al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

zijn pa handelt in platen hout etc. ;)
    maar denk niet dat ik het hem zelf laat maken
    zit daarom al in duitsland te speuren kwaliteit schijnt er beter te zijn en prijzen een stuk lager

vl spaart ook door maar ik vind de prijzen gewoon asociaal duur voor nieuwe spullen

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

niet om je af te kraken hoor maar om even mijn mening hierover te vertellen;):)

earosleep is niet bewezen veilig.. ik denk niet dat ze levende kindjes gebruiken om dit te testen. tevens hoor ik er ook veel mensen over die het niet prettig vinden ivm spugen.(wiegendood heeft niet te maken met verstikking maar vaak met een aandoening )

stoeltjes achterwaarts. is verplicht in 2018 vanaf 2015 geld het advies;) ik vind trouwens erg dure stoelen. als ze willen dat mensen die gaan gebruiken mogen ze ze eerst wat normaler prijzen. 300 euro vind ik echt van de zotte,

2dehands meubeltjes zijn echt prima! ik heb er waar helemaal 0,0 gebruikssporen opzaten, en nu inmiddels wel met mijn kleine. ik ben blij dat ik toen 400 euro heb bespaard omdat ik geen nieuw heb gekocht. want de tanden staan er nu dus wel in. en die 400 euro kon ik voor leuke andere spulletjes gebruiken:)

wat ik wel nieuw zou nemen is een matrasje , ik ben heb 2dehands van schoonzusje overgenomen maar merk toch dat hij gaat doorliggen nu.

kinderwagen kan inderdaad goed 2dehands maar als je van plan bent intensief te gaan gebruiken zou ik wel kijken naar een type wat goed door zand en bos kan. mijn kinderwagen kan dat ook wel redelijk maar hij piept en knarst wel hihi.

p.s mijn kindje zat met 7 maanden al in grote autostoel. helaas wist hij hoe hij eruit moest klimmen:$ dus voor zijn veiligheid ben ik over gegaan in een grote stoel en daar bleef hij wel in zitten. dus voor mijn gevoel veel veiliger:) ook al mag het niet en beweren ze dat tot 15 maanden in maxicosi beter is. ( waarschijnlijk gaan ze hier van "standaard" kinderen uit;))

dat achterwaarts vervoeren beter is dat geloof ik wel ivm met ongelukken. maar helaas heeft het ook een paar nadelen. omdat veel kindjes hierom gaan brullen omdat ze het niet prettig vinden om tegen een bank aan te kijken. waardoor de ouders achterom gaan kijken om hun kind te sussen.. hierdoor is het risico op een ongeluk ook groter. dus ik weet niet of het echt veiliger is.

dit is mijn kijk er een beetje op:)

3. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp dat we het oneens zijn, maar goed ider zijn eigen mening.
    Heb er natuurlijk ook veel op gegoogled en ook echt onderzoeken gelezen over wat veilig is , ook echt bewezen met onderzoek en wat niet. Aan schijnveiligheid heb je natuurlijk ook niets.
    Ik ben wel van mening dat wanneer je achterwaarts vervoerd, je kind niet beter weet als dat hij altijd achteruit vervoerd wordt.

4. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Aerosleep matrasje heb ik ook in de bugaboo. Ik ben daar ook een voorstander van.
    Betreft het achteruit zitten met de maxi cosi, er bestaan ook speciale spiegels om te plaatsen zodat je goed veilig kan zien hoe je kind bijvoorbeeld zit.

5. DutchDiamond

nou om een grotere ''rel'' te voorkomen
    ieder zijn eigen mening en ieder zijn ding

ontopic: vandaag dag 3 van me clomid hoe is het bij de rest?

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik ben nog braaf mijn pillen voor t opwekken aan t slikken, hoewel ik me afvraag of ik t goed doe... Ik ben nachtzuster dus mijn ochtenden wisselen nogal.. Nu neem ik deze medicatie vaste tijd in 7.30 uur.. Met de clomid zal ik dat ook doen. Het temperaturen moet ik alleen met opstaan doen, maar ben zelf van plan twee momenten te doen. 7.30 en 16.30 uur. Zo heb ik een nog beter beeld..

