als je ongi word is je ei geweest. toch denk ik dat je rond cd 17 je ei had als je ongie word kan je het nachecken door ongeveer 14 dagen terug te tellen.dan weet je gelijk of de ovutesten klopten
Nou hier de testen vanaf de 17e cd Ik weet het niet hoor (De test van 22 is in het geheel donkerder dus de strepen lijken daar ook donkerder daardoor)
bij mij hebben ovutesten nooit gewerkt. ook steeds dan donker dan weer lichter en zo bleef het gaan. ( wil niet zeggen dat je geen ei hebt ) maar door de pco schommelt de lh waarde steeds. zoiezo is de lh waarde verhoogt met pco .vrijwel altijd een streep. als je deze ronde ongesteld word zou ik vragen of ze je toch weer willen gaan monitoren of progesteron prikken. want dan weet je iig iets. bij mij deden ze een jaar lang monitoren + bloedprikken.
Ja dat zou ik ook vragen, anders lijkt het me zo lastig zonder controle :-S Misschien dat ze dat de volgende ronde dan weer kunnen gaan doen? Ik heb ook geen idee mbt de ovu testen, bij mij was ie toen ineens 1 dag heel donker (net zo donker als de controle streep). Hoe is het met de andere meiden? Ik heb dinsdag echo ipv woensdag, spannend.....!
Fijn en spannend Meis dat het een dag eerder is! Ik heb woensdag afspraak bij de gyn. Geen idee of ik dan een inwendige echo krijg. Zit nu over de 65 dagen. Zoals Tero ook al goed aangeeft Dutch: blijf positief, je doet alles wat je kan doen!
ja de volgende ronde wil ik gaan spuiten dus ik denk op de eerste dag dat ik ongi word dat ik dan bel hopelijk is dat dan wel optijd zo niet dan kan ik natuurlijk altijd weer een ronde clomid pakken(al wil ik dat liever niet) had vanmorgen best veel witte afscheiding:S maar verder niks van sympthomen van me eisprong dus denk niet dat het deze ronde wat word fijn meis dat je dinsdag al kan scheelt toch weer een dag alou ik zou er wel rekening mee houden denk toch dat ze willen zien of er iets gaande is succes woensdag
net even aan het google geweest maar niets kunnen vinden ik had net best veel (voelde het lopen) witte waterige afscheiding iemand enig idee wat dit betekend?
Heb ik ook vaak gehad! Maar geen idee wat het was. Ja erg spannend dinsdag Pff! Spannend ook alou, ben benieuwd wat ze zeggen
Hmm nee althans dat is lastig met dat witte afscheiding.. Succes morgen Alou, hoelaat moet je? Ik om 10:30...!!
succes alou en hoe was het meis? hier op een paar sympthomen na nog niks zit nog steeds op het wachtbankje durf niks te hopen zal anders toch een leuk vervroegt verjaardagskado zijn
Hoop mee voor je Dutch.. wachten maar.. Succes Alou, laat maar weten hoe het was. Ik moet morgen om 10:30. Was een misverstand met het ziekenhuis waardoor ze twee afspraken hadden staan, heel vreemd. Maar heb met ze gebeld en uiteindelijk dus toch morgen, want dat komt ons beter uit, dan hebben we nl vrij!
2 dagen alleen in de ochtend veel afscheiding zo nu en dan steekjes in me rechter lies en in me borsten niet zo'n trek in eten maarja hou me nergens meer aan vast dacht vorige keer ook dat het raak was vervelend meis van die misverstanden gelukkig komt het voor jullie beter uit
Hmm wat raar. Kreeg geen meldingen dat er nog nieuwe berichten waren maar die zijn er dus wel! Zit iemand alweer bijna op zijn NOD? Der gaat weer iemand zwanger worden deze ronde! Ik voel het!!!
Helderziend? Dat zou de eerste keer zijn Dutch, maar ben der echt heilig van overtuigd dat er iemand binnenkort gaat zeggen dat zij ook zwanger is!
ik kreeg nu ook geen melding :S? maar laten we het hopen dat dat uit gaat komen! tijd gaat snel zeg je bent bijna op de helft joh
Haha zal mooi zijn! Wie weet Dutch wel?! Hoe gaat het met jou Tero? Ikke niet, vandaag cyclusdag 68 alweer. Oh wat gek Meis! Maar beter dus morgen als jullie beide vrij zijn. Succes!!