nee joh gekkie. innesteling bloed kan je tot 8 weken verliezen als je zwanger bent.dus eigenlijk als je al gewoon positief hebt getest kan het nog een paar weken duren het vruchtje verplaats zich nog tot zon 8 weken voordat het echt helemaal op zijn plek is. na je eisprong als het ei bevrucht is gaat het zich in nestelen tussen 5 a 9 dagen na ei. het is een proces van een paar dagen . vanaf dag 9 na je ei gaat het hcg hormoon zich ontwikkelen. er zijn mensen bij wie dit heel snel gaat en ze op 9dpo al licht positief testen. maar bij de meeste vrouwen lukt het pas op 14 dpo.in jou geval dus 1 deze dagen.je nod is je testdag. wel komt het weleens voor dat het bevruchte eicel iets later begint met het innestelproces. dat kan dan een paar dagen schelen. waardoor sommige vrouwen wat later positief testen.
oke thnx again hier ga ik steeds meer twijfelen net weer wat bloed verloren nu wel rood dus afwachten maar denk ik
ik vrees dat je het als dag 1 van je ongie moet gaan tellen omdat het helder rood is. en je toch rondom je nod zit. maar ik snap je teleurstelling wel heel erg goed! kijk het morgen nog even aan of het nog steeds bloed .
Nou dames hier ben ik dan. Bloed + Uitstrijkje + zaad ml was allemaal goed. Het is dus duidelijk dat ik PCOS heb. Ik ga beginnen met 50 mg Clomid nadat ik eerst de menstruatie heb opgewekt. Ik heb even geteld, en ik kom precies uit vóór me vakantie.
Ging niet goed; Vervolg; Ik twijfel nu of ik al moet starten of niet, want moet dan ook een afspraak maken en dan moeten ze natuurlijk wel plek hebben. Maar ben erg opgelucht dat het "alleen" dat is en te behandelen is. Nu wist de arts even niet hoe ik mijn temp moest gaan meten, want ik werk alleen nachtdiensten. Dus op dat antwoord moest ik even wachten. Mijn zusje weet het inmiddels. Maandag verteld en had toen natuurlijk van de spanningen tranen. Ze had het erg met me te doen, maar het lucht ook op. Ik kan nu gewoon met iemand anders dan ml praten erover. Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen. Ik zie er wel een beetje tegenop, want ze willen zo graag grootouders worden... Maarja, ze vinden het ook fijn om er voor me te zijn in zulke situaties. ...
DutchD jammer dat het ongie misschien doorzet. Ik hoop vooralsnog dat het hierbij blijft en je straks positief kunt testen! Succes!!
aan de ene kant balen maar aan de andere kant weer goed nieuws! het is te behandelen. en fijn dat de rest ook allemaal goed was. over temperaturen. dat is niet betrouwbaar met hormonen.hormonen brengen de temperatuur in de war. ik denk wel dat ze plek hebben hoor. een follikkelmeting doen ze elke dag. en word door alle gyns gedaan
nou menstruatie is begonnen durf ik nu toch wel te zeggen vannacht alleen oud bloed verloren maar nu net met me tampon wissel was het rood ik heb liggen denken vannacht zat er aan te denken om naar de spuiten te gaan vragen aan me gyn vertrouwen in de clomid heb ik toch bijna niet en die bijwerkingen vind ik verschrikkelijk
naturel jeetje nog een met pcos gelukkig is het te behandelen maar ga zeker niet zeggen dat het makkelijk zal zijn succes meis komt vast goed bij je
Balen Dutch, even kijken of t echt doorbreekt. Iig heb heb je een ei gehad dat is goed nieuws! Naturel ik begrijp dat t wel even minder leuk nieuws was maar wat je zegt: 'gelukkig' is het alleen dat en er kan zeker veel mee gedaan worden, bij sommige meiden gaat het dan alsnog heel snel! Dus geef de moed niet op, en idd dan goede afspraken maken met t ziekenhuis. Fijn dat je t met je zusje kan delen, belangrijk! Hier zo voor t eerst naar de verloskundige, ben erg benieuwd!! Verder elke dag vroeg wakker, soms ietsje misselijk en iets pijnlijke borsten maar verder voel ik me gewoon goed.
ja volgens mij is het echt doorgebroken net tampon weer gewisselt en dat was alleen maar bruin dus wacht nog even tot het einde van de dag en denk dan eraan om de gyn te bellen om te kijken of ik misschien toch over kan op de spuiten
nou dan maak je een bel afspraak tussen 4 en 5 en dan moet ze nu nog bellen morgen zijn ze er natuurlijk niet i.v.m hemelvaart dus dan vrijdag maar weer zelf bellen
Rot Naturel! Maar nu krijg je wel een gericht behandelplan, dat is een voordeel (althans beetje vind ik) Hoe ging het bij de verloskundige Meis? Hier weten aantal collega's het nu ook, twee wisten het al maar nu dus meer verder geen nieuws. 25 juni dus afspraak bij arts Voortplantingsgeneeskunde. Eerst lekker op vakantie!
