hey alou, balen.. maar lekker gaan genieten van de vakantieeee, das altijd leuk! maxellera, mijn verhaal is dit: Eind april 2013 gestopt met pil, netjes onttrekkingsbloeding gehad nog en toen na iets van 42 dagen 1 x onge geworden en toen niks... Ik ben dit topic begonnen toen ik na 100 dagen nog niet onge was geworden. Ik ben toen aan de acupunctuur begonnen. Uiteindelijk na 262 dagen werd ik ongesteld! Nu gestopt met de acupunctuur en na 77 dagen weer ongesteld worden.. ik heb hoop op dat het hopelijk steeds beter wordt en hopelijk normaal.. maja tis vooral veel geduld hebben en wachten en proberen me niet te druk te maken Bij jou ligt het misschien weer wat anders 2x zo lange cyclus en ervoor ook al onregelmatig, dat had ik niet vroeger.. Noujaa succes allemaal.
Dank! gaat zeker lukken! Vanochtend test ook negatief. En nu proberen er niet meer op te focussen en verder gaan zonder medicijnen. Heb nog wel voor twee rondes Clomid maar ik las een vakantie in
Moedig van je Alou dat je gewoon sterk bleef en vrolijk op dat moment, is idd dan wel een beetje rot voor jezelf. Maar het helpt om positief te blijven!! Ook al is het natuurlijk soms gewoon zwaar. Heb je nog een test gedaan? Deze ronde sowieso weer nieuwe kansen. Dutch hoe is ie nu bij jou? Nou hier vanmorgen de misselijkheid wel toegeslagen hoor.. had het gisteren ook al iets maar vandaag bijna de hele dag. Nu gaat het wel prima moet ik zeggen, ben op het werk dus genoeg afleiding. Was ook extreem moe vanmorgen. Heb echt de hele tijd in bed gelegen, geslapen en gelezen! Dus t kan zijn dat t nu de komende tijd zo zal gaan voelen.. bulghh, maar ja allemaal voor het goede doel.
groot gelijk alou eerst even genieten ik zit nu op cd 23 morgen bloedprikken maar word zo onzeker van dat wachten ik twijfel nu zelfs of het wel raak zou zijn
Spannend DutchD.! En met raak zijn bedoel je een mogelijke bevruchting toch? Wij bellen morgen het zh even op. Lazen dat we misschien een afspraak moeten maken voor het zaad van mijn vriend in te leveren, dus ben benieuwd. Ook stond er in de informatie dat het op een ochtend moet worden ingeleverd, maar dat komt ons minder uit.. Vandaag wel even een dipmoment gehad.. Vroegere vrienden van mijn man kondigen nu een voor een aan zwanger te zijn. Mijn man was er nog niet zo heel erg mee bezig, maar gaf vandaag aan dat hij het wel erg jammer vond.. Waarom hun wel? En waarom moeten wij zo lang wachten??
jep kan slecht tegen wachten ga nu wel erg twijfelen of het zo zou zijn op de gevoelige tepels na heb ik verder nog helemaal niks van kwaaltjes al is het erg vroeg daarvoor nog denk ik kl*te is dat he naturel vind het best harde klappen steeds vooral omdat wij zolang moeten wachten onze tijd komt ook nog wel en probeer een beetje te genieten van het weer
Ik zal voor je duimen en hopen dat het dan raak is!! Hopelijk krijgen wij binnenkort ook meer duidelijkheid en gaan wij ook met behandelingen starten.. Ga zeker voor het weer genieten. En ben heel blij dat er niemand in mijn directe omgeving een kindje verwacht, want dat wordt dan wel heel zwaar... Ik vind het nu al soms lastig als mensen trots over hun kinderen en kleinkinderen vertellen. Dan baal ik echt dat onze ouders niet zulke verhalen tegen hun collegas kan vertellen bijvoorbeeld. De tranen steeds vaker in de ogen.... Maar dat is hier wel herkenbaar denk ik
ja klopt hier ook een paar keer de tranen laten rollen neefje en nichtje kwamen allebei en nichtje zelfs een meisje dat kwam dubbel zohard aan omdat ik altijd een meisje wilde denk er nu wel anders over hoor maar toch en het is toch al heel zwaar heel die medische molen dus we mogen best soms wat tranen laten
Dat is inderdaad dan wel even een bittere pil. Juist omdat je hoopt snel zelf het mooie nieuws te kunnen verspreiden... Ik ben benieuwd in welke medische molen wij in gaan belanden... Zo te zien heb jij er al een tijd in zitten.. Heftig lijkt me.. Vind het nu al rot en zit er nog niet eens echt in .. Pff..
vergeleken sommige op het forum zit ik er nog maar net in zag er 1 met 13 rondes clomid voorbij komen in een ander topic ik zit nog maar aan de 3e ronde clomid en dan +-3keer per ronde naar het zh voor een echo dus er gaat stiekem wel wat tijd inzitten
Aah dat is minder fijn Meis! Had mijn zus ook erg last van, vooral die ochtendmisselijkheid. Ik merk inderdaad dat ik nu beter oppak en het positiever kan bekijken. Onze tijd komt ook @Naturel, ik heb voor vl een afspraak voor zaad inleveren moeten maken. Helaas moet dat om 8 uur in de ochtend gebracht worden.. @Dutch, Maar toch fijn dat jij nu ook een echte kans hebt! en inderdaad sommige hebben er al veel rondes opzitten, afwachten dus.
Goeie instelling alou! Ook al is het soms lastig, het helpt echt enorm als je geduld blijft houden en afleiding zoekt. Het komt echt heus, en soms nog sneller dan je zelf verwacht. Dutch ik had ook niet echt kwaaltjes, wel wat gevoelige tepels en die paar dagen licht bruinige afscheiding. Maar het verschilt zo per persoon, dus daar kun je ook niet wijzer uit worden. Nog ff wat dagen aftellen dus..
alou, fijn dat je er zo mee om kan gaan! Mij lukt het ook nog steeds aardig Meiden, ik snap wel dat jullie je soms zo voelen ik heb t ook wel eens hoor, ik heb dan vooral dat ik denk van... zal ik ooit een kindje mogen/kunnen krijgen? maar dat zijn korte gedachtes dan denk ik weer.. zal toch wel! Wij komen vast ook aan de beurt duurt alleen allemaal wat langer. het lijkt vaak dat iedereen makkelijk zwanger wordt en veel gevallen is dat ook zo. maar vergeet niet dat er ook een heleboel gevallen zijn zoals wij we moeten er mee dealen om wat voor reden dan ook Bij ons komt t vast ook goed! grtzz
voor zover ik weet teste ze of ik wel me eisprong heb gehad en of ik ooit chlamydia heb gehad ik vond het aardig veel buisjes maar zij vond het wel mee vallen
Oh spannend Dutch, en wanneer hoor je het? Of heb ik daar nu overheen gelezen.. Ben ook benieuwd voor jou Naturel. Ik zou vandaag uitslag van mn PAP uitstrijkje krijgen, kom ik daar, hebben ze de uitslag nog niet, grrr.. Terwijl ik gewoon een afspraak had. Maar als er iets ernstigs was geweest ofzo dan had ik het wel gehoord, dus het zal wel niet zo heel bijzonder zijn. De dokter zei me dat ze dan als het goed is bij de eerste echo, nog een klein uitstrijkje zullen maken. Kan geen kwaad.
Hier nog steeds niets te melden! Aah vervelend Meis dat ze het nog niet hadden! Heb ik ook een keer gehad maar dan voor mijn darmen, 1,5 week later hadden ze het wel..