Wat fijn!!!!!!! Twee vriendinnen van mij hadden gisteren ook de twintig weken echo. Zul je zien dat ze straks ook op dezelfde dag bevallen Hier nog geen nieuws. Ik ben op weg naar de 100 dagen haha.. Cyclusdag 83 alweer. En mijn lijf laat nog niets merken van een beginnende ongi.. Ik vind het onwijs knap van je Dutch dat je toch ondanks je angsten voor de spuiten ermee gaat starten! Ik duim voor je dat het positief gaat uitpakken
@alou oef 83dagen alweer ga je wel beginnen met opwekkers? die had je toch al in huis dacht ik? hoe was je vakantie? ik hoop het ook dat het positief uitpakt moet er nog niet aan denken dat het een half jaar kan duren met spuiten
Ik ga nog niet beginnen met opwekken. Even kijken wat mijn lijf wil en doet. Tot nu toe vrij weinig Ik heb ze inderdaad wel in huis. Maar dan moet ik starten met Clomid 150 mg en dan willen ze graag weer monitoren.. alleen gebeurd dit niet in de vakantie ivm tijdelijke sluiting voortplantingsgeneeskunde centrum. Vakantie was heerlijk! Nu weer aan toe als ik zo naar buiten kijken
oke ik ben er inmiddels wel weer mee begonnen hier is het echo centrum niet dicht alleen de iui en ivf is dicht en deze ronde word ik ook erg nauw in de gaten gehouden omdat er kans is op over stimulering 83 dagen is weer erg lang denk ook niet dat er nog iets ga komen dan knap dat je het zolang vol hou hoop dat je toch in deze dagen je bloedverlies ga krijgen
Idd kanp dat je het volhoudt Alou. Mijn cyclessen waren 195 en 186 dagen dus ik wacht niet meer hahaha
Idd knap Alou, maar ook verstandig! Even een kleine break is niet verkeerd hihi. Mooi dat de vakantie fijn was! Nog even en dan kun je weer verder met de vorderingen. Oh Dutch wat spannend de spuiten, wie weet gaat het nu wel ineens heel snel.. En viel het achteraf mee? Knap van je!! Hoe is het met de rest? Mooi Tero dat alles goed was!! En wat leuk een meisje!! Hier gaat ook alles prima, heb pas eind augustus de 20 weken echo dus dat is nog even wachten voor ons a.s. woensdag de tweede afspraak bij de VK. Ga toch even melden dat ik wel erg moe en energieloos ben. Ik weet dat het er allemaal bij kan horen maar had ergens gedacht dat het nu wel wat minder zou kunnen worden. Ach, sommige blijven de hele zwangerschap zo hihi. Het is alleen erg lastig met het werken, maar goed! Verder voel ik me wel prima!
Slim om dat te melden Meis! Ook nog last van misselijkheid? Ik vind het erg leuk dat jij en Tero nog steeds in dit topic ons op de hoogte houden van jullie vorderingen Het gaat ook zo snel alweer, Tero alweer 20 weken zwanger van een meisje! Haha ja meiden hoe ik het volhoud geen idee, heb ook wel soms zo mijn ups en downs helemaal omdat je dus weer die controle over je lichaam kwijt bent. Maar inderdaad misschien wel even beter zo zonder al die medicijnen. Wie weet slaan ze over een tijd net als de aller eerste ronde weer zo goed aan.
vind het knap van je alou ik zit op dag 44 nu maar jeetje wat duurt het weer lang gelukkig al met de opwekkers bezig dag 4 vandaag nog 6 te gaan al zie ik dan weer op tegen de spuiten
Ja snap ik dutch, maar het is voor een goed doel, moed niet opgeven! Alou idd ook wel weer een prettig idee even zonder die troep :-D Nee misselijk ben ik niet meer, ben het nooit zo erg geweest maar wel af en toe een beetje.. Ik hoop nu nog dat de vermoeidheid minder wordt, maar moet zeggen dat ik me de afgelopen 3 dagen wel aardig voel dus hopen dat het zo blijft!
ja hou me daar ook aan vast me dipje heeft wel tot een woordenwisseling hier geleid inmiddels maar lucht wel even op haha meis heb even meegespiekt op je andere forum durf je het aan om op die site's te bestellen zag inderdaad best mooie staan daarop vermoeidheid hoort erbij denk ik ik hoor veel mensen het daarover hebben pak je rust meis is alleen maar goed voor jou en de kleine
Hihi, achja, soms moeten die frustraties er even uit schijnbaar Hmm durf het niet echt aan via die sites, en er is best veel aanbod overal dus heb nu via marktplaats een mooie bugaboo gevonden voor 400 euro. Vriendinnetje van mij gaat er morgen kijken en eventueel kopen! Ja mijn rust pak ik wel, alleen moet ik dus veel werken dus dat is soms wel saai/vermoeiend. Maar goed, hoort er bij! Straks in oktober heb ik heerlijk een half jaar vakantie en manlief ook.
Onderweg :: Kinderwagens :: Opruiming kinderwagens - ik zat nu daar te kijken hebben ze ook leuke voor best leuke prijzen owh lekker beide half jaar vakantie lekker van genieten en van je groeiende buik
Wij hebben alleen de box nieuw. De rest komt allemaal van marktplaats en we moeten nog een maxi-cosi.
groot gelijk tero de bo zal hier ook nieuw worden denk we willen een ronde namelijk voor een vierkante geen plaats en onder een ronde zitten wieltjes dus makkelijk te verplaatsen
ik wilde eerst ook een ronde maar kwam er later achter dat het niks uitmaakt met een vierkante of rechthoekige. een ronde neemt precies hetzeldfde in beslag als een gewone want de diameter is hetzelfde. ik heb toen een rechthoekige genomen omdat die lekker smal zijn. maar mijn ouder hebben een super kleintje in het vierkant.