al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Lekker tochbdat je verder geen kwaaltjes hebt? Sommige hebben het de hele zwangerschap ideaal. De enige kwaal is dan de dikke buik :)

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik had bij mijn vorige zwangerschap ook de eerste weken helemaal niks geen kwalen behalve bloedverlies..
    en nu heb ik weer niks dus ook bij mij weer die twijfel;)

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

oke dus het kan nog goed gaan haha
    12sept duurt nog zo lang
    we willen met 13 weken wel een pretecho laten doen om te kijken wat het word
    spannend!!!

4. Schilderijtje

hier kon geslachtsbepaling pas op zijn vroegst met 15 weken. en dan is het zelfs soms nog lastig. alhoewel ons zoontje met de benen wijd lag dus ze zag het binnen een paar seconden hihi
    heb je echo met 7 weken?

5. anoniempje1989

@sprankel
    klopt 7w4d is het naar mijn idee dan uitgaande van mijn eisprong en niet van cyclus
    die maandag erop zou 8weken zijn dus waarom op vrijdag geen idee

op pretechoenzo staat dat je met 13/14 weken al een pretecho kan laten doen voor geslachtsbepaling zien ze dan niks door de ligging of iets dan mag je kosteloos terug komen

6. Schilderijtje

doe je dan 4d? wij hadden gelachtsbepaling in zwart wit dus dan is het best wel lastig. maar idd bij ons was het ook kosteloos terug komen.

heb je voorkeur voor geslacht?
    ik hoop stiekum op een meisje omdat ik zal een jongen heb maar ach blijkt het een jongen ben ik er ook super blij mee hoor:) kan alleen nog geen jongensnaam verzinnen;)

7. anoniempje1989

@sprankel
    het is dn 7weken 4dagen
    ja en me nichtje heeft het ook gedaan en daar was het toen al 100% zeker bij

stiekem een meisje
    maar na de hele mmm maakt het me eigenlijk weinig meer uit als het gezond is is het goed
    al zegt mijn gevoel een jongen en die van mijn ma een meisje
    maar dat roept ze al jaren haha

8. anoniempje1989

@sprankel spannende dag voor jou!
    hoop dat ze snel bellen met de uitslag

9. Schilderijtje

De waarde was 214 dus hij is mooi gestegen had stiekum hoger verwachtt maar dit is voor termijn echt goed h
    eb 18sep echo joepie!!

10. anoniempje1989

yeah sprankel gefeliciteerd meid!!

18 sept al een echo dat is vrij snel
    enne tijd om je banner aan te passen haha

11. Schilderijtje

uhm als ik goed tel is dat omnabij 7 weken?
    ik zit vandaag op cd 30 heb mijn banner op een cyclus van 28 dagen gezet. geen idee of dat klopt maar zal hooguit 2 dagen tussen zitten.

12. anoniempje1989

@sprankel weet ook niet of de mijne klopt maar ga er een beetje vanuit zat het 12sept wel merken en jij de 18e haha
    we lopen bijna tegelijk op wie had dat ooit kunnen denken

13. Schilderijtje

nou ik had dat nooit verwacht nadat ik van de eerste 1,5 jaar in de mmm heb gezeten . en nu ineens in ronde 1 raak ( oficieel 2 als je februari erbij telt;) ) en ik heb nog nooit van mijn leven zon korte cyclus gehad, heb niet eens vruchtbaar slijm opgemerkt etc.. en ik maar denken waar blijft die ei!!! nouja die was dus al geweest;) hihi zo zie je maar weer wanneer je het niet verwacht gebeurt het:)

wie zal er eerder bevallen;)

14. anoniempje1989

@sprankel de hoeveelste ben jij uitgerekent zover je nu kan berekenen?
    begin mei gok ik?
    maar het vrouwen lichaam is erg raar ik snap er iedergeval niet veel meer van haha

15. anoniempje1989

zit ineens te denken het 100 dagen topic gaat steeds verder op de positieve testjes zijn er erg weinig over nu

16. Schilderijtje

hihi wil je een topic openen met uitgerekend mei?;) alhoewel jij april.
    voor zover ik kan rekenen kom ik uit op +- 7mei cyclus 28 dagen /9mei cyclus 30 dagen afhankelijk wanneer mijn ei was. maar dat kunnen ze me met de echo wel vertellen

17. Schilderijtje

en idd een vrouwenlichaam zit heeeeel vreemd in elkaar..
    vliegt van hop naar her. ik heb trouwens heel af en toe zomaar ineens wat gevoelige borsten beetje uitstralingpijn als ik aanraak voel ik niks. en een uur later is het weer weg;) achja ik kan me nog van mijn vorige zwangerschap herinneren dat het ook zo ging. bij elk dingetje denk ik na en ik maar denken dat een 2de zwangerschap minder stress zal geven. nou het voelt precies hetzelfde.

hoop alleen dit x niet overtijd te gaan

18. anoniempje1989

@sprankel er is al een topic april 2015 zit er dacht ik nog eentje van begin mei in omdat het erg gezellig is daar haha en ach wat maken die 7 a 9 dagen nou uit?

nee overtijd hoop ik ook niet vl is begin mei jarig en ik ben dus eind april uitgerekend haha
    heb dus al iedereen verteld dat vl zijn verjaardag of vroeg of laat geviert word want wil dan al niet met een huis vol mensen zitten als ik net bevallen ben
    al kwam mijn ma met een goed idee vier het vroeg en dan gelijk een babyshower erbij haha

die gevoelige borsten herken ik wel al doen ze bij mij nu gewoon zeer kan me draai er niet door vinden in bed

19. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Klopt steeds meer zwanger op dit forum. En hoewel ik blij voor jullie ben, ook een btj jaloers. Op sommige dagen moet ik huilen als ik die blije berichten lees..

Hoe is t met jou holidays? Al een poos niks vernomen..

Wij krijgen er weer een neefje of nichtje bij. Ze vonden het spannend om het ons te vertellen maar het lag al in de lijn der verwachting, dus dan is de klap misschien minder groot..

20. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Bah.. Net afspraak gemaakt in het ziekenhuis en sta ingeplant bij een IVF arts.... Dit omdat mijn gyn dan niet kan .... Klinkt toch minder fijn....laten we hopen dat ik dan zwanger ben :-o

Deel Deze Pagina