al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Goed om te horen Alou! Wij moeten ook verhuizen maar er is momenteel niet zoveel beschikbaar dus dat wordt na de zomer denk ik, dan wordt het ook tijd want dan begin ik denk ik toch wel een behoorlijk buikje te krijgen :)
    Hier verder ook alles goed, niet zoveel nieuws te melden. Wachten op mn eerste echo, nog tot 25 juni..!

2. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste echo pas op 25 juni en je bent nu al 8.3? Dat is dan wel laat zeg! Is dat altijd zo laat in spanje?
    Ik heb 23 juni weer controle bij vk. Ben dan 18 weken. 8 juli de 20 weken echo int ziekenhuis (standaard procedure). Vorige week hebben we nog controle gehad en hartje gehoord! Erg bijzonder!

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

wat een verhuisnieuws allemaal
    veel succes allemaal in de nieuwe woningen

hier gister weer de laatste clomid ingenomen
    nu weer wachten denk dat ik cd14 de eerste ovutest zal doen
    omdat de vorige keer met clomid ook een later ei had ben benieuwd of het werkt

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannend Weer dutch. Heb je nu wel controles weer of niet?
    Klopt tero hier doen ze t normaal gesproken pas bij 12 weken, dus 25 juni ben ik bij de 12 weken. Tenzij je een Prive verzekering erbij hebt, dan krijg je vaker echo's. Maar daar ben ik nu te laat voor hihi en normale verzekering heb ik toch al dus nou ja.. Ook prima.

5. DutchDiamond

Nee deze ronde geen echo's dus op de gok
    Vandaag wel me eerste ovu-test gedaan en voor een pcos-er best een mooi licht streepje denk ik zo

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gewoon elke dag testen tot er een streep is die net zo donker is als de controle streep!

7. DutchDiamond

ik twijfel eigenlijk om morgen over te slaan
    maar werd me verteld dat hij ineens wel duidelijk positief kan zijn

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik zou gewoon elke dag doen want voor hetzelfde geld mis je m. Het zijn maar een paar dagen uiteindelijk dat je hoeft te testen

9. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meis en tero, wel leuk dat jullie nog altijd hier mee kletsen ook al zijn jullie al zwanger haha ;) wou k ff zeggen ;)
    Ik heb wel t idee dat ik mn borsten weer wat ga voelen dat was vorige keer ook hield best lang aan maar werd daarna wel onge, dus hopelijk over ruime week of iets ook weer dan zou m cyclus nog steeds de goede kant op gaan ;) afwachten maar ;)

grtzz

10. DutchDiamond

2e ovu-test gedaan vandaag en die was net zo licht als die van gister dus denk datik nu toch echt een dag over sla

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Mijn laatste pil zaterdag genomen. Ben benieuwd wanneer ik onge word! Dan kan ik starten met de clomid!! Ondertussen wel wat afscheiding gehad en af en toe een druppel, maar dat is nog niet de start lijkt me zo.. Ik vind het toch wel een beetje spannend allemaal. Zou super gaaf zijn als Clomid 50 gewoon werkt. Afwachten!

12. DutchDiamond

Nou gister leken ze hetzelfde de ovu-testen maar als ik vandaag zo kijk lijkt die van gister toch wel duidelijker
    Dus nu denk ik dat ik hem vandaag toch weer maar doe
    (sorry voor het handschrift schrijft niet zo makkelijk op die dingen)

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik zou gewoon elke dag testen want dan heb je een beter overzicht. Anders bestel je gewoon van die dipsticks die zijn ook lekker goedkoop! Ik had een heel pakket besteld maar nu allemaal aan een vriendin hier gegeven die ook graag zwanger wil worden 😀 spannend holidays, hopen dat t idd richting menstruatie gaat. Naturel voor jou ook spannend, afwachtennnn! Alou hoe is ie bij jou?

14. DutchDiamond

heb er vandaag ook een gedaan en loopt toch heel langzaam op vandaag ook wat lichte steekjes
    heb er nog 7 denk dat ik maareen doos bij moet halen

15. DutchDiamond

wat een leuke banner trouwens meis
    klopt het ook wat er staat?haha

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hihi ja klopt wel een beetje, al moet ik zeggen dat je nog niet erg veel kan zien hoor. Denk ook omdat ik vrij slank ben. Maar merk sinds een paar dagen dat ik nu wel echt een opgezette buik heb die ook blijft. Zal vooral door de darmen komen en vocht, mn man zei ook dat ie al wat zag!

17. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, je darmen worden omhoog geduwd. Dat ga je wel merken hoor hahaha

18. DutchDiamond

Cd13 vandaag
    Heb het idee dat hij hetzelfde is als cd12
    Hoop dat ie morgen duidelijker is
    Vrees een beetje dat als er een follikel is hij niet verder groeit

19. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik kom toch even spieken
    meid je weet dat ovulatietesten niet betrouwbaar zijn met pco he?
    en al helemaal niet met hormoonstimulatie.
    met een beetje geluk ga je hem vinden.
    ( bij mij werkte het niet. ze sloegen regelmatig positief uit terwijl ik op dat moment echt geen ei had. hetzelfde dat het negatief kan uitslaan terwijl er wel een eisprong is.)
    heb je geen metingen meer?

20. DutchDiamond

Leuk sprankel dat je even komt spieken :)
    Klopt ik weet dat ze niet betrouwbaar zijn maar wil toch ergens hou vast aan hebben
    Heb deze ronde inderdaad geen echo's
    Sinds gister wel wat lichte steekjes zo nu en dan aan de rechterkant maar dat wil natuurlijk niks zeggen

Deel Deze Pagina