nou zit ik net te denken om een ronde weg te gooien is ook zonde opzich om dan alsnog maar een keer de clomid te doen slaat deze niet aan dan moet ik alsnog de volgende ronde naar de gyn voor opwekkers en dan kan ik natuurlijk gelijk de spuiten vragen ja een hele babykamer is echt belachelijk qua prijs vind ik zat al een beetje te speuren op marktplaats want wat zal het nou eigenlijk lijden in 2 jaar?
nou na even nadenken ben ik eruit om nou een ronde (dus een kans) weg te gooien vind ik ook moeilijk dus deze ronde ga ik toch maar aan de clomid en dan eind deze ronde als het dan niet raak is naar de gyn voor spuiten mocht de clomid niet aan slaan moet iktoch voor ongi opwekkers denk dat dat de slimste optie is
Ik ben toch maar wel gestart met het opwekken van de menstruatie. Ik moet precies uitkomen. Dus dat hoop ik maar. Ik heb een speling van drie dagen als ik van de vorige keer uit ga. Ik ben heel benieuwd wat dit allemaal met zich mee gaat brengen. Mijn man en ik hebben wel al spullen voor de baby. Hebben veel gekregen van een zus en hebben daarnaast al vijf jaar een kinderwagen achter het knieschot staan. Die kon ik voor 10 euro van iemand overnemen. Nou dat heb ik toen maar gedaan Het bedje etc haal ik wel bij Ikea of marktplaats. Ziet er ook prima uit voor de tijd dat het er in ligt. Heb ook al eens onderzocht of ik aan de katoenen luiers of 'normale' luiers zal gaan. Maar prijstechnisch maakt het maar weinig verschil. Tenzij ik een heel elftal op de wereld zou willen zetten.. Weten jullie dat trouwens..? In onze beide families komen tweelingen voor. Nu hoorde ik dat je door dit syndroom + behandeling ook meer kans op een meerling kan krijgen. Wat weten jullie hiervan?
bij mij komt het met het opwekken meestal 2 dagen later ik heb toevallig net gereageerd op een gratis kinderwagen is het niets kan ie altijd nog weg haha klopt met behandelingen is er een kleine meerkans op een tweeling maar als het goed is krijg je echo's toch? op het moment dat je 2 follikels heb kan jezelf altijd de keuze maken toch?
inderdaad en de kans dat de folikkels allbei bevrucht worden is niet groot aangezien 1 al heel moeilijk is
Goed idee dutch, je had deze ronde ook een ei dus wie weet.. Naturel spannend! Hoop voor je dat het allemaal goed zal gaan! Wij hebben ook een hele mooie buggy staan, al een jaartje nu hihi. Die stond bij ons in het appartementen complex in de hal beneden, mensen die op vakantie waren hadden deze achtergelaten met een briefje dat ze deze niet meer mee terug namen en ze er liever iemand blij mee maakten. Is een hele mooie buggy! Met wielen speciaal voor in het zand dus komt hier perfect uit voor op het strand. Heb alles eraf gehaald en gewassen. Maar goed, daar heb je pas wat aan als een kindje zo´n 8 maanden is ofzo.
haha iedereen heeft dus al iets wij hier nog niet maar op fb zit ik bij zo'n weggeefsite dus maar eens in de gaten houden wie weet op die gratis kinderwagen is al 15x gereageert inmiddels
Ik heb 2dehand toen een mooie mozeswieg gekocht met kap en bekleding( nieuw zijn ze erg duur ) kinderwagen heb ik de transit was toen 379 euro combiwagen. alles erop en eraan. kleertjes op marktplaats veel kopen. heel veel mensen kopen verkeerde seizoen dus heel veel nieuwe dingen op marktplaats maar voor een laag prijsje speelgoed en dergelijke ook 2dehands mits het niet helemaal afgeluift is wipstoeltje heb ik een electrische 2dehand gekocht het hoeft echt allemaal niet duur de zijn luiers eerste maand pampersmerk omdat die lekker zacht zijn. daarna ben ik op jumbomerk overgegaan ook fijne luiers en goede pasvorm. 12,99 74 stuks voeding zou ik ook niet de duurste nemen.vinden ze vaak minder lekker. ( mijn kleine vond de goedkopere versie fijner ) potjes van de alberthein merk biologisch zijn ook niet duur en van etosmerk zijn ook lekker goedkoop. een kindje hoeft echt niet veel te kosten naarmate het met de pot mee gaat eten word het steeds goedkoper. meubeltjes heb ik 2dehands gekocht.voor 500 euro. ter waarde van 1000.klamboe/hemeltje heb ik uit duistland besteld. en qua dekentjes heb ik jolleinmerk/basic gekocht.budget.
