilig dat hij steeds bij mij in de keuken komt staan. dan zet ik hem vaak voor de tv (dvd)
Mijn dochter kijkt graag naar woezel en pip. De theatervoorstelling (woezel en pip in de tovertuin) is favoriet. Ook erg schattig allemaal, lieve liedjes.
Mijn dochtertje keek rond 15 maanden ook graag tiktak, we hebben er 5 dvds van, dus hadden wel wat variatie. En groot favoriet was toen ook de dvd in de maneschijn, kindjes op een kdv die liedjes zingen (staat ook op youtube). Nu kijkt ze graag jokie en jet, zijn korte filmpjes, misschien vindt hij dat ook leuk?
Geen puzzeltjes, maar mijn zoontje (net 1 jaar) vindt Kindergebaren met Lotte en Max echt fantastisch. Ook handig voor jezelf, als je kindje kan gebaren voordat ie kan praten
Bruine beer in het blauwe huis was hier het enige wat heb interesseerde. Nu is het Dora, hij is nu 20 maanden.
Hier ook heel lang gehad dat hij maar 1 programma leuk vond. Bumba! Dit was het enige wat hem boeide tot 17/18 maanden en nu nog niet zo heel veel. Bumba, teletubbies, airport, zandkasteel en nijntje.
Mijn dochtertje van 18mnd is helemaal fan, maar dan ook fanatiek fan, van Ernst en Bobbie. De hele dag door is het wijzen naar de tv; bobbie, bobbie! We hebben nu maar een cd met de liedjes van Ernst en bobbie, dat vindt ze gelukkig ook goed Verder vind ze Zandkasteel, Joki en Jet en Tita Tovenaar ook leuk.
Hier is Peppa Pig / Peppa Big een groot succes. Ik zet de tv niet vaak aan, maar van peppa wordt dl erg blij
Onze dochter is ook 15 maanden en vind tv kijken ook leuk. Maar ze kan zich nog niet zo lang concentreren(ook logisch op deze leeftijd). Ze vind tv-programma's met poppen erg leuk; sesamstraat(pino enzo), teletubbies, en bruine beer in blauwe huis. Heb ook een dvd van Dikkie Dik, kijkt ze ook naar.