@ meis dat herken ik ook. Sinds ik gestopt ben veel last van puistjes nu nog steeds terwijl het een half jaartje geleden is. Ben ook nog druk met ovu testen ma het schommelt nogal. Donderdag was je zo goed als positief. Nog net niet knal zeg maar. Ma vandaag weer een streepje zichtbaar en niet eens een tuurstreep. Dus dat maakt me wel onzeker. Ga ook meteen denken net als ik hierboven Lees: misschien heb ik wel pcos etc. . Holidays met je kruiden begonnen? Deze week moet je weer toch?
Dan hebben holidays en ik maandag weer wat te melden hier. Een Spaans vriendinnetje vertelde ik van m'n cyclus etc en zij zei dat ik waarschijnlijk doorgestuurd wordt naar een gynaecologe (is in t ziekenhuis in een andere stad).. Zij is zelf verpleegster dus weet misschien wel een beetje hoe het hier in elkaar steekt?
Oh wat fijn! Ik zit nu ook op zon lange cyclus, erg vervelend.. Was jij niet van plan naar de HA te stappen? Ik ga morgen.. omdat t al die tijd beetje onregelmatig is.. Had je symptomen van eisprong of naderende menstruatie? Ik heb hele cyclus wel aantal dingen gevoeld haha maar geen idee wat het was en nu nog steeds wachtende
@ meis laat je weten wat de dokter zei? ik heb nu mijn eisprong ook nog niet met zekerheid gevonden. ook qua temperatuur dus ik ga waarschijnlijk ook weer na een nog langere cyclus als de vorige 2 x! heb met vl afgesproken wanneer het deze ronde niet lukt we ook na de ha gaan. zijn nu zo'n maand of 7 bezig. dus dat valt op zich wel mee. maar gewoon zo onregelmatig. en ik ga dan twijfelen of alles wel goed is
Ja laat ik weten..! Ja precies dat heb ik ook.. het is toch 7 maanden en mocht er wat zijn kun je dat beter gauw weten denk ik. Wij hebben nog niet zozeer echt geprobeerd, jullie wel? Dus echt eisprong bijhouden en zowat om de dag ´klussen´? Die eisprong bijhouden wil ik wel dmv ovutesten doen volgende cyclus. Puur om te weten of ik een eisprong heb. Eerst maar eens afwchten wat er nu gaat gebeuren haha. Je hoort zoveel verschillende dingen. Het kan nog ontpillen zijn, je kan meteen doorgestuurd worden naar de gyn, je kan zelfs alsnog zwanger zijn. Ik heb geeeen idee meer wat ik moet denken. En of deze cycli normaal zijn of niet
Ja zou morgen doorverwijzing krijgen. Maar denk dat ik even ga overleggen of dat wel nodig is. 2 weken terug heb ik ontzettende buikpijn en rugpijn gehad, gevoel van ga ongesteld worden en aan de linkerkant steken, als je op mijn buik drukte en weer losliet deed het zeer...dacht achteraf vlgns mij is dat de eisprong geweest, en klopt precies aangezien ik nu ongesteld ben. Wel fijn nu ik het herken en hou alles bij in een app. @meis hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid..die onzekerheid is heel vervelend
Ik heb hetzelfde gehad, maandenlang niet ongesteld na stoppen met de pil. Uiteindelijk naar huisarts gegaan en doorverwezen naar het ziekenhuis. Na ongeveer 6 maanden werd ik ongesteld en liep mijn cyclus nog niet goed (afwisselend tussen de 45 en 28 dagen), maar werd het iedere maand korter en beter. Ik ben persoonlijk een voorstander van om te wachten tot het lichaam vanzelf weer op gang komt. Alhoewel je altijd hulp kunt inschakelen van een huisarts als je het te lang vind duren. Succes.
YEAH!! vanmorgen ongesteld geworden! Na 38 dagen! Ik was al als de dood dat ik zo lang moest wachten als jullie... Nu lees ik dat een ongesteldheid niet gelijk zegt dat je een eisprong hebt...is dat zo? Ik dacht dat je dan ook niet ongesteld werd? Ik zou dan toch graag deze maand ovulatietesten doen (al is het maar om te weten of er überhaupt een eisprong is) maarja, hoe doe je dat als je niet ongeveer weet wanneer dat zou moeten zijn? elke dag testen? Dat gaat een fortuin kosten!
