al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@naturel
    snap dat het harde klappen zijn voelde ik ook toen met tero en meis
    maar uiteindelijk komen we allemaal aan de beurt ook jij

zolang de arts je kan helpen is het goed toch? steeds een ander is niet leuk maar wie weet waar hij/zij mee komt

maar hopelijk hoeft het zover niet te komen

2. Jenn2014

Jenn2014 Lid

29 aug 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik werd doorverwezen naar deze groep omdat ik opzoek ben naar lotgenoten. Ben namelijk gestopt met de pil na 7 jaar deze te hebben geslikt. Ben vanaf 1 mei 2014 officieel gestopt en daarna nog nooit weer ongesteld geweest. Zit vandaag op cyclusdag 123. Wel al langs ha geweest voor 1,1/2 maand terug maar die zegt afwachten tot 6 maand en dan verder kijken pfff (was een inval arts) miss maandsg toch bellen en vragen om een doorverwijzing? !

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

het kan idd nog ontpillen zijn maar hoeft niet,
    je zou inderdaad gewoon even om een verwijzing kunnen vragen naar de ha gewoon voor een check up. de gyn kan dan ook gelijk zien of er een mentruatie onderweg is

4. anoniempje1989

@jenn
    het kan nog ontpillen zijn inderdaad maar als jij je er niet lekker bij voel zou ik gewoon maandag weer bellen en dan een doorverwijzing vragen

5. Schilderijtje

@ naturel ik snap je gevoelens. ik heb dat ook heel erg gehad toen ik zwanger probeerde te worden van de eerste ik vond het killing! het is gewoon heel erg zuur als je zelf ook zoo graag zwanger wil worden en je ziet om je heen iedereen zwanger raken.

toen ik eindelijk zwanger was van de 1ste was ik dollgelukkig totdat mijn schoonzusje ook zwanger bleek en mijn vriendin. harstikke leuk maar stiekum wilde ik zo graag alleen zwanger zijn.. klinkt heel gek mischien maar ik had het gevoel dat hun mijn momentjes soms afpakte door tdingen te zeggen ooh ik had dat wel etc etc. en ook toen de kleine geboren was had ons zoontje echt alles tegen. en dan hoor je de verhalen van je vriendin en schoonzusje dat hun kindje het zo goed doet.hun konder daar uiteraard niks aan doen. was echt mijn gevoel.

nu wil ik proberen er meer van te genieten. bij de 1ste ben ik flink overspannen geweest. ten eerste begon ik doodop in mijn zwangerschap toen begon gelijk al het bloedverlies ,te lage placenta,gbsbacterie,en voorween, rugpijnen,lange bevalling, huilbaby en ga nog maar even door. eenmaal toen ik was bevallen kwam de klap en kwamen alle gevoelens los van de mmm stress tijdens de bevalling en de uitputting.

dit alles hoop ik nu niet meer mee te maken;) want ik zoveel mooie momenten gemist doordat ik alleen maar in een dal zat,

maar goed ik weet zeker dat ook voor jou een mooie zwangerschap staat te wachten:) en een ivf arst is niet zo erg hoor:) is eigenlijk ook gewoon maar een gyn.heel veel succes:)

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    @sprankelkind. Wat moet jij t heftig hebben gehad en het misschien ook noig wel hebben... Hoop dat je er nu meer van kunt genieten!

Tuurlijk is t ook eigenlijk maar een gyn maar klinkt meteen zo heftig...

@jenn2014 artsen zeggen vaak het een jaar aan te kijken. Ik kreeg na een jaar uitblijven van de menstruatie een doorverwijzing. Het kan opluchten om mee te praten in dit forum. Dus wees welkom :)

7. anoniempje1989

sprankel
    als ik het voor het kiezen had dan was ik nu ook nog niet zwanger geworden net na me neefje en nu tegelijk met me nichtje
    maar ik had natuurlijk het niet voor het kiezen

@naturel
    klopt klinkt heftig maar wie weet kan hij wel wonderen verrichten

8. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Sprankel, gefeliciteerd!! Wow wat vlot gegaan ik heb denk ik gemist dat je al aan de ronde was begonnen voor een tweede. :)

@naturel, begrijp dat je het niet fijn vind om een ivf arts te krijgen voor je afspraak. Klinkt wat heftiger dan gewoon een gyn maar ter vervanging zal het toch op het zelfde neer komen. Wanneer heb je je afspraak?

@jen, Ik had na 6 maanden niet ongi een doorverwijzing voor de gyn. Dit mede ook doordat ik voor de pil ook zeer onregelmatig ongesteld was.

Om mij heen zijn ook steeds meer hoogzwangere, ik merk dat ik totaal niet de behoefte heb om de buik aan te raken. Van mijn zus en vriendin nog niet gedaan en ga ik denk ik ook niet doen, te confronterend. Of is dat vreemd? Andere raken zo snel een zwangere buik aan om even te voelen.. Ik zal dat zelf echt niet prettig vinden..

