al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Meiden, ik heb nu weer een bijzonder kwaaltje er bij.. Gisteren wakker geworden met één heel nat oog, zag er wazig door. En vandaag wakker geworden en was hetzelfde oog kurkdroog en deed zeer met knipperen..
    Iemand dit ook al gehad? Op Google wordt ik er niet veel wijzer van, dus wie weet hebben jullie HET antwoord ;)

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja nou ik vond t antwoord wel wel simpel eigenlijk achteraf. Ze vroeg me verder ook niets ofzo! Dus ik kijk denk ik nog even aan twee maanden ofzo om te kijken of t beter wordt en anders ga ik weer en dan mogen ze me onderzoeken wat mij betreft

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Succes met wachten! Ik zou als ik jou was niet langer dan een half jaar wachten. Maar na twee maanden zit je op 4 toch?

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik heb die van mij toendertijd besteld op Sensitest.. heb de dipsticks gepakt (meest goedkope haha). Ik ben toen vanaf dag 10 ongeveer begonnen.. en dan doorgetest tot ik mn ei heb gehad.. het eitje waarmee ik zwanger ben geraakt kwam pas op dag 42 ;)
    Deze vond ik erg fijn, betrouwbaar en niet te duur!

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    trouwens meiden.. bij mij hielp de capsule 'Zwanger worden' van de Etos wel iets met mijn cyclus... daar las ik eerder best veel over hier op zp! (kleine tip :) )

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wauw op dag 42 pas! Dus t klopt echt wel dat ondanks je een lange cyclus hebt, je best een eisprong kan hebben.. Ja ik zit nu in maand nummer 7, dus ik kijk het nog even een maand of 3/4 aan en als er dan geen verbetering is wil ik toch wel even een doorverwijzing. Ga denk ik toch ook maar beginnen volgende cyclus met ovu testen of temperaturen.

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    #227 Kiewie, 21 okt 2013
    Laatst bewerkt: 21 okt 2013
    @meis ja pas op dag 42! Ik dacht ook dat ik die ronde geen eisprong zou hebben.. uiteindelijk op dag 56 positief getest haha
    De cyclus ervoor duurde 42 dagen.. maar moet wel zeggen dat ik vlak daarvoor naar de kaakchirurg was geweest en pijnstillers heb geslikt.. in de bijsluiter stond ook dat het invloed had op de cyclus als je zwanger probeerde te raken.. en dat was ook echt zo! (heb er bewust heel weinig van genomen.. maar moest een aantal keren ook echt wat nemen ivm de pijn) Daarom duurde mijn cyclussen toen erg lang.. daarvoor zat ik telkens tussen de 35-37 dagen, dus vrij regelmatig :)

Ikzelf heb nooit getemperatuurd.. lijkt me erg lastig! Moet iedere ochtend (voordat je opstaat) op hetzelfde tijdstip.. dan zou je in het weekend al een wekker moeten zetten en uitslapen heilig voor mij :D:) Ik heb daarom ovutesten gebruikt. Vond ze erg fijn! Maar met temperaturen kun je sneller in de gaten hebben of je zwanger bent, omdat je temp dan hoger blijft.. of zo iets ;)

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat is idd wel een beetje lastig. Ik ben dan ook 5 maanden bijna vrij dus dan heb je ook niet dat je elke dag op hetzelfde tijdstip opstaat/wakker wordt! Maar ik kijk wel en ik wil sowieso ook met ovu testen op z'n minst 1 of 2 cycli proberen. Nu eerst nog maar eens ongesteld worden grrrrr

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoe waren jouw cycli Naomi vanaf het stoppen met de pil? En wat zeiden ze in t ziekenhuis?

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    p.s. die pillen wil ik ook gaan kopen, moet ik via internet bestellen en naar Spanje laten verzenden hihi. Heb nu folium zuur en ook begonnen met tarwekiem olie capsules, maar denk dat het handiger/beter is om alles in 1 te hebben! Je hebt ook van davitamon geloof ik

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ meis balen dat de ha zo reageerde. Je hoort heel veel verschillende verhalen. De 1 word snel doorgestuurd de ander pas heel laat

@ kiwie. Thanx! Hoop dat dat bij mij ook kan. Want jaja! Heb vandaag eindelijk mijn ei gevonden! Had vanaf donderdag al positieve testen ( op cd 14 begonnen en zit nu op 33 dus kun je na gaan hoeveel ik er heb gebruikt ) maar vandaag was ie echt knal knal en donkerder dan de controle streep! Wel een langere cyclus als vorige x nu 47 daar baal ik wel van. Maar ben blij dat ik hem heb gevonden.

