Nou, nu komt wel een beetje het besef dat t er alleen op een pijnlijke manier weer uit kan komen haha, maar voor de rest blijft t toch bewoon afwachten. Wel een beetje nerveus ja
Nou net getest hoor.. Zou vandaag ongesteld moeten worden, dus natuurlijk te vroeg getest. Wanneer is eigenlijk de beste dag om te testen? Het vloeien is na 1,5 dag afgelopen. En de test was volgens mij negatief... We wachten maar weer verder...
@tero kan ik me voorstellen krijgen we wel geboorte bericht hier straks ? ben zo benieuwd! @naturel normaal test je op je nod toch? dus als je vandaag ongi moest worden dan vandaag testen lijkt mij? of morgen? heb je een fototje?misschien morgen nog een testje?
Ik hoor ook wel eens dat je met twee weken moet wachten na je nod.. Daarom wist ik t niet. Heb er geen foto van gemaakt. Ga morgen dan maar weer testen. Ben benieuwd..
Haha ja zal proberen een foto ervan te maken. Misschien dat ik ook nog een clear blue aanschaf omdat die gevoeliger is. Je maakt toch meer hcg aan na 6 weken vanaf de eisprong?
Sorry dat ik jullie weer lastig val, maar voel me eigenlijk een beetje rot.. Ik weet nou niet of ik ongesteld ben geworden of niet. Kan het zomaar heel weinig zijn? Ben het nog nooit weinig geweest. Morgen het ziekenhuis ook maar even bellen voor overleg, tenzij ik dan wel een positieve test lijk te hebben.. 1 dag echt wel goed gevloeid (1 maandverbandje) Nu alleen bij het afvegen eigenlijk... Dat kan ik toch geen menstruatie noemen? En mijn tepels doen nog steeds zeer Wanneer houden de symptomen op? Heb vanaf dag 2 na eisprong zere borsten en tepels.. Mocht ik nu menstrueren, dan moet het nu toch wel over gaan lijkt mij?
Ti's wel echt weinig voor een menstruatie. Kijk even of t de komende dagen nog doorzet of niet. Anders krijg je denk ik weer onoeuw een kuur om te op wekken. Wanneer nu je nod os zou je binnen nu en 1 a 2 dagen toch positief moeten testen lijkt me. De bevruchting is dan pas 2 weken geleden maar ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid dus dan ven je al 4 weken zwanger...
ik zou het ziekenhuis toch even bellen mocht het je menstruatie zijn dan kan je natuurlijk aan een nieuwe kuur clomid beginnen straks anders ben je straks te laat en moet je ook weer aan de opwekkers wat zegt je test?
Van het zh moet ik maandag terug bellen. Mocht er dan nog niets duidelijker zijn dan gaan ze daar testen. Dus nog ff spannend.
owh naturel wat een twijfel test vind ik het heb hem nu al zeker 10 keer bekeken vergroot verkleint maar ik twijfel of ik in de verte niet een heel klein streepje zie maar is op foto natuurlijk moeilijk en ik gun het je zo hier weer echo gehad maar niks te zien maandag terug en waarschijnlijk dan ophogen baal zo van me lichaam heb ff lopen brullen ben echt teleurgesteld hoe erg kan je lichaam je in de steek laten zeg!
Kan me voorstellen dat je het wel kan uitschreeuwen. Lijkt me heel erg wat jij hebt meegemaakt. En nu dat je lichaam tegen werkt is extra k*t. Ik hoop dat jij ook snel een werkend lichaam plus plakker mag hebben. Ik ga gewoon de komende drie dagen vrolijk verder tempen. Hoop dat ik morgen of overmorgen meer weet..
Testen hoefde vandaag niet.. Vannacht onge geworden... Fijn dat me lichaam het doet, maar jemig hoop niet elke maand de symptomen te hebben die ik afgelopen maand had.. Op naar volgende maand. Mag komende maand mezelf spuiten dan! Aaah! Ben benieuwd of ik het kan..
Ah jammer naturel! Hopenlijk volgende maand raak! Ben blij dat ik nooit heb hoeven spuiten! Ik mag sowieso niet zeuren. Begon met clomid 50mg en meteen in ronde 1 mooi ei en raak geschoten haha. Zo kan t dus (gelukkig voor ons!) ook gaan...
Ja klopt Tero. Blijf ook hoop houden hoor. Het is wel mogelijk, dat is niet uitgesloten. En nu heb ik gelukkig duidelijkheid. Op naar volgende ronde. Deze MOET gewoon raak zijn! hihi Morgen maar bellen over de volgende stappen. Heb dit tenslotte nog niet gehad.
he balen naturel positief op naar de volgende ronde dus ben benieuwd of ik morgen moet ophogen met tegenzin naar de echo morgen