al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

alou hoe was het vandaag?

2. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Vandaag dus afspraak gehad bij de lieve arts van Voortplantingsgeneeskunde plus een Co. stagiaire. Inwendig onderzoek gehad. Nog steeds hetzelfde als de eerste keer.
    We hebben de voortgang besproken. Dat ik dus de tweede ronde zoveel last had van hoofdpijn en stemmingswisselingen. Voor vervolg Clomid zou ik dan dosering hoger dus 150mg moeten slikken.
    Alternatieve besproken; een medicijn wat gebruikt wordt bij borstkanker?? Geen idee meer hoe het heet. Nadeel van dat medicijn is dat je er maag en darm klachten door krijgt, althans grote kans daarop. Niet echt fijn met een prikkelbare darm syndroom. Dat hebben we dus ook besproken. Toen over het spuiten gehad maar dat is natuurlijk zeer intensief en daar ben ik nog niet aan toe.
    Ik wil eerst weten wat mijn lijf zelf doet. (Tot nu toe niet veel ;) )
    Provera heb ik meegekregen. Ik heb dus ook besproken dat ik er over na wil denken het wil laten rusten kijken wat mijn lijf doet enzo. Als ik start met Clomid 150mg gaan ze weer intensief monitoren. Maar in de zomer zijn ze dicht of ja grotendeels gesloten. Dus ik ga een lange pauze inlassen, verhuizen, genieten van de zomer, richten op mijn nieuwe vervolgstudie en we willen er een pupje bij. Dus genoeg afleiding :) ik ben nog jong (bijna 26) en ben daardoor blij dat ik nu al weet dat het lang kan duren voor dat ik zwanger mag raken.
    Ik weet zeker dat het ons ook gaat lukken :)

Meis, hoe ging jou afspraak?

En Tero jij hebt alweer bijna 20 weken echo! Weet/wil je al wat het wordt?

3. DutchDiamond

wow alou heftig allemaal
    en medicijnen bij borstkanker hmm dat klinkt me maar eng in de oren
    maar het viel dus mee en je hebt iedergeval de provera en eventueel de clomid nog

wat voor pup wil je? en je hebt het inderdaad nog druk en genoeg afleiding
    je hebt nog alle tijd geniet ervan!

4. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ja he, dat gebruiken ze blijkbaar als alternatief voor als je dus veel last van de Clomid hebt.

Ja daarom, heb gelukkig nog de tijd. Al blijft het natuurlijk wel kriebelen om zwanger te worden! Maar probeer inderdaad meer te genieten en inderdaad druk genoeg met veel leuke afleiding.
    We willen een westie pupje :)

5. DutchDiamond

oke nou daar zou ik dus echt niet zo snel voor kiezen
    heb veel last van clomid maar medicijnen tegen borstkanker ervoor in de plaats klinkt niet fijn in de oren
    dan maar spuiten!!

oeh leuk en een pup vult natuurlijk tijdelijk die leegte wel even op
    druk zat met een pup eer die zindelijk zijn enzo

blijf je nog wel een beetje actief hier?

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ja blijf wel redelijk actief :)

Dat wordt inderdaad een drukke periode met pupje. Lang geleden een pup in huis, mijn hond is 11 jaar.

7. DutchDiamond

oh dat word wennen
    hier 1 van bijna 2 en 1 van bijna 3jaar
    zijn beide nog erg druk

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wat leuk alou een pupje!!! Wanneer krijgen jullie m? Ik begrijp wel dat je even een pauze inlast, wel goede keuze denk ik, vooral nu met verhuizen en je vervolg studie. Wie weet pakt je lichaam t toch weer anders op naar verloop van tijd!
    Nou wij hier gisteren de echo gehad, was echt heel bijzonder. Ze deden het uitwendig, en meteen al toen er wat in beeld kwam, kwamen bij mij de tranen! Had ik totaal niet verwacht dat dit zou gebeuren maar misschien was het ook de spanning. We zagen de baby bewegen en je zag echt armpjes en beentjes :) ook hebben ze even de hartslag laten horen en dat was helemaal bijzonder. Eind augustus hebben we de 20 weken echo.

9. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Pupje moet nog geboren worden, maar we staan op de wachtlijst. Zal rond oktober zijn :)
    Ja even de focus ergens anders opleggen zal vast goed zijn voor me.

