sorry dat ik een tijdje niks heb laten horen ik was het topic kwijt. hier gaat alles redelijk. ben al een maand verkouden. ben zo benauwd! heb nu sinds 2 dagen antibioticakuur. ik voel me verder erg depressief de wolk blijft hier nog een beetje uit helaas. verder zijn we druk met dozen inpakken. ons huis is verkocht en moeten er 1dec uit zijn. ook hebben we een ander huis gekocht en daar kunnen we ook dec in. al met al wel goed getimed want dan zijn we over als de kleine komt. volgende week donderdag termijnecho. maar vrees erg voor dat het hartje gestopt is. heb net even geluisterd met dopler maar kon het niet vinden grr.. aan de andere kant het is ook nog erg vroeg om het zelf te horen. volgend mij kon ik het met mijn zoontje met 11 a 12 weken.
Fijn Anoniempje dat het 100% meegevallen is! Waar wordt je gespoten? Of spuit je zelf? Ik moet met cd 10 in het ziekenhuis spuiten en een echo laten maken.. Ben bang dat ze in mijn buik gaan spuiten. Voel je dat erg veel? @sprankelkind waarom denk je dat het hartje gestopt is?
Ik ben trouwens gestopt met het opmeten van mijn temperatuur. Ik heb het drie maanden braaf gedaan, maar telkens als ik bij de gyn kwam keek ze er niet eens naar... Dus erg het gevoel voor piet stront het gedaan te hebben... Tempen jullie nog wel?
ik heb nog eens met de dopler geluisterd iets hoger iemand gaf me de tip dat je met de 2de zwangerschap kans is dat de baarmoeder al boven de schaamstreek zit. en toen gaf het apparaatje een harslag van 125 aan. die van mij is 85. dus mischien toch wel een hartje. ik had het idee omdat mijn borsten ineens niet meer gevoelig waren en ik niet meer misselijk was met 8 weken. en geen krampjes meer voelde. nu sinds deze week weer wat misselijk maar dat zou ook goed van de antibioticapillen kunnen zijn. die vallen ook zwaar.
Ok Naturel, dat is ook wel balen dan! Maar het is voor jezelf denk ik ook wel handig om bij te houden want misschien zie je er een beetje een patroon in?? Hoe voel je je nu anoniempje? Wanneer kunnen jullie weer gaan beginnen met proberen?
Fijn Anoniempje dat je de positieve punten eruit kan halen, waaronder je relatie die sterker is geworden, goed om te horen!! @sprankel, fijn dat met het huis zo vlot is gegaan! Afwachten wat er bij de echo uitkomt. Het zelf 'dokteren' luisteren naar je lichaam lijkt me erg ingewikkeld waardoor je alleen maar onzekerder wordt of er nog een hartje is. Hoe gaat het met de rest?? Vandaag weer ongesteld geworden zonder gebruik van medicijnen! Het lijkt de goede kant op te gaan met mijn lichaam!! De vorige keer was het begin augustus zonder medicijnen. Dus nu een cyclus van 61 dagen. Klinkt al een stuk beter dan over de 200
Oh nou dat klinkt idd niet al te slecht Hopen dat t steeds wat korter wordt! Hier alles goed, erg druk en moe want zit midden in verhuizing en daarnaast nog werken, maar ook wel weer leuk allemaal. Baby groeit hard en beweegt lekker. Sprankel maak je maar niet druk, misschien is het nu nog lastig om zelf het hartje te vinden?
@meis28 Ga je naar Nederland verhuizen? Of blijf je in Spanje? Uit mijn temperatuur wordt ik niks wijs.. Helaas, anders was ik inderdaad wel doorgegaan. Mijn temperatuur schommelt onwijs van 36.2 naar 36.9, dus geen touw aan vast te knopen... Om antwoord te geven op Alou; Hier hetzelfde verhaal.. Behalve de medicatie is er verder niks veranderd.. Hopelijk gaat mijn lichaam het nu eindelijk doen.. Wacht nu op onge. Heb drie dagen licht bloed verlies gehad, maar dat tel ik niet als een menstruatie.. We wachten het weer rustig af..
