hahaha thnx ondanks de 3 testen geloof ik het nog niet hoor zelfs vl weet van niks nog die is nog druk aan het werk en wil niet dat hij van de steiger af valt als ik hem bel haha vandaar die speen
Hahaha, nee de mijne is 3 weken geleden vd steiger gevallen. Dat wil je niet!! (fijn zo vlak voor de bouwvak...) Maar wil straks/morgen wel weten hoe hij reageerde!!
owh nee dat is niet prettig mijne heeft nog geen bouwvak gehad helaas ik laat het wel weten ben benieuwd
wooow dutch. stiekum had ik al een voorgevoel dat het raak zou zijn juist wanneer je het niet verwacht gebeurt het gefeliciteerd!! hier geen idee wanneer ik me eisprong kan verwachten. normaal heb ik rond deze dagen wel wat cervixslijm maar nu helemaal niks. en zit toch al op cd 19.. volgens mijn app is mijn eisprong zaterdag ( dan gaat hij uit van 37 dagen) ik heb ook geen steekjes. daaraan herken ik meestal een groeiende ei. wel slik ik nu deze maand volop tarwekiemolie en omega visolie en foliumzuur dus mischien is mijn cyclus wat van slag.. hoe dan ook wel klussen wel om de dag voor de zekerheid.
Ik ben nieuw in dit topic en hoop dat ik met jullie mee mag schrijven ... Dutchdiamond van harte !!!! Zal even kort mijn verhaal doen ben eind mei gestopt met de pil toen netjes een bloeding gehad en stopte zoals gepland ... Toen na 29 dagen ongesteld geworden ik denk nou dat ik fijn een regelmatige cyclus .. maar toen bleef het uit mijn NOD was 30 juli maar tot op heden nog geen teken zit nu op cd 44 en maak me best zorgen mijn huisarts zegt dat ik het af moet wachten ... Wanneer trokken jullie aan de bel ? Mijn testen blijven negatief helaas....
Mijn eerste cyclus na pilgebruik was precies 8'dagen, hierna werd het 195 en 186. Ik ging tussendoor voor een spiraaltje dus vandaar dat ik er bij toeval achter kwam dat ik pco had.
Whaaaaahooooo Dutch GEFELICCITEERD!!!!! Had het helemaal niet verwacht hihihihi ik denk omdat jij het zelf ook niet verwachtte Ben heeeeel erg blij voor je meid, dat alles super goed mag gaan! Ben benieuwd hoe je vriend reageerde...! En ga je het al aan de omgeving vertellen of wacht je tot de 12 weken echo? Wat spannend joh! X
Gisteren maar weer begonnen met ovulatie testen en vond hem erg donker ... De keuze om dit te doen was omdat ik veel klachten heb .. wat denken jullie ? Deze is van gisteren avond
@tero en meis hij was erg blij dat het eindelijk raak was en begon ook gelijk ojee de veranda moet nog gedaan worden en dit en dat nog in huis haha nu blijven hopen dat het goed gaat verder dacht hij al dat het een jongen zou worden en hebben we gister nog gezinsuitbreiding gehaald van 611gram
Gefeliciteerd dutchd! Wat onwijs leuk. Zo raken er steeds meer zwanger Ik ben nu aan t wachten tot de opgewekte menstruatie op gang gaat komen zodat ik kan starten met 100mg clomid. Heb enorme moodswings.. Veel chaggie en emotioneel. Heel naar. Ml is er ook meer mee bezig. Hij heeft t er veel over en gaat nu ook zijn meerdere even in vertrouwen nemen zodat zij op de hoogte is en weet waarom hij soms wat geirriteerder reageert...
@naturel vervelend allemaal he maar dat hebben we allemaal doorstaan maar als jullie dit overleven samen dan kunnen jullie alles aan als ik het goed heb zou ik nu dus 4weken en 3 dagen zijn uitgaande van 19juli eerste ongi dag
@tero owhja helemaal vergeten die was erg blij dat het raak was hiervoor zei hij al van als het nu weer niks is dan stoppen we al die rommel in je lichaam kan nooit goed zijn en vooral omdat ik steeds last heb van zere borsten na de blijdschap kwam de zakelijke man naar boven owh en ik moet nog een veranda maken en dit nog doen in huis en dat nog haha
dutch je moet tellen vanaf je eisprong naar je nod en daarbij 2 weken tellen. want je cyclus was geen 28 dagen toch?
Aantal dagen van je menstruatiecyclus :32 Vermoedelijke bevruchtingsdatum: 6 augustus Einde eerste trimester (12 weken):15 oktober Einde tweede trimester (27 weken): 28 januari Je uitgerekende datum (40 weken):29 april Aantal weken zwanger: 4 weken en 1 dag ik zou inderdaad hiervan uitgaan ongeveer