al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nee zijn van action maar het teststripje van cd 16 is zelf ook donkerder dus dat vertekend denk ik

in de vorige ronde toen ie was gesprongen kreeg ik gevoelige tepels en dat is nu nog niet dus denk niet dat ie al gesprongen is

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik heb nog geen idee hoe ik t in de vakantie ga doen. Moet halverwege mijn vakantie ongesteld worden, dus denk dat het erna weer van start gaat. Ben zooo benieuwd of deze medicatie al aanslaat!

Jaa nog een weekje! Krijg je daar dan ook meteen wat tests? Zoals het kijken naar de nekplooi en rug?

Nou mijn schoonouders en schoonzusje weten het nu ook nu nog zijn broers en dan kunnen we het er gewoon binnen het gezin over hebben. Is wel fijn.

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat kan misschien toch opluchten voor je.
    Ja we kunnen dan ook dat soort tests krijgen maar weet nog helemaal niet of we dat willen! Nog niet echt over gehad en vind dat best een lastig punt eigenlijk! Kijk echt uit naar de echo !

4. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de combinatie test niet laten doen.
    Kost iets van E135 die je (indien je jonger bent dan 36) zelf moet betalen en dan krijg je een kansberekening van de kans op down en 2 andere triomesie afwijkingen. Wij hadden al besloten dat we toch niet gaan aboteren dus dan heeft zon test ook geen zin. De kans volgens het boekje was bij ons overigens 0,018% en wij zijn allebei 'al' 30...

5. DutchDiamond

Lijkt erop dat hij gesprongen is maar verder daar nog niet de symptomen ervan

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Wat fijn Holidays! Dat is zeker een mooie cyclus!

Spannend Naturel! Goed van je dat je het binnen je familie hebt verteld. Wij hebben het nog niet aan mijn schoonfamilie vertelt, ze weten ook niet dat we nu kinderwens hebben ;)

Ik blijf het lastig vinden Dutch die ovu testen!

Combinatie test zou ik (als ik zwanger ben ;) ) niet doen. Inderdaad zoals jij ook aangeeft kans is heel klein en als er iets mis is nare dingen zoals met hersenen dan zien ze dat vrij goed op de 20 weken echo. Mijn zus had niet de test gedaan en mijn vriendin bij de tweede ook weer. Heel verschillend waar men voor kiest. :)

Vandaag zit ik op cyclusdag 60. Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat mijn cyclus is als ik geen medicijnen gebruik ook niet voor opwekken. Aangezien ik bij die lange van over de 200 ook heb op moeten wekken..

7. DutchDiamond

ja ik nu inmiddels ook alou
    hij is wat minder vandaag maar nog niks te ontdekken van de eisprong
    en zelfs nog wat lichte steekjes soms

spannend alou 60 dagen is alweer heel wat

8. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dacht dat ze standaard wel wat tests/metingen deden? Nja maakt ook niet uit, zie het tegen die tijd wel ;)

9. DutchDiamond

Wat denken jullie moet ie nog donkerder of is ie gewoon positief?
    Cd 20 vandaag

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik durf niet veel over de ovu testen te zeggen heb er geen verstand van...

Het zwanger worden zelf had ik idd een soort van uitgesteld van eerst maar eens kijken met mn cyclus.. dat lijkt nu de goede kant op te gaan.. nu gaan we binnenkort ook nog op vakantie dus de haast heb ik niet maar daarnaaaaa ;) haha nee we gaan t wel zien wanneer het komt ;) voor nu vraag ik me eerst weer af of mn cyclus vlgnd maand weer zo ongeveer uitkomt en die keer daarna hopelijk ook. Plus 2 vriendinnen zijn zwanger ik het miss leuker vind als ik t later ben maja wil een kind ook niet echt plannen dus ;) we zullen ziennnn

Succes met alles allemaal!

Grtzz

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nou prima instelling toch holidays, je ziet het wel. Dat is alleen maar fijner voor jezelf want dan ben je er waarschijnlijk ook niet zo veel mee bezig! Over de ovu testen durf ik ook niets te zeggen dutch, die van mij waren heel anders, maar ik denk dat dit misschien ook wel per persoon en merk kan verschillen. En dan nog het pcos thema. Misschien merk je wat aan lichamelijke klachtjes?

12. DutchDiamond

Voor de pcos-ers onder ons
    Wist niet dat er voor pcos ook een ribbon was

13. DutchDiamond

nou net een ovu test gedaan deze is lichter als die van gisteren
    dus denk dat hij gister gesprongen is al heb ik nog geen gevoelige tepels en nu wel wat lichte krampjes aan de rechter kant

gister wel geklust (sorry voor de details) zelfs 2 keer ookal is het niet goed voor het zaad maarja soms hou je je gevoelens niet in bedwang haha

nu maar weer wachten

14. DutchDiamond

test toch nog voor de zekerheid vandaag en morgen met me laatste ovutesten
    verder ben ik vandaag al tig keer naar de wc geweest owh wat voel ik me nu al rot
    ik mag zometeen op kraambezoek
    als het nu was bij iemand die ik het gun zal het makkelijker zijn maar hun gunde ik het nu nog niet sorry hoor maar ze kunnen amper voor zichzelf zorgen
    hoop zo dat ik me tranen in bedwang kan houden

15. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Dutch wat vervelend!!
    Voor jullie komt het er ook snel aan! Ik voel het!

16. DutchDiamond

ik hoop het heb deze ronde er iedergeval alles aan gedaan denk ik

17. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, misschien denk ik te licht, maar ik dacht altijd, we hebben niet eens een ei! Nu hebben we dat wel en toen ik mijn eerste ei had 3wist ik ook gewoon dat ik zwanger zou worden want ja, ik had een ie, hij heeft zaad. Breng dat vaak genoeg bij elkaar (we klusten elke anderhalve dag in de vruchtbare week) en tja, wat kan er dan nog mis gaan?! Beetje naief misschien maar het werkte wel! Jij hebt nu ook (eindelijk... gelukkig!!) een mooi ei, genoeg klussen, komt het vanzelf goed! :) Geloof daarin en het komt goed! Positive thinking!! :)

18. DutchDiamond

ja ik twijfel of ik wel een ei heb inmiddels
    positief denken is nu even ver te zoeken
    vorige ronde had ik wat sympthomen van een gesprongen ei en nu dus niet
    en van de ovu testen word ik ook niet wijzer
    klussen doen we iedergeval genoeg ;)

19. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daqt is dan iig mooi meegneoemen. Mag je deze keer wel nog op progesteron prikken om te zien of er een eisprong is geweest?

20. DutchDiamond

nee deze ronde helemaal niks
    dus nog 11 dagen wachten tot ik kan testen
    maar ik twijfel heel erg denk dat ik of geen ei heb gehad of ongi ga worden

Deel Deze Pagina