Hoi allemaal, ZIjn er nog meiden van 1984 die voor hun eerste kindje willen gaan? Lijkt me erg gezellig om samen over vanalles te babbelen..... groetjes..
Jeps inderdaad, bijna 20 volle maanden... Maar goed mijn mening is dat het uiteindelijk niet uit maakt hoe lang je bezig bent Je hebt een wens en dan duurt iedere maand te lang toch? Jij bent nu een goede maand gestopt zie ik... spannend! Ik hoop dat je snel positief mag testen
Ja daar heb je wel een punt! Hoop dat er snel nog een paar meiden bijkomen..(of zullen deze zeldzaam zijn? haha!) Ben inderdaad 9 januari gestopt met mijn pil en deze ronde gaan we ervoor..Ben heel erg benieuwd.
Nee, jullie zijn niet alleen ik ben er ook! Eind januari gestopt met de pil en nu nog steeds in ronde 1. Maar vandaag had ik zowaar een positieve ovulatietest! Helemaal blij dat er dan toch eindelijk beweging in zit!
Hoi !! Ik klets gezellig mee met jullie. Ik ben ook van 14 april 1984 Over mij... - wij zijn al vanaf juli 2010 bezig voor een eerste - 4 vroege miskramen gehad - onderzoeken bij de gynaecoloog gehad (alles bleek goed te zijn maar wanneer krijg ik dan een plakbeeb?) - 11 april nog één uitslag van mijn bloed en het zaad van m'n vriend We hopen natuurlijk nog steeds op een wondertje. Helaas ben ik vandaag alweer ongesteld geworden dus ronde 11 voor mij helaas.
Hallo! Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik ben ook van het prachtige bouwjaar 84. Sinds januari zijn we bezig en gister een knal ovutest gehad. Dus nog een dagje en ik mag het wachtbankje op.
Er zijn wel meer meiden uit '84 hoor alleen ben ik gediskwalificeerd voor jullie topic, hier namelijk zwanger van de 2e en niet eerste! (jullie dicrimineren ) Allemaal heel veel succes met zwanger worden hoop dat het snel raak mag zijn!!
He hallo! Ronde 11 alweer, hopelijk een goede uitslag de 11e en dan snel weer zwanger @ juultje: leuk dat je er ook bent Hier eind januari gestopt met de pil en nu net in ronde 2; de eerste ronde duurde helaas 53 dagen Hoop dat het nu sneller gaat want anders ga ik het niet leuk vinden:x Hadden/hebben jullie hier ook last van?
haha Zag een paar keer een opmerking dat er zo weinig meiden uit 1984 waren, dus vandaar! Hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen zijn en kunnen genieten van het grootste wonder dat je mee kan maken, dat is het echt! Zal jullie in de gaten houden Liefs Januari
Hallo, Ben ook van 1984. Ben eind november gestopt met de pil. Zag gisteren dat het voor mij geen beebje meer in 2011 zal kunnen worden. Dus hopelijk kunnen we begin 2012 een klein wondertje in ons armen houden. Groetjes