ik ben inmiddels weer terug. ben niet zo te spreken over de echo eigenlijk. ze deed het heel snel en onnauwkeurig. ze kon het slecht in beeld brengen. en op het moment dat het het slechts in beeld was ging ze meten tss ze had wel even meer der best kunnen doen. ze kwam op 6 wk en 5 dagen uit. en ze zei dat het hartje klopte. ze heeft niet gemeten hoe snel. dus het was echt erin en er weer uit en het was prima zei ze. moet 9oktober nog een x terug alleen dan bij het echocentrum van het ziekenhuis dan doen ze een counseling+termijnecho geen idee wat dat betekent. en heb de verloskundig ook gebeld maar omdat het ziekenhuis de termijnecho doen doen hun geen echo meer.. grr.. dus doen ze enkel intake. lekker is dat . dan zie ik straks de beeb niet meer na 10 weken.. owja met 15 weken geslacht. valt nog mee. eigenlijk zou ik blij moeten zijn want het hartje klopt maar ik vond echt de echo te snel gaan. het duurde amper een minuut. @ anoniempje hoe deden ze bij jou de snelheid van het hartje meten?
@sprankel wat belachelijk zeg zou gewoon bellen dat je er niet zo mee eens was en dat je er nog een wil bij mij zijn ze toch wel 5 min in me (ff bot gezegt) hoe ze het gemeten hebben geen idee ze bleef een tijdje na het hartje kijken en kwam toen tot die conclusie denk dat ze dat gewoon ziet?
Oh wat raar zeg, bij mij keken ze wel langer en lieten ze het hartje horen en alles. Maar dat was bij 12 weken, hier doen ze niet vroeger een echo (tenzij er aanleiding voor is). Ze deden het bij mij toen ook uitwendig trouwens en alles was super goed te zien. Heb je de echo al weer gehad anoniempje?
ik mag over nieuw gaan binnen hartje is gestopt 6w2d nog steeds terwijl ik zelf op 9weken al zou zitten maandag bloedprikken en dinsdag curretage
Wat naar voor jullie meid.. Dit is moeilijk om Te horen te krijgen lijkt me.. Hoe is je vriend er onder? Veel sterkte en doe t rustig aan..
Oh nee anoniempje!! Wat verschrikkelijk!! Tranen lopen me echt over de wangen! Het is jullie zo gegund!! Hele dikke digi hug!!!
@sprankel, vreemd dat ze zo snel met de echo klaar was. Het gevoel van een mooi bijzonder moment verkleind zo. Volgende keer aangeven misschien? @anoniempje, neee zelfde gevoel als de rest ook aangaf ;( zus van vriendin van mij had dit ook pas geleden, zij kon er een licht puntje uithalen: je kan zwanger worden. Al blijft het natuurlijk verschrikkelijk! Ik duim voor je dat de volgende snel en goed mag blijven plakken. *digitale knuffel!!
heb misschien geluk gisteravond al rood verlies gehad vanmorgen was het roze al ben ik wel bang om nu weg te gaan heb verder geen krampen trouwens
Morgen moet je dus naar t ziekenhuis anoniempje? Ben je er zenuwachtig voor of dat niet..en hebben ze een beetje ingelicht hoe dat gaat?
@meis jep morgen naar het ziekenhuis tot vanavond geen last van de zenuwen gehad heb nu een weekend tas ingepakt met wat spullen en nu beginnen de zenuwen toch wel toe te slaan eerste keer narcose eerte keer operatie etc. ik heb verder nog helemaal geen inlichtingen gehad gyn schreef op een kaartje curretage en dat ik maar een klein beetje moest google tot half 5 vannacht mag ik nog wat eten en 4uur voor de ingreep 2pillen down under inbrengen zodat het wat soepeler word en het zou dan eventueel kunnen gaan bloeden moet om half 11 aanwezig zijn en om 12 uur ben ik aan de beurt
Jeetje... ik dacht dat het maar een kleine/snelle ingreep was maar je moet dus geheel onder narcose etc? Moet je dan ook nog blijven daar? Wel raar dat ze zeggen dat je maar een beetje moet gaan googlen, het is toch fijner van een arts te horen hoe of wat! Maar je zal het straks van hen vast allemaal uitgelegd krijgen. Nou meid veel sterkte en hopelijk heb je wat steun om je heen. Knuffel
ja het is een korte ingreep maar wel geheel onder narcose als het goed is ben ik maar 15min onder narcose en zou ik aan het eind van de middag weg kunnen als het mee zit
Gaat je vriend mee met je? Sterkte en kop op, je krijgt vast in de toekomst een kerngezond kindje met een goedlopende zwangerschap, dat wensen wij je allemaal toe
@Anoniempje; gecondoleerd. Wat verschrikkelijk nieuws... Zelf tijdje internetloos geweest, dus niet op de site kunnen kijken. Even globaal de berichten doorgelezen. Voor de nieuwe zwangeren; gefeliciteerd! Hier bezig met onge opwekken.. Daarna start met 150mg clomid en ik moet een injectie halen. Tevens krijg ik dit keer op cd 10 een echo. Ben heel erg benieuwd en hoop zo dat het dit keer aan slaat! Die onzekerheden slopen me echt..
@naturel thnx jep lopen redelijk gelijk inderdaad alleen nog niet aan het opwekken voor de volgende ronde 10 okt. heb ik een afspraak staan voor het vervolg en over hoe het gaat op het moment gaat het lichamelijk best goed m.b.t de curettage die viel echt 100% mee emotioneel kwam afgelopen weekend de klap pas maar het positieve eraan is dat de relatie er op vooruit is gegaan verder heb ik nu een antibioticakuur vanwege een blaasontsteking denk misschien als gevolg van de curettage maar ben er voor de 10e mee klaar en hopelijk kan ik dan gelijk beginnen met een nieuwe ronde spuiten