Wie gaat er nog meer in januari 2016 voor een eerste? Misschien kunnen we met elkaar kletsen om het wachten wat draaglijker te maken haha In augustus 2014 ben ik al gestopt met de pil, maar door verschillende dingen hebben we besloten er toch in januari 2016 pas echt voor te gaan. Helaas zijn mijn cyclussen tot nu toe nog behoorlijk onregelmatig (ondanks dat ik al bijna een jaar geen pil meer slik), maar hopelijk wordt dat nog beter
Wij willen dan voor een tweede gaan! Dochter is pas 6 maanden dus hier nog lekker druk en niet echt aan het "wachten"
Succes met wachten! Weet hoe het is. Ik wacht sinds april en vanaf volgende maand (morgen dus) gaan we voor een brusje. Wij vonden het beide beter als ik eerst mn studie afrondde. Succes met wachten dames.
Oh en hopelijk worden de cyclussen beter ja. Misschien een tip: Frambozenblad thee. Die echt thee en niet uit zo`n zakkie. Die helpt voor een regelmatige menstruatie. Gebruik ik ook en die van mij is mooi regelmatig. En nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Mooie naam voor je dochter Noralie.
@Noralie, leuk!! Dus wanneer ze 1 jaar is gaan jullie ervoor? Wat leuk zeg, hopelijk is het dan snel raak voor jullie! @Marievs; bedankt! ook voor de tip! Dat ga ik eens proberen. Waar kan je dat halen? Niet bij de supermarkt denk ik zo, toch? Vanaf morgen gaan voor een brusje, wat spannend!! In ieder geval al heel fijn dat je cyclussen zo regelmatig zijn. Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is!
Jup als ze 1 jaar is geweest gaan we weer beginnen. Ik wilde zelf wachten tot april 2016, ivm minder kans op een kindje die ook in december geboren wordt. Maar manlief wilde nu eigenlijk al... Dus een compromis gemaakt voor januari 2016. Hopelijk snel weer blijvend zwanger dan!