Ik doe ook aan temperaturen. Vind het geen probleem. Doe elke ochtend om half 7 en kan altijd prima daarna weer in slapen. Dit is de 1e ronde dat ik dat doe. Tot nu toe heeft het nog niks uitgemaakt maar als morgen of overmorgen mijn temp omhoog is lijkt me dat wel kicken!

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh spannend, dat zou idd wel gaaf zijn :) Maar das idd een goed idee, gewoon vroeg tempen en dan kun je altijd daarna nog weer even lekker indutten! Ik denk dat ik dat ook maar ga doen vanaf volgende cyclus.. of misschien al vanaf volgende week, dan heb ik vakantie dus dan kan ik het gewoon doen s ochtends! Ik weet nl niet hoe lang deze cyclus gaat duren hahaha. En dan in combi met ovutesten (die wel vanaf volg.cyclus want dat heeft nu nog weinig zin). Laat je weten hoe het ging met het tempen nu je ovu test een eisprong liet zien?

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja ik laat het weten! Als het goed is gaat mijn temp snel omhoog!

Ik doe idd half 7 sochtend er iig nooit vroeger uit als dat en tis een kwestie van temperaturen en weer inslapen wat me ook heel makkelijk lukt dus...

Zou idd met ovutesten wachten tot volgende ronde. Maar je weet het niet? Ik vind de dipsticks namelijk wel een goede investering en niet al te duur dus dan boeit het me niet zo hoeveel ik er gebruik.

Holidays hoe was het bij de Chinees arts?

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja klopt.. nou ik heb ze op zwanger en kids besteld voor 10 euro (15 stuks). Maar die jaag ik er dan ook wel in 1 cyclus doorheen want zal ze vast en zeker alle 15 nodig hebben om een ei te vinden hahah. Dus dan wordt het wel een beetje prijzig als je dat elke keer gebruikt of misschien wel meer. En moet ze vanuit NL laten verzenden want hier heb ik die dingen nog nergens gezien..

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naturel, ja inderdaad beide op ongeveer een half jaar, wat geinig!

Meis, Oh komt een beetje vaag over op me dat verhaal.. niks met elkaar te maken eisprong en cyclus? Lijkt me wat apart want het lijkt mij dat je wel een keer een eisprong kan hebben maar dan zou er toch ook wel een menstruatie op moeten volgen neem ik aan? maar goed wie ben ik.. :) hahaha.

Ik naar de acupunctuur geweest. Heb nu wat meer naalden gekregen dus ben benieuwd! Voel af en toe wel wat dingetjes in mn buik steekjes ofzo maar weet niet wat t is hoor en of t daardoor komt of niet.. Ach zodra ik veranderingen merk laat ik t weten.

Grtzz

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    En deed het ook pijn die accupunctuur of niet? Waar steekt ze de naaldjes? Spannend wel! Achja afwachten idd.. Ik bedoel meer in de zin van dat het los van elkaar staat -> lange cyclus en wel of niet eisprong. Ze zei dat je ook een eisprong kan hebben ook al heb je een lange cyclus. Dus bijvoorbeeld pas op dag 48 van je cyclus ofzo. Nouuww ik vraag het me ook af allemaal hihi..

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ meis ik heb er ook veel meer besteld. Hoe meer je besteld hoe goedkoper het word. Geloof dat ik 50 ovu testen met 3 midstream zwangerschapstesten heb besteld voor 32 euro. Vind ik heel erg mee vallen

18. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Spannend Holidays! Als je er ongesteld van wordt, ren ik ook meteen naar een accupunturist hier in de buurt haha! Succes

@MadameV; wat fijn dat je, je ei gevonden hebt! Nu hopen dat je meteen raak schiet :)

19. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis, zeer doet het niet hoor. Vind je bloedprikken erg? Het zijn gewoon hele kleine steekjes die je net even voelt maar niks ergs hoor. En hoe vaker hoe meer gewend denk. Ze zette de naaldjes op bovenkant voet, onderbenen, polsen en buik. :)

20. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok!! Oh klinkt wel prima, niet zo pijnlijk dus :)
    MadameV: klopt ja ik heb t gezien, idd met 50 ovu testen kom
    Je al een heel eind. Slikken jullie ook iets van Etos zwanger worden ofzo? Ik nu alleen foliumzuur en een capsule tarwekiem olie per dag. Je hoort zoveel verschillende verhalen

Deel Deze Pagina