Hoe is t gegaan anoniempje? Jeetje wat een tegenvaller zeg Naturel dat is ook jammer dat t toch niet gelukt is.. Maar je hebt iig een eisprong gehad dus dat is al mooi nieuws! Nu maar weer op naar de volgende poging
@meis heb op het moment een follikel van 14mm morgen weer een echo en dan zal ik denk ik pregnyl etc. mee krijgen om hem te laten springen zo blij ik de eerste keer ermee was zo eng vind ik het nu allemaal bang voor herhaling vrees ik
Zou je wel een knuffel willen geven @anoniempje. Vind t zo erg. En kan je angst begrijpen. Hoop voor je dat het nu raak zal zijn en het plakken blijft. Ik mag dinsdag weer voor een echo. Hopelijk slaat de clomid weer aan
Ze zit idd nog steeds lekker warm binnen. Ik begin der wel een beetje klaar mee te zijn. Van mij mag ze komen. Spannend voor jullie!! Hoop dat jullie snel hetzelfde mogen meemaken als ik!!
Geen idee. Morgen naar Gyn om te kijken of het heeft aangeslagen.. Houd jullie op de hoogte! Hoe gaat t bij jou anoniempje?
Begrijpelijk anoniempje! Je hebt een vervelende ervaring gehad dus kan me heel goed voorstellen dat je nu weer ergens die angst hebt, terwijl het natuurlijk ook super fijn is dat je een follikel hebt Succes naturel, ben benieuwd!
@naturel owh ben beniewd laat je wat weten? hier zaterdag pregnyl gezet dus nu wachten wachten wachten @meis hoe gaat het bij jou?duurt bij jou ook niet heel lang meer hier slaat de angst toe nu van wat als het niet raak is weer minimaal 16dagen spuiten pfoe zo geen zin in het hele traject gaan behoorlijk tegen staan
Ml zei vanmorgen ook "nu moet het raak zijn hoor. Ben er nu wel klaar mee" en samen afgesproken dat als het raak is we daarna 2jr proberen gaan zonder medicatie en daarna beslissen of we weer het traject in zullen gaan. In het zh weer goed nieuws. 1 ei van 17mm, 1 ei van 15mm en 1 van 9mm. Als de derde niet verder groeit hebben we weer een dubbele eisprong. Ben zoooo benieuwd. Donderdag weer heen en dan ws eisprong opwekken. Dan mag ik zelf de spuit zetten. Wanneer mag jij weer t zh in anoniempje?
@naturel wow wat een mooie follikels hoop voor je op een mooie plakker ik zit op het wachtbankje had 1 follikel die inmiddels gesprongen is zaterdag pregnyl gezet 29e kan ik testen vl flink verkouden dus denk dat het niks word deze ronde
Hi anoniempje, Hier nog steeds alles rustig. Mag van mij nu wel beginnen. Ben nieuwsgierig naar de bevalling en naar onze kleine meid! Succes op t wachtbankje. Duim met je mee!!
@ tero De kleine heeft nog maar gelijk lekker warm daarbinnen Alvast succes met de bevalling hoop dat het vlot gaat! Geniet van de kleine En ik hoor graag het geboorte nieuws eventueel in pbtje
Nou vandaag weer pregnyl gehad en voor de komende avond een klusadvies.. Spannend!! Derde eitje is ook iets gegroeid, maar hoeft nog niets te betekenen. 3% kans op een drieling en een tweeling is net zo groot als een eenling. Ik ben benieuwd!!
Ik hoop het zooo! Had eigenlijk wel de motivatie om die hele 12 uur vol te klussen, maar dat maakt toch geen verschil. Voor de zekerheid de komende dagen ook maar gezellig maken. En over twee/drie weken testen als ik dan nog niet onge geworden ben.