Ooh wat leuk Meis!!! Super fijn om te horen dat alles goed was! Ah joh tranen van spanning, hormonen en geluk kijken ze vast niet gek van op daar. Ik zal het dan ook niet droog houden denk ik ;)

10. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

denk er goed over na hoor meid voordat je een hondje erbij neemt.
    helaas dachten wij ook zo en nu moeten we noodgedwongen onze hond naar een ander huisje doen wat we nooit verwacht hadden dat we dat ooit zouden doen. omdat ons zoontje zo'n slechte start heeft gehad en nu nog hele dagen mee bezig zijn doen we onze hond enorm tekort.hij woont nu tijdelijk bij mijn ouders totdat we het perfecte baasje voor hem hebben gevonden.nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat bij jullie hetzelfde zou gebeuren maar neem het mee in je besluit.( nu is ons zoontje wel een uitzondering hoor )

11. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Sprankel ik denk er al 8 jaar over na ;)

12. Schilderijtje

ja maar toen was je nog niet bezig voor een kindje toch?
    het is uiteraard je eigen keuze:) wildje je enkel erop wijzen dat als je eerst een hond hebt en dan een kindje vaak de hond erg ongelukkig word omdat die het kindje als plaatsvervanger kunnen gaan zien.
    vaak zeggen ze dat een hond later nemem dus als de baby net geboren is beter is zodat de hond zich niet vervangen voelt.
    daarbij had ik een zorgenkindje en was er heeeeeel weinig tijd nog voor mijn honden.daarom heb ik er een beetje angst voor als iemand een hondje neemt.

13. DutchDiamond

nou hier inmiddels al 3 testen gedaan
    ook even in het nod topic gezet
    2 zien er op de middelste een super lichte streep maar dat is denk een indroogstreepje later wel gespoelt met water en hij bleef wel staan
    vandaag dus een testje gedaan en die was omo wit
    dus we wachten nog maar even af
    net wel even 2 verschillende testen bij kruidvat gehaald misschien werken die iets beter

14. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dutch!!! Wanneer is je NOD precies?

Hier gaat het snel, pas al een tijdje niet meer in mn normale broeken, maar nu heb ik ook echt al zon bol buikje haha. En gister voor het eerst echt t kindj egevoeld. Dacht t soms al eerder t evoelen, maar dan wist ik het niet zeker, maar nu is het overduidelijk wel iets dat me van binnen soms port. Zo leuk!

8 juli 20 weken echo. Dan willen we ook wel weten wat het wordt ja, dat weten we nu nog niet.

15. DutchDiamond

precies weten doe ik het niet
    maar uitgaande van de vorige cyclus zou ie maandag moeten zijn

wat gaaf lijkt me dat om het te voelen
    konden ze laatste keer nog niet zien wat het word?
    me nichtje wist met 13/14 weken ofzo al dat het een meisje werd

16. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 12 weken konden ze nog niets zien en we hebben geen echo meer gehad, alleen geluidscontroles met een kloppend hartje

17. DutchDiamond

oke dat weet ik verder niet
    maar een kloppend hartje horen is denk al reden om een paar tranen te laten gaan dan denk ik van blijdschap
    wat leuk dat het tot nu toe allemaal goed gaat!

18. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Lief van je :) is inderdaad erg lastig vandaar dat we erg goed over nadenken.

19. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Fijn dat het goed gaat Tero!
    Ooh dat is zo 8 juli, spannend :)

20. Schilderijtje

spannend dutch!

wij hadden geslachtbepaling met 15 weken. was een jongetje en meteen te zien.

verder begint de wens voor een 2de weer enorm te kriebelen.. maaaar het is nog niet de juiste tijd eerst moet onze puk wat beter gaan doen en meer ontspannen zijn.en ons huis staat nog te koop en moeten nog een ander huis kopen dus al met al gewoon onze tijd nog niet.
    maandag gaan we heerlijk op vakantie! naar de spaanse zon. ( alhoewel het volgens mij ook regent daar ) voor het eerst op vakantie zonder onze uk. voel me aan de ene kan ook wel erg schuldig maar we hebben het echt nodig om bij te tanken. hopelijk kunnen we als we terug zijn weer fris en fruitig voor onze kleine zorgen . ik mis hem nu al en we zijn nog niet eens weg.. alleen het idee al om zo lang zonder hem te zijn.
    maar hij is in goede handen bij mijn ouders.

Deel Deze Pagina