Hoe is het nu dutch? Ja ging goed Alou, bloed en urine uitslagen waren goed, erg fijn! Bloeddruk en gewicht ect ook allemaal ok. Mag max 12 kilo aankomen, whaa.. dan weeg ik gewoon 72. Heb vandaag van mn moeder post ontvangen uit NL, een boek over zwangerschap en een heel schattig baby broekje met slofjes, wat voor zowel meisje als jongetje kan Lichtblauw met wit gestreept en een rood randje. Zo lief, moest er zo erg van huilen, vooral omdat het ook zo raar is om dat ineens in je handen te hebben. Mn familie weet t nu inmiddels, dus pff ben wel opgelucht. Ben er gewoon moe van, want het kost onbewust toch heel veel energie die indrukken etc.. Moeilijk uit te leggen.. maarja wel fijn! Hoe gaat het bij jullie verder allemaal? Naturel moet je al je menstruatie opwekken? En alou waar ga je heen op vakantie, lekker!
ik ga nu van cd1 uit verlies nu erg veel bloed moet me elke 2 uur verschonen gister de gyn gebelt zou me terug bellen niet gebeurt vandaag waren ze er niet maar heb naar de dienstdoende gyn maar gebelt denk het is goed uiteindelijk heb ik een keuze gehad - nog een ronde clomid ondanks de bijwerkingen - of deze ronde over laten gaan maandag een afspraak maken en dan gaan we waarschijnlijk met spuiten beginnen ik zit nu erg te twijfelen wat leuk zulke post lekker van genieten fijn dat alles zo goed gaat met jou en de kleine ben toch stiekem wel jaloers vandaag hebben we een paar babywinkels gehad om toch al een beetje een prijsindicatie te krijgen jeetje wat is dat stiekem best duur een babykamer voor 800 is nog niks
Fijn dat alles goed was Meis! Wat lief kadootjes per post. Vooral de eerste weken komt natuurlijk zoveel op je af én ook nog je lichaam die veranderd. Heel bijzonder maar ook vermoeiend lijkt me Dat is lastig Dutch! Weeg de voor en nadelen tegen elkaar op. Je leest hier ook weer positieve verhalen over het spuiten. Laat je vooral erg goed voorlichten door je gyn Je kunt het zo duur maar ook zo goedkoop maken met behulp van bijv marktplaats maken als je wilt Dutch. Maar leuk en slim om je alvast daarop te oriënteren en voor te bereiden. Ik ga met vl eerst paar dagen naar Madrid en dan met de trein naar Valencia. Daar blijven we wat langer. Z'n zin in! Lekker weer, mooie omgeving, lekker eten etc
ja als ik op de gyn moet wachte dan ben ik deze ronde zo ie zo kwijt dus moet me nu gaan inlezen maar op internet deze 2 dagen maar inderdaad lees meer positieve verhalen over de injecties dan over clomid denk echt dat ik deze ronde oversla en maar voor de spuiten kies wat heerlijk joh zo'n vakantie geniet ervan alou zal je ook goed doen
Ohh lekker alou, lekker van genieten! Nog even lekker met zn twee! Ja ik zou idd maar kijken Dutch wat de gyn er van vindt en wat zij je aanraden. Denk dat zij wel goed zullen kunnen inschatten wat jouw lichaam er voor een reactie op zal geven. Die spuiten hoor je idd wel veel positieve verhalen over.. Ik ga zelf trouwens niet zo´n hele babykamer kopen, vind ik te duur en niet nodig. Denk dat ik gewoon leuke losse dingetjes ga kopen! Ikea heeft ook wel veel leuke dingen en prima prijzen. Wel jammer want in NL hebben mn ouders en oma´s nog allerlei mooie spulletjes van vroeger van ons enzo maar ja dat wordt niets nu ik zo ver weg zit Ik wil wel graag een mooie kinderwagen, een bugaboo ofzo, die koop ik misschien nog wel in NL. Heb je ook mooie tweedehandse van vaak. Als het er maar goed en schoon uitziet Wij kijken nog niet echt hoor, eerst maar even alles afwachten.. ! Soms kriebelt t al wel en vooral als je dan zon lief broekje en slofjes krijgt