Lieve dames, Sorry dat ik even in breek. Maar misschien kunnen jullie mij een beetje verlossen van mij 'down' gevoel. Ik ben aan het wachten op mijn eerste natuurlijke menstruatie. Ik heb wel mijn onttrekkingsbloeding gehad maar wacht nu al 69 dagen op mijn natuurlijke menstruatie. Zijn er hier dames die ook lang hebben moeten wachten en daarna gewoon een normaal ritme hebben gekregen of zwanger zijn geworden? Ik ben na de huisarts gegaan en die zei dat ik nog 4 maanden moet wachten. Hij begon wel al over pcos wat ik een beetje snel vond en mij nogal bang maakte. Daardoor lig ik steeds te piekeren. Sorry voor het 'inbreken' maar weet niet meer waar anders te zoeken....
Hallo Lisa2001 Inbreken mag, je kan alleen maar steun vinden. Hier zijn een aantal meiden die ook erg lange cyclussen hadden/hebben en nu in blijde verwachting zijn. Er is tegenwoordig zoveel mogelijk. Sommige worden uit zichzelf weer ongesteld en anderen hebben hier wat meer hulp bij nodig. Zo kan een vitamine of pil dan al goed helpen. Ook zijn er hier meiden die nog steeds in de mmm zitten zoals ikzelf. Het is erg zwaar het wachten tot je lichaam het weer 'doet'.. Tenminste ik ervaar het zwaar. Sommige mensen lijken zo zwanger te zijn en hier lijkt het toch niet zo vanzelfsprekend. Artsen wachten doorgaans een jaar voor ze doorverwijzen. Mij stuurden ze met 10 maanden door. PCOS is erg voorbarig, daar er meer kan zijn of niet hoeft te zijn. Het is echter een wel veel voorkomend syndroom.. Ik weet niet of het opbeurend is, maar hoop je zo wel wat wijzer te hebben gemaakt.
@Naturel, dankjewel voor je lieve uitgebreide bericht. Ik moet me inderdaad nog niet zo druk maken. Maar dat is zo moeilijk als je al die dingen leest op internet. Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn!
Hallo dames, Misschien een stomme vraag maar wanneer zijn jullie nar de huisarts gegaan? Zelf ben ik in april gestopt met de pil...en nog steeds een lange cyclus(zie handtekening) en I middels alweer op dag 35..... hoopte zo op een normale ronde maar denk dat t hem niet wordt. Wanneer gingen jullie naar de ha???
Ik zou nog eventjes aankijken, het kan ontpillen zijn.. Als je merkt dat deze cyclus weer heel erg lang duurt dan kun je altijd gaan en kunnen ze vast een bloed onderzoek doen. Bij mij kwam daar bijvoorbeeld uit dat m'n schildklier te traag werkte en m'n prolactine gehalte te hoog was en daar leeg ik toen medicijnen voor. Maar het kan natuurlijk net zo goed niets bijzonders zijn! Ik zou nog eventjes afwachten. Ps. naturel, we gaan verhuizen hier in Spanje inmiddels zijn we over maar moeten nog veel opruimen/kopen/schoonmaken etc pfff
nou moet nog 2 weken wachten me lichaam rust geven zei ze dan opwekkers en 3e dag weer gaan prikken etc. geen onderzoeken gehad of iets gewoon recept en dat was het
Ok, dan idd even bijtanken en proberen met andere dingetjes bezig te zijn en dan kunnen jullie er hopelijk weer met goede moed tegenaan..!
@mevraardbei, heb nog geduld hoe lastig dit ook is. Het ontpillen heeft tijd nodig. Bij mij was zie onderschrift het vrij duidelijk dat het niet meer normaal ontpillen was. @anoniempje, hoe voel je je nu? Ik hoop voor je dat je het een plekje kan geven. Ik vind dat je er onwijs knap over praat! @meis, wat leuk verhuizen, wel heel druk! Vakantie drukte daar in Spanje al beetje voorbij? Ik heb er met vl net over gehad om ook aan zijn familie te vertellen. Ik denk dat ze dan het een en ander beter zullen begrijpen. Helemaal nu we net weten dat mijn schoonzus en schoonbroer zwanger zijn. Maar wie weet is het bij ons binnenkort raak! Zal wel heel mooi zijn. Want ik heb weer een kans zónder medicijnen pas gehad. Dus wie weet
@alou ja het gaat best goed eigenlijk heb de klap wel gehad hoor en bij een bepaald liedje slaan de tranen nog in me ogen maar wil nu met goede moed de volgende ronde in denk dat ik er toch een paar dagen vanaf snoep mag eigenlijk over 2 weken pas beginnen maar ik voel me gewoon goed dus waarom nog 2 weken rusten