KNETTERS! wat zijn die dingen duur!! ik denk dat ik nog maar ff afwacht en hoop op een ''perongelukke'' voltreffer
Ja meis idd! Wij zijn er wel meteen voor gegaan. Vorige ronde begonnen met ovu testen ( vind wel mee vallen wat ze kosten heb ze van z&k. ) maar heb er dus ook al heel wat verbruikt ivm mijn lange cyclussen. @ naomid ik snap wat je bedoeld ma net als wat meis zegt áls je dan geen eisprong hebt dan wil je dat ook liever zsm weten. Bij mij is het meer dat ik de vorige x dacht van oh mooi nu is mijn cyclus hetzelfde als de vorige ronde ong. Maar nu ik al een weeklang op een paar dagen na telkens vrijwel net geen knal ovu test in handen heb begin ik wel te twijfelen. Daarom ik wacht deze ronde af. En dan maar eens verder zien
Ik heb naar die van CB gekeken...is de duurste van allemaal denk ik... Jij goede ervaring met z&w? Die prijs is veeel leuker!
Ja wel goede ervaringen mee! Dipsticks werken makkelijk en op die site heb je leuke aanbiedingen met extra testen gratis etc. Iig niet van kv kopen! Hoor je veel slechte verhalen over en ik ben er zelf ook niet positief over.
Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet, heb wel last van puistjes maar dat had ik naar mijn gevoel de gehele cyclus dit keer... Voor de rest niet echt last van iets, zelfs geen ongikrampen... en ik was naar de HA geweest toen ik 14 dagen overtijd was en die zei dat ik maar moest terugkomen als ik binne een maand nog niet ongesteld was
Meis, ben benieuwd hoe en wat nu verder bij jou. Ik lees je later hierover hihi. En uhm wij ook niet echt geprobeerd hoor, hebben gewoon 'maar' af en toe seks zeg maar en geen ovu testen of iets.. Wil ik ook voorlopig nog niet. mama86, fijn! Gelukkig niet extreem lang! En succes, wie weet deze ronde wel raak hihi. Hopelijk een normale cyclus voor je nu. en fijn dat je nu duidelijkheid heb. Nahlatje, geld eigelijk ook voor jou, fijn dat je onge ben en hopelijk nu normaal of zwanger NaomiD: Ja ik wil ook het liefst dat mn lichaam het zelf doet.. heb ook lang gewacht maar ben nu begonnen met acupunctuur.. nog 2 maandjes dan zit ik op een half jaar. Nouja Eind oktober eigenlijk al maar omdat ik 1x onge geweest ben na 42 dagen in de eerste ronde tel ik dat maar niet mee.. Dus dan nog 2 maanden.. ben benieuwd..Jij nu geheel normale cyclus? Maartje, fijn jij ook onge, dat zijn er 3 in korte tijd! Nu wij nog damessss! Succes Grtz voor nu.
Meiden die ongesteld zijn geworden; gefeliciteerd! Hopelijk volgt er gauw een regelmatige cyclus! @holidays; we zullen bijna gelijk op een half jaar zitten! Ik ga half januari naar de huisarts. Ben benieuwd wat er bij ons uitkomt. Of de accupunctuur moet bij jou aan gaan slaan
Hoi, nou ik kom net terug van de dokter. Niets bijzonders.. Ze zei dat het heel normaal is en dat er wel gewoon een eisprong plaats kan vinden, dat dat niets met elkaar te maken heeft (lange cyclus en eisprong).... Ze heeft m'n urine onderzocht of ik toch niet alsnog zwanger ben en dat is niet t geval. Dus... Gewoon rustig door blijven gaan ofzo! Toen ik in de auto naar huis zat dacht ik ineens : hee ze heeft niet eens wat gezegd over foliumzuur slikken ofzo, vind ik dan wel slecht want ik heb duidelijk gemaakt dat ik met de pil gestopt ben om zwanger te raken op den duur (ze bood me namelijk eerst aan om weer anti conceptie te nemen ivm onregelmatige cyclus!).
He balen Meis28.. Nu heb je nog geen duidelijkheid.. Sta je achter dit advies? Ik weet dat hier iemand zelf de afdeling Gyn heeft gebeld in het ziekenhuis voor meer informatie. Dat zou je eventueel natuurlijk ook kunnen doen. Succes!