Hoi Dames! Ik vroeg me af aangezien je niks daarover vind op deze site, hoelaat jullie de wekker zetten iedere dag om te temperaturen voor een duidelijke overzicht in je cyclus? X
Test gewoon als ik wakker wordt ene x half 5 de andere x half 6 , als jij elke dag 7 uur eruit moet kun je gewoon testen hoor maar dat moet je wel doen als je wakker bent dan
6:15, want zo vroeg gaat de wekker in een werkweek. In het weekend zet ik hem ook om 6:15, maar dan draai ik me na het tempen nog even lekker om
Ik zet mijn wekker om 5.30 en test dan, slaap daarna weer verder. Ik zet mijn wekker zo vroeg, omdat dat de vroegste tijd is dat ik op moet voor mijn werk. Ik heb altijd begrepen dat het heel belangrijk is dat je elke dag op het zelfde tijdstip, rectaal en na minimaal 4 uur aan een gesloten te hebben geslapen tempt. Aan de hand van deze "regeltjes" kan je dus een tijd kiezen die het beste bij jou past.
Zolang je maar tempt voordat je in beweging komt. Dus als je om 5 uur moet plassen, eerst tempen . Ik heb er nooit mijn wekker voor gezet.
Het is idd belangrijk dat het iedere dag op dezelfde tijd gebeurt. Ik moest er op zn vroegst om 5.30u uit. Dus iedere dag om 5.30 de wekker. Als ik dan nog niet uit bed hpefde sliep ik daarna gewoon verder
Ik zet hem op 5:50, ook inderdaad omdat ik 3 dagen zo vroeg eruit moet en op de overige dagen draai ik me inderdaad nog een keer om daarna..
Mijn wekker gaat ook on 5.30 iedere dag weer, ik heb nu 2 weken vakantie en nu gaat die ook om die tijd. Als je niet op de zelfde tijd temperatuurt kan je veel schommelingen hebben en is het kaartje niet duidelijk
Ik zet hem iedere dag om 6.30 uur. En in het weekend draai ik me dan ook nog even om. Ik heb me een keer verslapen en toen was mijntemp echt wel hoger dan 'gemiddeld' terwijl om een uur of 4 eruit om te plassen veel mindr effect had op mijn temp.
Dankje wel meiden! Ik zal me wekker om 7.30 zetten, aangezien ik dat al iedere dag doe wegens werk (of is 7.30 te laat?) Ik wil namelijk mijn volgende cyclus ook beginnen met tempen omdat ik niet echt een regelmatige cyclus heb. Dus alle tips zijn van harte welkom
7u30 is ok dan voor jou... Ik zet hem elke dag om 5u30 omdat ml er dan uit moet. Ik slaap daarna nog even verder 😉
Mijn wekker staat om 6:35 uur, omdat ik dan doordeweeks moet opstaan. Ik zet mijn wekker ook altijd in het weekend, daarna draai ik me nog lekker om!
Dankje wel voor het delen Goldfishie maar is rectaal echt beter dan oraal..? mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar oraal haha..
Klopt niet. Je moet echt dezelfde tijd tempen. Een uur kan heel veel verschil uitmaken. Ik temp al heel lang is ook gewoon bewezen