9. anoniempje1989

@alou
    ik heb het ook niet gedaan hoor en zal het ook niet doen
    pff moet er ook niet aan denken al die handen aan mijn buik
    vind dat toch wel een beetje persoonlijk meer voor mijn vriend en eventueel mijn moeder maar daar zal ik het ook bij laten denk ik

10. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ja idd. Zal een gewone afspraak worden denk ik en hoop ik.. 15 sep de afspraak...

Ik vind t erg afhankelijk van wie er zwanger is. Leeftijdsgenoten die het wel lukken lijk ik t minder te gunnen dan wanneer iemand t aankondigde waarvan ik t verwacht.. Zo is ml broer en vrouw in verwachting. Maar vind dat niet erg.. Hoewel twee voormalige vrienden van hem ook in verwachting zijn en dat vind ik rot... Aan buieken voel ik niet, tenzij de zwangere t me zegt te doen. Ik zit tenslotte ook niet aan iemands buik die niet zwanger is. Ik hoop dat vreemden dat later ook niet bij mij zullen doen... Verschrikkelijk... Net als het kijken in de wagen... Pffff

11. Schilderijtje

hihi kijken in de wagen doe ik tegenwoordig ook ( ja als ze voor de kassa staan ofzo doe ik een blik werpen .ik loop het er niet naar toe om er speciaal in te kiken) ik denk dat dat automatisch gaat. en echt bijna iedereen doet dat. ze deden het bij mijn zoontje ook mensen keken echt maar aan de andere kant kan het ook weleens goed zijn. een kindje constant afschermen is ook niet prettig.nu mijn zoontje in de buggie zit spreekt ook iedereen me aan. ja soms is het vervelend maar ik merk ook dat het goed is voor mijn zoontje. hij leert dat hij niet voor iedereen bang hoeft te zijn.en hij is wat minder eenkenning:)

12. Schilderijtje

zo ik heb net nog even een testje gedaan.had gehoopt op 3 weken;)
    met mijn zoontje bouwde mijn hcg veel sneller op. toen had ik met 4 weken een 3+. ik had even testje gedaan omdat ik dus totaal geen kwaaltjes heb op lage rugpijn na en af en toe wat steekjes schaamstreek
    dus dacht wieweet zit het niet goed ( wat een onzekerheid toch weer;)) zullen vast de hormonen zijn. maar als het niet goed had gezeten hadden mijn testen niet opgelopen denk ik.

Bekijk bijlage 415171

13. anoniempje1989

@sprankel
    overduidelijk meid!
    gefeliciteerd!!!!

14. anoniempje1989

hier 6 weken bereikt maar nog niks te merken
    niet misselijk of iets maakt me stiekem wel onzeker

15. Schilderijtje

hier ook totaal niet;) en die onzekerheid die herinner ik me nog al te goed van de 1ste zwangerschap pff... het enige wat we kunnen doen is afwachten. nog even en je mag voor je echo! de eerste echo is zoo speciaal.vooral als je het knipperlichtje zie bewegen:)

16. anoniempje1989

@sprankel
    we wachten af kan nog veranderen natuurlijk
    ja die eerste echo ik leef er echt naar toe
    moeders gaat iedergeval mee
    maar vl twijfelt nog helaas :( die vind werk en centen verdienen belangrijker

17. Schilderijtje

mijn man gaat ook niet mee.
    voor de mannen is het meestal pas leuk als het wat groter is dus armpjes en beentjes zo rond 12 weken.

18. anoniempje1989

@sprankel
    owh gelukkig dacht dat de mijne de enige was
    maar ben stiekem wel teleurgesteld erover

maar inderdaad dat zei hij ook
    er is nu nog niet veel te zien terwijl ik het al heel wat vind

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ziet er goed uit hoor sprankel, gefeliciteerd!!
    Die kwaaltjes komen nog wel (of niet natuurlijk hihi). Ik kreeg ook pas vanaf week 7 of 8 dat ik een paar ochtenden wat misselijk was en heeeel moe, maar verder ook helemaal niets. Tot nu toe nog geen last van kwaaltjes! Behalve in t begin die moeheid dan.
    Mijn man ging wel mee naar de eerste echo (bij 12 weken), hij vond het super spannend maar had gedacht dat ze al veel meer zouden zeggen en konden zien zoals geslacht enzo hahaha! Dus dat viel m iets tegen en hij vond ook het hartje horen heel vreemd! Dat vond ik dan juist weer super mooi. Hij vond het eerder eng, omdat het zo snel gaat :)
    Ik zie trouwens dat Dutch niet meer lid is?

20. Schilderijtje

dutch heeft andere naam hihi;)
    ja ik weet dat geen kwaaltjes hebben niks hoeft te betekenen ik had de eerste weken van mijn zoontje ook geen kwaaltjes op bloedverlies na en heel af en toe misselijk met autorijden of snachts wat vlagen na 12 weken kwam er ook steeds meer. maar nu gewoon zelfs dat niet.. behalve onderrugpijn. en volgens mij zijn mijn borsten iets groter of mischien verbeeld ik me dat hihi. en verder heb ik best een opgeblazen buik. denk van de darmen. en ik moet meer naar de wc voor grote boodschap:) maar daar blijf het nu bij;)

Deel Deze Pagina