ja opzich kunnen we alles nieuw kopen hoor maar ik ben een koopjes jager en ben me een beetje aan het inlezen enzo over de prijzen en wat kan zo'n babykamer nou slijten in 2 jaar max. niet veel lijkt mij luiers bij de action schijnen ook goedkoop te zijn heb ik gehoort geen idee of het iets is zo schijnt het inderdaad ook dat de meubeltjes uit duitsland stukke goedkoper zijn en beter van kwaliteit maarja zie dat maar eens te vinden op internet dat vriendinnetje van me neefje die hebben dus alles gratis maar dan ook echt alles tot luiers aan toe door gewoon een ''zielig'' berichtje op fb
Wij hebben ook al wat spulletjes. Maxi cosi gekregen van de moeder van een vriendin (had ze twee dus mocht ik die super lief) deze heb ik regelmatig gebruikt voor de kleine van die vriendin. Verder hebben we een erg mooie bugaboo tweedehands in een z'n gave kleur die kans kon ik niet laten liggen gebruik ik ook altijd als kindje van vriendin hier is en straks als mijn nichtje er is ook handig. Verder kleertjes. En boekjes en wat speelgoed maarja die worden natuurlijk ook gebruikt door lief klein bezoek hier Hier verder nog geen nieuws. Grote kans dus dat ik eind juni weer moet opwekken..
oke haha wij hebben nog niks ja nu een lege babykamer haha alles is eruit en schoon balen alou ik heb gister me eerste clomid ingenomen verlies nu alleen nog maar oud bloed gelukkig is het weer ver voorbij
Ja ik kon niet eerder op gesprek mede door inderdaad op vakantie en omdat mijn gyn dit soort afspraken alleen op dinsdagmiddag en woensdagmiddag in laat plannen..
owh wat doet dat zeer zeg zit gewoon te janken krijg net een app met een foto van de net geboren baby van me neefje wist dat het vandaag opgewekt zou worden maar toch hoe dubbel is het om ze zaterdag avond nog met een dikke buik te zien roken(wel zonder nicotine) en vollop aan de energy drank zit en dan nu wel een baby op de wereld kunnen zetten
Denken jullie wel aan veiligheidsnormen als je nu al (oudere) spullen koopt. Vanaf 1 jan 2015 wordt achterwaarts vervoeren (in maxi-cosi en liefst ook autostoel) verplicht tot 15 maanden. Tevens heb je nu mooie (veiligere) systemen met bv isofix voor in de auto. Wij dachten ook we halen veel van makrtplaats etc en dat hebben u ook wel gedaan (badje en standaard, babyfoon etc) maar voor andere dingen ga ik toch liever voor nieuw volgens alle nieuwe eisen en nieuwe uitvindingen. Een goede kinderwagen kun je vaak vinden op marktplaats (mutsy is qua kwaliteit en prijs heel goed en kun je vaak al voor E150 krijgen). Babykamers hoiuden wij van strak en simpel (wit) en deze zijn ieuwe al rond de E700-E800 bij babydump. Een goede 2ehandse (zonder of met slechts enkele gebruikerssporen/tandjes vh bijten in het bedje) zijn op interent vaak ook al E500 en dan moet je dus nog schuren en verven om hem weer mooi te krijgen. Daarom gaan wij dus toch maar voor nieuw. Kindje ligt er met gemak 2 jaar in en we hebben toch de wens voor een 2e (mocht ons dat ook gegund zijn) dus dan valt de prijs nog wel mee. Verder hebben we ook veel gekregen (heb bv wel een kinderwagen, badje, maxi-cosi etc) gekregen, die zijn goed voor bij opa en oma. Alledagelijkse dingen (kruiken, voedingskussen, badcapes etc) heb ik ook van vriendinnen gekregen. Ben dus zeker niet zo dat alles nieuw moet zijn, maar zoek wel degelijk naar gerichte nieuwe dingen als het gaat om veiligheid (bv aerosleep. Het zal ook gore dop een gewoon matrasje kunne, maar je kind zal net overlijden aan wiegendood, waarom heb je dan geen aeroslaap matras gehaald...)
heb zitten kijken in duitsland heb je een kinderwagenvoor 300 euro en deze is dan 4 delig dus dat is niet verkeerd denk ik (dit was niet eens de goedkoopste) http:// http://www.babyone.de/shop/kinderwagen/kinderwagen-und-sportwagen/hauck-malibu-all-in-one-caviar-silver--4007923142622 we zijn vorig weekend bij babydump geweest maar met een timmerman als vriend vond hij het 3x niks veelste goedkoop hout hij zag daar echt geen 800 euro aan af haha matrasje haal ik wel bij ikea 30 euro ofzo een nieuwe denk niet dat je wiegedood veroorzaakt door een matrasje maar gelukkig heeft iedereen zo zijn mening en smaakverschillen
Het is natuurlijk fijn als je iemand hebt die het wellicht zo voor je kan maken als je zelf wil. Bedenk echter wel dat hout natuurlijk ook duur is en de verf (speciale verf ivm bijten en stel ze krijgen het binnen blablabla). Dan kun je het idd zo laten maken als je zelf wil, maar als wij daar iemand voor zouden moeten betalen (al is het zwart), dan kom je ook rond die prijs uit. En dan moet ik ook eerlijk toegeven dat wij allebei grote spaarders zijn, dus we zouden ook alles nieuw kunnen kopen, maar dat vinden we ook niet nodig. Maar om nou alles tweedehands te doen is voor ons ook niet nodig.