ja dat had ik nu ook voor banner heb ik 2dagen later gebruikt en klopt hij nu dus wel thnx sprankel vl zei al als je een weekje later ben dan krijg ik een leuk verjaardagskado heeft ook weer zijn nadelen zit ik met een kind van een paar dagen en een verjaardag zie dat niet zo zitten hij stelt hem maar uit haha
hier nog steeds niet veel wijzer over mijn cyclus. kan nergens een aanknopingspunt vinden. ( en dat zul je net zien wanneer we in ronde 1 zitten)
hahaha ja s'avonds was het ook weer over hebben een nieuw familielid toen erbij gekocht hebben nu 3 honden dat word straks dus een drukke boel hier
heb z enu van de action liggen maar ovutesten hebben bij mij eigenlijk nog nooit gewerkt. heb ook de zwangerschapstesten van de action gekocht. ik weet dat ze bij sommige vals positief aan kunnen slaan dus heb er paar dagen geleden 1 gedaan om te kijken wat er gebeurt en of hij negatief blijft en dat deed ie dus ik denk dat ze wel werken
Dus jij ook weer aan de slag sprankel, spannend he! Dutch leuk is die banner he, dan staat er elke week iets kleins over de voortgang
ben in februari bij de gyn geweest en ze wilde me weer laten spuiten maar ik wil het eerst even zonder medische malle molen proberen even een half jaar zelf..
@meis ja hij is echt leuk weet je toch een beetje wat er gebeurt daar binnen @sprankel dat is waar ja dat zei je wel vervelend dan dat je nu niks weet hopelijk doen de ovu testen het wel nu
hmmn begin nu toch wat gevoelige borsten te krijgen.. mischien toch naderende ei. iig verandering in mijn hormonen. jammer dat wel al vanaf cd 14 om de dag geklust hebben. de zaadjes van malief zullen wel niet zo heel fit meer zijn na 2 weken lang om de dag.. maarja bete iets dan niets doen.
maar 2 weken om de dag is natuurlijk wel iets uitputtender. dan zakt het libido van mijn man behoorlijk. en het libido zorgt toch grotendeels voor aktief zaad maar goed ik denk dat ik dit weekend toch echt wel mijn eisprong kan verwachten. begin nu wat tekenen te vinden van cervix..
volgens mij is mijn ei nog niet geweest.. heb wel nu meer wat op cervix begint te lijken maar het is nog niet helder genoeg.meestal word het rekbaar water doorzichtig. dus hoop over paar daagjes. manlief is het al helemaal zat
Om de dag seksen vinden wij heerlijk we missen het als we t niet doen en worden dan zelfs chaggie haha. Ondertussen lekker onge en gestart met de 100mg clomid. Hopelijk hierbij wel resultaat!! Dan heb ik weer een nieuw doel voor ogen
pfff altijd om de dag!! als ik er aan denk word ik al moe haha. ben niet zon sex liefhebber hoor. ja zo af en toe. vooral nu wij een kleine hebben zijn we veelste moe meestal dus kwartiertje en dan is het klaar
Aah daarom was ik dit topic kwijt! Ik kreeg namelijk geen meldingen meer en kon het niet zo vlot terug vinden. Druk met verhuizing en werk.. Nu even flink wat bij te lezen in de trein.