Jeetje wat moeilijk die onzekerheid.. elke keer een week wachten en je weet helemaal niet hoe of wat. Je weet niet meer wat je moet denken. Heb je nu vrijdag weer een echo begrijp ik? Ik hoop voor je dat het er deze keer wat beter uitziet meis
klopt vrijdag weer een word de 3e dan die onzekerheid sloopt echt hoe bot ook maar ik zeg nu gewoon steeds laat het dan maar mis gaan dan heb ik ook verdriet maar die onzekerheid is nog erger als het mis gaat weet ik teminste waar ik aan toe ben nu weet ik niks en dan zegt iedereen positief blijven ja moet ik ook wel misschien maar op het moment kan ik dat echt niet
gyn zei dat ik nu elke week iedergeval een echo heb tot het goed klopt of tot het gestopt is krijg ik nu een bloeding dan gelijk bellen
Hallo dames,sorry dat ik niet reageer op jullie verhalen maar bijna 260 pagina's doorbladeren is een beetje te veel hoe gaat het met jullie? Ben wel benieuwd naar jullie verhalen (mag ook in het kort) ik heb inmiddels de bloeduitslag. Mijn prolactine waarde is 244 en mag volgens de ha tussen de 100 en 500 zijn dus als ik na de bruiloft nog niet ongesteld ben geweest wordt ik door gestuurt naar de gynaecoloog. Afwachten weer dus. Liefs
Succes Jenn! Hoop voor je dat je toch ongesteld wordt. Ja ik snap dat heel goed hoor anoniempje, ik denk dat ik ook niet meer positief zou kunnen denken omdat je toch elke keer een soort van negatief nieuws krijgt.. Het is dan moeilijk om optimistisch te blijven. Maar toch hou je ergens ook hoop en je weet maar nooit het kan best zijn natuurlijk dat het gewoon nog goedkomt! Het is nog vroeg namelijk. Wachten is echt niet leuk maar het moet maar..! Veel sterkte en ik hoop voor je dat het er vrijdag wat beter uit ziet
ff snel een update heb sinds net weer roze verlies ff in de gaten houden mocht het echt rood worden dan toch maar naar het ziekenhuis
het verlies is weer gestopt gelukkig maar wil inmiddels zekerheid en denk dat ik dat vrijdag weer niet ga krijgen
om een of andere reden kan hier nooit iets goed gaan heb ik het idee heb stiekem de moed al opgegeven nu maar we wachten vrijdag weer af
Ja, je kan niks anders dan afwachten.. Het is allemaal afhankelijk van je lichaam en de natuur. Je kan er niks aan doen, het moet zo zijn zoals het gaat en dat moet je accepteren. Maar dat is niet altijd makkelijk! Toch nog hoop houden, want tot nu toe kan het nog best alle kanten op gaan. Succes meid
ben ik ook weer even. ik heb vandaag mijn echo! ik ben benieuwd. @ anoniempje. succes morgen en hopelijk beter nieuws!
@tero volgens eigen berekening was het maandag ong. 8weken volgens echo vorige week en week er voor beide 6weken dus geen idee ik wacht morgen weer af