Lekker meis! Kun je lekker van je zwangerschap genieten ik kan idd over twee weken op z'n vroegst testen
Jaa heerlijk. We hebben vandaag het bedje gekocht en de babykamer geverfd. Ik had ongeveer 5 dagen na mijn eisprong trouwens ook wat lichtroze bruinig slijm bij het afvegen, denk dat dit de innesteling was. Daar kun je ook nog op letten, maar goed ik geloof ook dat dit per persoon afhangt en niet iedereen hier iets van merkt!
Lastig blijft t.. Er zit niets anders op dan te wachten en de kwaaltjes voor lief te nemen.. Maar verdacht vind ik het wel. En het maakt zo verdomd ongeduldig!!
Yes, yes, yes! Vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek en ik heb dan eindelijk een eisprong gehad hoor! Kon ook bijna niet anders dan met al de symptomen die ik heb! (zere borsten, zere tepels, ongesteldheidsgevoel, moeie onderrug, emotioneel) Nu wachten tot ik kan testen of we toevallig ook raak hebben geschoten.. !!
@naturel wanneer kan je testen? hier vandaag spuit nr 2 weer gezet moet er echt weer aan wennen voelen nu weer echt gemeen morgen kraamvisite kijk er nog erg tegen op
Spannend anoniempje, weer helemaal begonnen dus. Oh goedzo naturel dat is goed nieuws! Nu idd even aankijken of het ook heeeel toevallig al raak is
Mijn eisprong is als het goed is 23 oktober geweest. De gyn zei dat ik met 17 dagen moest testen. Dus dat is dan 9 november. Mijn man en ik hebben met elkaar afgesproken dat we 8 november of 10 november gaan testen. Maar als ik daarvoor al onge ben geworden weten we natuurlijk ook genoeg. Vind het wel lastig hoor.. Wil het graag weten, maar wil eigenlijk ook geen teleurstelling.. Succes weer Anoniempje! Snap dat je tegen de kraamvisite op zag. Bij mij verschilt het per dag hoe ik tegen zo'n bezoek aan kijk...
Ja kan me nog inhouden. Heb nu last van bloedingen.. Maar het is nog niet ongesteldheid.. Tenminste zo ervaar ik het niet. Met een doktersassistente overlegt en zij zei dat het ook kon komen doordat ik zo lang geen eisprong heb gehad en nu wel.. Misschien dat we er morgen toch een testje tegen aan gooien.. Of we wachten het gewoon af. Maar eigenlijk wil ik het wel weten. Sporten doet me pijn, door mijn pijnlijke borsten en mijn conditie is een stuk minder in ene. Heel frustrerend als je dan nog niet weet waar dat door komt. Wat de uitslag ook is, ik houd het even in de gaten. En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte
Heb trouwens even opgezocht wat vloeien tijdens een zwangerschap zou kunnen zijn, maar daar word je toch niet vrolijk van.. Ik wacht het maar even af
Je klachten klinken wel bekend naturel. En ik heb in t begin ook een flinke bloeding gehad, bleek innesteling te sijn geweest wat ze schopt toch echt vrolijk in m'n buik nu.
Had je dan net als ik ook geen oud bloed maar rood bloed? Maakt me nog nieuwsgieriger naar die test! Ff kijken hoe lang ik t nog vol hou om niet te testen hihi
Oooh spannend Naturel!! Ik kan vandaag testen (laatste ongi was 5 okt.). Maar ik heb geen eisprong gevoeld, dus ben er bang voor..
Ah jammer alou! Ik had op de dag dat ik positief testte echt helderrood bloed naturel en ook veel. Ongeveer 3 uur nadat ik geweest had op Nod dus ik dacht vroege miskraam. Moest ook echt 2-3x nieuw wc papier pakken om t af te vegen (sorry voor de details). Bij volgend toiletbezoek nog een beetje en daarna niets meer. Dus ze denken innesteling bloeding. Ben nu 37 weken zwanger van een gezonde meid! Ik had de week ervoor vooral last van steken in m'n borsten en gevoel dat ik snel buien adem was/ geen conditie en met momenten wat menstruatieachtige krampen. Heb echter pco en fitness de eerste ronde met clomid en meteen een eisprong dus wist ook niet goed wat ik moest voelen maar ergens wist ik gewoon dat t meteen raak was.
@tero jeetje meid jij bent inmiddels al bijna uitgerekent wat is de tijd snel gegaan zeg hoe gaat het met je al gespannen voor de bevalling?