Haha ja! Is het daar ook zo warm? Hier enorm, wel rond de 34 graden, pff.. Gelukkig zit ik op mn werk lekker koel, thuis fik ik de tent uit. Dutch nog nieuwtjes?
hier is het ongeveer 24 graden vandaag was het heerlijk buiten gaan nu zelfs nog even rondje op de motor touren geen nieuwtjes nog nog steeds aan het ovu-testen vandaag cd15
Het was goed warm inderdaad! 33 graden was het, nu weer thuis ook lekker weer Ik ben heel erg in dubio of ik weer wil starten met de medicijnen. Pff zo moelijk!!
Omdat ik niet z'n fan ben van medicijnen. Was er de laatste ronde echt niet mezelf door. En het zo bezig zijn met zwanger worden is niet goed en fijn. Misschien nog een ronde ik weet het nog niet.
ik zag er ook zo tegen op maar was al te laat om te gaan spuiten heb daarom toch nog maar een ronde gedaan moeilijke keuze meid vandaag cd 17 en had een mooie ovu test geen idee of ie al helemaal positief is maar gister en vanmiddag toch maar geklust voor de zekerheid
Pff.. Nachtdiensten en zwanger worden is geen goede combi.. Temperaturen schommelen iets en ik vraag me af of ik de medicijnen zo wel goed tot me neem..allen: geniet van het mooie weer! Dat hebben we verdiend!
Vervelend naturel!! Dat is dan idd lastig met temperaturen.. Maar als je het op hetzelfde tijdstip kan doen en voor het opstaan, dus vanuit bed, en rectaal, dan moet het toch wel goed gaan. Schommelingen kunnen voorkomen, ik had dat ook wel een beetje bij sommige dagen. Het is ook een heel gedoe. Alou wil je dan misschien een pauze nemen, of gewoon iets anders gaan proberen ofzo? Oh spannend Dutch, hoop dat ie positief was, was het een donker test streepje?
hee meid heb je wel geklust vanaf cd 14 ook? ook al was je test omowit? want een positieve ovulatietest wil niet met zekerheid zeggen dat het ook je eisprong was omdat je met pco constant lh schommelingen hebt.en dus ook meerdere malen positief kunt testen. ( ik ga ervan uit dat hij wel klopt maar voor de zekerheid )
euhm geen idee vanaf welke dag precies maar wel meerdere malen zal straks met die van vandaag erbij een foto plaatsen
Lastig he dat temperaturen en ovu testen. Heb ik niet echt gedaan dus geen verstand van. Ja ik denk dat ik een pauze inlas. Ik ga in sep starten met een 1-jarige vervolgstudie, dus richt me vooral daarop. En als het dan toch mag lukken in de pauze ben ik natuurlijk super blij. Even geen medicijnen troep in mij
en ik ben vandaag onge geworden! Dag 32!!!!! wauwie! nu hopelijk elke maand zo! hihi van 262 naar 77 naar 32 32 is toch een goede cyclus??? Nouu ben benieuwd of volgende maar weer zo is gaat de goede kant op! Oh en meiden ik hou ook niet van medicijnen en dingen innemen hoor! Ben blij dat ik in dit geval ook eerst mn lijf de tijd heb gegund want het lijkt toch goed te komen I hopeee grtzz
Wow holidays wat een mooie cyclus houden zo! Hier al 2 dagen hoofdpijn pff Zal even foto plaatsen cd 18 is die van vandaag
Gefeliciteerd Holidays! Wat super fijn!! Hebben jij en je man het er nu ook over wanneer weer serieus te starten voor kindjes? Want je had het even op een pauze gezet toch? Van ovu-testen heb ik geen verstand... Kan ik dus moeilijk iets over zeggen @meis28 Ik moest elke keer tempen als ik wakker werd. Ik schommel nu voornamelijk tussen de 36.5 en 36.8. Misschien hangt het er ook van af hoe lang ik al lig te draaien voordat ik op sta... We horen/merken het wel. Wij hebben 3 juli weer afspraak in het zh! Ben erg benieuwd! Vlak voor de vakantie gelukkig. Mijn man en ik gaan als ik niet meer onge ben lekker om de dag klussen. Ben benieuwd wanneer we dan mogen vertellen zwanger te zijn. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk, zodat mijn opa en oma het nog mogen meemaken. Ondertussen weten mijn ouders en zusje+zwager van de pcos af. Vanmiddag vertellen we het de ouders van mijn man.
Oh fijn holidays! Hopen dat het nu zo blijft! Mijn cyclus was gemiddeld eigenlijk rond de 36 dagen zoiets en toen ik de laatste cyclus dus gewoon een vette streep had op de ovu test had en dus een eisprong, was het ook meteen raak! Ja begrijp ik wel Alou, gewoon rustig aan doen je bent nog jong genoeg hihi.. alleen als de wens er is dan blijf je er natuurlijk in je hart wel mee bezig. Dutch ik zie nog niet echt een duidelijke streep op je testjes maar dat wil misschien wel helemaal niets zeggen! Ik weet niet hoe dat zit met pcos, en betrouwbaarheid. Gewoon door blijven gaan en klussen Naturel ook spannend! Als je op vakantie bent doe je dan een ronde zonder clomid of met? Hier gaat verder alles wel zn gangetje alleen erg moe. Heb helemaal geen zin in werken! En kan niet wachten op de eerste echo, 25 juni.. nog iets meer dan een weekje..
@ dutch al ik van je testje uitgaat dan is je piek geweest op cd 16. die is volgens mij het donkerst. van welk merk zijn deze testen? ( als z evan kruidvat zijn die zijn heel vaak vals ) maar van een ander merk zijn ze meestal wel goed. zodra je ovutest lichter word is de ei geweest. ( heel soms komt er een nieuwe piek en was het een valse piek ) je zou nog even een paar daagjes door kunnen testen. maar omdat je al vertelde dat je steekjes enzo had verwacht ik wel dat hij is gesprongen