AH jammer dutchd... Andere meiden nog nieuws? Wij gaan maandag naar t zh voor alle uitslagen.... Ben benieuwd! Hopelijk is t alleen pcos, zonder andere nare berichten...
meid je eisprong was waarschijnlijk pas op cd 16 dat wil dus zeggen cd 30 testen maar ik snap de verleiding hoor ik deed het ook altijd,
@sprankel op cd 17 was mijn ei 20mm dus innesteling is zelfs nog later op cd 19 kreeg ik gevoelige tepels dus gok dat hij rond die tijd gesprongen is zit nu op cd 27
Spannend Naturel!! Je bent inderdaad te vroeg Dutch. Hoe lastig het ook is probeer nog even te wachten. Hier nog geen nieuws. Cyclusdag 35 alweer.
dat wachten is inderdaad een ramp jij moet dus ook nog 5 dagen wachten? maar ook nog geen menstruatie dus kan bij jou alle kanten nog op
ooh das waar idd. dan zou je ei ongeveer cd 18 cd 19 gesprongen zijn. dan moet je daar nog +_ 14 dagen bij optellen. op zijn vroegst kan je met 10 dpo testen. maar dat is echt vroeg. ( niet onmogelijk ) normaal is testdag 14 dagen na eisprong.in jou geval rond cd 32 a 33. pff.. dat duur nog even nog even geduld meis wie weet komt er een mooie knaller aan
ja denk dat ik maandag ochtend cd31 test tussen 4 en 5 word ik dan ook gebelt door mijn gyn over me bloeduitslagen
Gaat zeker snel! Ik kan alleen maar uitkijken naar de 12 weken echo en dat duurt voor m'n gevoel nog eeuwennnnn..! Maar woensdag naar de vk dus dat komt al dichtbij. Alou moet je nu weer je menstruatie opwekken als t niet komt deze dagen? Hopelijk gaan ze dan deze ronde wel controle doen, dat lijkt me veel fijner!
oke overal rustig dus ik heb vandaag wat lichte ongi-achtige krampen gehad ook me volgende rondes clomid opgehaald vl zei vanmorgen dat ik zelfs wat vrolijker was dan een paar weken geleden toen zat ik natuurlijk steeds aan de medicijnen
hihi als ik voor je tel kom ik op woensdag uit. je zat nu op cd 28 toch? en cd 32 33 zou je nod ongeveer zijn. als je van een lf van 14 dagen uitgaat en ei op cd 19. dan vrees ik dat de test of heel licht is of nog negatief als je zwanger zou zijn.maar je kan het proberen
thnx sprankel heb vandaag toch nog maar 1 doosje action testen meegenomen schijnen niet geweldig te zijn maarja ach voor die prijs
Ooh gaat al snel Tero!! En Meis die weken vliegen straks vast zo voor bij. Ja als ik op de 40 dagen zit moet ik bellen. Maarrr ik wil geen medicijnen slikken als ik op vakantie ben. Dus dat wil ik dan nog aan ziekenhuis doorgeven. Wie weet de derde ronde wel met controle omdat deze zoals het er nu naar uit ziet niets doet.
hoop het alou want zonder controlle verder lijkt me ook maar moeilijk dan zou je denk ik ook 150mg krijgen? ik heb net 45pillen clomid opgehaald en een herhaalrecept met nog een keer 45 alsof het niks is
hier ook de clomid ooit 1x aangeslagen ( wel minimaal klein eitje) bij de 100mg daarna niet meer. maar had gelukkig wel steeds controles. mischien vragen of ze toch weer controles willen doen. dan kunnen ze dit voorkomen.