al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Wil (weer) is even van me afschrijven..

Eind april (2013) gestopt met pil.
    Onttrekkingsbloeding gehad zoals normaal.
    Af en toe beetje bruinverlies.
    Na 42 dagen een korte/lichte menstruatie.
    Soms nog beetje bruinverlies.
    Daarna niks meer en zit nu op dag 102. (morgen eigenlijk maar tis al laat)
    Dus tis al bijna 5 maanden geleden dat ik gestopt ben met de pil.

Herkent iemand dit en hoe is het bij jullie verlopen?

Ik heb nog geen huisarts bezoek gedaan omdat ik nog steeds hoop dat mn lijf het uiteindelijk zelf oppikt en ik niet weer aan hormonen of iets wil om de menstruatie weer op te wekken... hmz..

Zou acupunctuur hier iets mee kunnen? Weet iemand dat?

Ik hoop op reacties.

Grtz.

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Ik had een cyclus van 62 dagen. Maar klein beetje bloed verlies kan ook een menstruatie zijn. Zelf ooit een keer een klein beetje bloed en Thats it gehad. Maar het was er wel. Misschien is teunisbloem olie wat voor je? Ze zeggen dat daar je cyclus regelmatiger van word. Maar is wel asn de prijs

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mss een stomme vraag maar heb je nog wel eens gstest op zwangerschap?

4. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey paula,

Ik heb 2 x getest, beide negatief. De eerste x was op dag 43 en ook nog zo rond dag 73 ofzo..
    Daarna niet meer, zal t nog wel een keer doen van t weekend ofzo maar ik voel niet veel, alleen soms lichtelijk en steeds heel kort het gevoel dat ik misschien onge zou kunnen worden maar is steeds niks maar dit had ik ook rond dag 40.. Dus vandaar dat ik niet denk dat ik zwanger zou kunnen zijn..

Dusja... en Bodien, ja dan was die ene keer op dag 42 een menstruatie dat was die ene maand na de onttrekkingsbloeding daarna niks en dat is echt al 102 dagen.. alleen die menstruatie die ik toen had was wel licht en kort, normaal altijd meer en langer zowel met pil als voor de pil.

Bedankt voor reacties iig.. pff ik word er af en toe moedeloos van.. Moet zeggen heb best veel geduld gehad maar af en toe is het ver te zoeken.. misschien heb ik morgen of overmorgen weer meer geduld :p pff

5. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het wel.. Mijn eerste cyclus duurde 98 dagen en zit nu in ronde twee ook al rond de 70 dagen en nog niets.. Frustrerend hè? :(
    Huisarts ben ik geweest, maar die wil pas na een jaar wat doen.
    Sterkte met wachten..

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meid toen ik stopte met de pil (inmiddels 7 jaar geleden) ben ik 9 maanden niet ongesteld geweest! Meerdere keren bij de huisarts geweest die zei dat het binnen 1 jaar normaal moet zijn, pas daarna zouden ze er wat aan doen met medicatie. Het verschilt ook per persoon hoe snel je lichaam het weer oppakt. De een is 10 jaar aan de pil en heeft meteen een normale cyclus en de ander is er veel mijder lang aan en doet er net als ik heel lang over! Was voor mij iig een reden om nooit meer hormonale ac te gebruiken! Succes! En als je t niet vertrouwd ga dan naar je huisarts...

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Joyce, Dat is idd ook lang, en nu dus weer de lange kant op.. Wat vervelend zeg! Dusja.. mocht ik ooit weer ongeworden is het de volgende keer misschien weer zo... Nou dat word dus een jaartje afwachten... Nou zit ik al op een aantal maanden dus :p

@ shart, Ok.. Ja ik heb 9 jaar de pil geslikt.. maja wist ook niet dat het zo veel met je kon doen... anders had ik er misschien anders over gedacht toen ter tijd... Ja als ze er niks aan doen tot een jaar waarom zou ik dan gaan.. Ik blijf hopen dat mn lijf het opppikt, wie weet morgen wel... hmzz :S ik kan het me eigenlijk niet eens meer voorstellen dat het opeens toch door kan zetten :S

bedankt voor jullie reacties..

Grtz

8. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en shart besef t nu pas.. 9 maanden?! What the... daar zit ik niet op te wachten! En toen werd je opeens onge?

9. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet gewoon naar de huisarts gaan hoor als jij dat wil.
    Iedere huisarts is namelijk anders. De een zegt dat je moet wachten en de ander stuurt je gelijk door. Bij mij is alleen aan baarmoederhalsmond gevoeld en dat leek normaal. Verder wilde ze niets doen en zei ze 'ach je bent nog jong'... Stomme opmerking vond ik, als je kinderwens hebt zit je hier niet op te wachten. Je hebt tenslotte toch minder kansen dan iemand met normale cyclus :(

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Joyce, Ja ik ben aan het bekijken of acupunctuur er iets mee kan of chinese kruiden oid voordat ik naar de huisarts ga, tenzij zij me aanraden eerst naar de huisarts te gaan... maja..
    Idd een beetje aparte opmerking.. Ja veeeel minder kansen denk ik zo dat we hebben.. helaas..
    Nu heb ik geen haast om een kindje te krijgen of iets maar ik zou het wel fijn vinden als mn lijf gewoon werkt..

Nja grtzz en truste voor zo :) ik check hier morgen avond denk wel weer. :)

11. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad (ben benieuwd) houd me maar op de hoogte als je wilt..
    Heb ook geen haast, ben sinds half maart gestopt.. Maar zou het wel leuk vinden als t zo ver was. Wens wordt wel steeds sterker en baal echt van die lange cyclussen! Truste ;)

12. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    En van die onzekerheid..

13. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teunisbloemolie mag je niet je hele cyclus gebruiken en als je niet weet wanneer je eisprong is lijkt me dit lastig..

14. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce, Van die teunisbloemolie had ik gelezen idd.. ik begin zoiezo niet zomaar aan iets :) eerder chinese kruiden denk ik ofzo.. En ja als dit topic open blijft hou ik je op de hoogte, jij mij ook als je weer onge ben bv? hihi (of zwanger) :)

15. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ayyyy meisie toch! Wat ontzettend naar voor je :( ik hoop dat je ongi binnenkort doorbreekt! Heel veel sterkte toegewenst ♥

16. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend vervelend zeg! Er kan veel met acupunctuur en kruiden, dus als je dat liever eerst probeert dan de huisarts, zou ik gewoon een praktijk bij je in de buurt bellen met vraag. Succes!

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik lees hier mee hoor! Wij willen wel al graag een kindje, maar ook mijn cyclus laat op zich wachten.. Wij hebben besloten volgende week nog een test te doen en als die negatief is de huisarts te bellen. En inderdaad; als ik had geweten dat de pil dit kon veroorzaken was ik of veel eerder gestopt of er nooit aan begonnen..

18. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Je kan het proberen bij de huisarts, sommigen worden voor inwendige echo doorgestuurd om te zien wat er nou gebeurd, anderen mogen nog wat langer afwachten.

Ohja, lange cyclussen vinden ze niet verminderd vruchtbaar ofzo, je hebt nogsteeds 'evenveel' kans als iedere andere, maar 12 cyclussen tegenover de waarschijnlijk 3 dit jaar voor mij vind ik niet helemaal gelijk..

19. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Oh trwouwens kwam ineens in me op dat t drinken van groene thee je cyclus op gang helpt te brengen. Misschien een idee?

20. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ha! Groene thee ga ik meteen even klaarmaken! Ben benieuwd

Deel Deze Pagina