Iemand hier ook ervaring mee?

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik heb trouwens geen idee of ik een echo krijg.. We zullen het afwachten..

8. Schilderijtje

zoals ik al vertelde was het niet om tero af te kraken . maar om mijn idee er over ook te delen. niet om iemand af te vallen;)
    een rel nee hoor absoluut niet hoor. het hoeft geen wellis niettes te worden.ik wilde alleen even mijn kijk erop vertellen. ik denk dat niemand echt weet wat het juiste is. iedereen doet zijn of haar best:)
    hihi ik vertelde het in mijn hoofd iig niet met kwaadheid;) mischien dat het zo overkom op papier.:) sorry

9. DutchDiamond

nee hoor sprankel zo kwam het voor mij ook niet over maar om het te voorkomen dat er ergernissen komen of iets
    dacht ik dat het beter was om over dat onderwerp te stoppen ;)

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo zo wat een geklets weer ;) ik volg maar heb er niet veel over te zeggen. kwas ff n lang weekendje weg geweest ;)

11. DutchDiamond

lekker holidays
    beetje kunnen genieten?
    hoe is het bij jou verder?

12. Schilderijtje

meiden ik ga even een tijdje van het forum af heb zo gruwelijk weinig tijd ivm met mijn zoontje .elke x als ik op zp ben schieten er thuis wat dingen bij in omdat ik hier dan het 1 en ander ga lezen op zp zoals nieuw geopende topics etc.en dat is eigenlijk niet de bedoeling;) en mijn wens voor een 2de staat op een laag pitje ivm met mijn zoontje en verhuizing.dus eigenlijk ben ik overbodig hihi.

ik wens jullie heel veel goeds en vruchtbaarheid toe!
    laat die babys maar komen:)

13. DutchDiamond

jammer sprankel maar snap het wel
    succes met de verhuizing en misschien tot snel

14. DutchDiamond

ff ontopic
    heeft er iemand misschien ervaring met de action ovu-testen?
    zit deze ronde er wel aan te denken omdat ik geen echo's krijg

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jammer sprankel! Succes met alles!
    Holidays waar ben je geweest en hoe is ie?
    Tests van de action nooit gebruikt, misschien kun je eens kijken op zwanger en kids website, hebben ook goede prijzen

16. DutchDiamond

klopt maar was vandaag toch bij action dus maar 2 dozen meegenomen
    zijn voor 5 stuks 2,49

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer sprankel je ben er al zo n tijd bij ;) haha maar veel succes met alles en miss tot ziens ;)

Dutch en meis ja was wel lkkr hr was in frankrijk en vrdr niks te melden ;) wachtend op menstruatie hopelijk een normale cyclus deze keer ;) zit nu op dag 20 geloof ik ;) ben benieuwd.

meiden kheb geen ervaring met al die testen haha. succes ;)

18. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    @dutch. Ik heb ze eenmalig geprobeerd. Maarja met PCOS weet je nooit helemaal zeker of ovu testen kloppen.

@sprankel, succes met de verhuizing en alles! Wij mogen in augustus :)

@holidays, lekker er even tussen uit! En dan weer wachten inderdaad. Dat kunnen we goed he ;)

@naturel, ik slikte zelf de Clomid in de avond, maar omdat jij aangeeft nacht diensten te moeten draaien lijkt me inderdaad beter dit niet te doen zoals je zelf ook aangeeft. Succes, spannend! :)

Hoe gaat het met de rest, Tero? Meis?

Hier gaat het goed. Genieten van het heerlijke weer en de mooie omgeving in Spanje :) dag 48 van mijn cyclus..

19. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet zoveel nieuws te melden. Wachten tot de nieuwe controle 23 juni en de 20 weken echo 8 juli.
    Ben alweer 15 weken, gaat snel!

20. DutchDiamond

nee klopt alou maarja het proberen waard
    vandaag weer de laatste dag clomid
    merk dat ik weer wat opvliegender ben inmiddels
    en de opvliegers zijn ook duidelijk weer aanwezig
    vannacht slecht geslapen erdoor maar ook door het gebeuren hier bij de shell

Deel Deze Pagina