zo inmiddels cyclusdag 26.. geen idee of mijn eisprong is geweest of nog moet komen. heb wel pijn rond mijn baarmoeder/eierstokken en begin meer slijm te krijgen zou wel een late eisprong zijn.. terwijl mijn laatste cyclussen 32,34,37,39,39 waren als ik uitga van 39 zou mijn eisprong vandaag zijn.maar mijn ovutesten doen niks ja heel livht maar dat heb ik zoiezo altijd doordat mijn lh door de pco al wat hoger is afwachten helaas.. weet alleen niet wanneer ik kan stoppen met klussen
@sprankel jij bent goed met de berekeningen etc. ff vraagje 19juli was mijn eerste dag van laatste menstruatie pregnyl op 3augustus gezet cyclus was wel 32 dagen maar dan komt de berekening niet overeen met de eisprong dan klopt deze berekening toch en wil dat dus zeggen dat mijn banner denk verkeerd is Eerste dag van je laatste menstruatie: 19 juli 2014 Een beetje vruchtbaar: 1 augustus 2014 Vruchtbaar: 2 augustus 2014 Erg vruchtbaar: 3 augustus 2014 Eisprong: 4 augustus 2014 Innesteldag: 9 augustus 2014 Vanaf hier kun je testen: 18 augustus 2014 Vermoedelijke bevallingsdatum: 27 april 2015
ik sta helemaal te schaken. ik had een positieve zwangerschaptest.. ik dacht huuuhhh dus toen dacht ik shit hijis van de aktion. dus kan vals zijn. ik naar de winkel heb ik een clearblue gekocht met kruisje. maar ik had thee op dus mijn urine was lichter. wel zag ik een hele lichte kruis. zou het dan toch kunnen?
had van de week al 3 aktiontesten gedaan en die bleven gewoon wit. btw mijn ovulatietest is ook ineens donker..
mijn moeder neemt even van de kruidvat mee want die vertrouw ik wel.en als ik echt zwanger zou zijn dan zou die het ook moeten doen van de cleuarblue weet ik niet zeker of er altijd een licht streepje komt. ik wilde foto plaatsen maar hij doet het niet
fotos zijn met mijn telefoon gemaakt de cleaurbleu is echt heel licht maar mijn urine was toen ook licht
kruidvat was nog het duidelijkst maar heb ik bij mijn moeder in de auto laten liggen omdat ik hem mee genomen had naar de fertiliteit hoor straks de bloeduitslag. hoop echt dat ze niet vals positief zijn, hoorde dat ze positief uit kunnen slaan op een eisprong
aaaah sprankel wat spannend 3positieve testen lijkt me voldoende al kan het ook je eisprong zijn idd maar dan is het dus vanavond klussen hoop voor jou dat je gewoon zwanger bent hou ons op de hoogte meid spannend!!! hoelaat krijg je die uitslag?
heb 12 uur geprikt en de uitslag zou anderhalf uur duren dus verwacht eigenlijk toch wel telefoontje zo. zit me eigen hier op de vreten
nou ik heb de uitslag die was 20,5 wel heeeel laang maar geeft toch aan dat ik zwangerschapshormoon in mijn bloed heb. moet vrijdag nog eens prikken. ze vermoeden dat ik een paar dagen te vroeg heb getest.