Hoe gaat het nu anoniempje? Kan je nog wachten met testen? Heb je al symptomen van een naderend onge of zwangerschap?
@naturel Nee nog helemaal niks van sympthomen Heb ook het idee dat het niks word deze ronde misschien wel omdat ik niks voel Heb al wel een test gedaan maar om te kijken of de pregnyl al uit me lichaam is daar stond nog 1 tuurstreepje op dus afwachten Hoe gaat het bij jou?
Ik heb me voorgenomen om me niet meer zo gek te laten maken. Voor symptomen zal het bij mij nog te vroeg zijn denk ik. 8 dec me nod. Ben benieuwd!
Veel succes anoniempje! Weet je wanneer precies je nod is? Hier gaat het zijn gangetje. Heb helemaal nergens last van. Zoveel symptomen die ik had bij mijn vorige ronde, zo weinig heb ik er nu. Wie weet komt het nog, want als het raak is, is het pas drie dagen na de bevruchting. Dus wacht het nog rustig af. Hoe gaat het bij jou meis? Kun je een beetje genieten van je zwangerschap?
Ja hoor, geniet er nog wel van! Alleen rugpijn de laatste tijd, als ik zit vooral dus das een beetje lastig. Maar verder eigenlijk nergens last van, buik gaat nu wel wat in de weg zitten haha! Elke donderdag half uurtje zwangerschapsgym, heel gezellig. En dan een uur een praatje over een bepaald thema van de VK waar de papa's ook bij mogen zijn. Tero ben je inmiddels al bevallen....?!
@meis Heb al getest maar negatief dus ik ga van een nieuwe ronde spuiten uit! @tero Spannend meid! Ik ga duimen dat ze van het weekend komt!
Hmm das balen anoniempje.. misschien nog te vroeg getest maar idd misschien kan het ook zijn dat je weer een ronde verder moet proberen. Naturel hoe staat het er bij jou nu voor?
Ik heb totaal geen symptomen. Moet nog 1 week wachten. Merk wel of ik onge wordt en anders die week erop testen.